quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:39 schreef Falco het volgende:
Schneider was nog net niet ingehaald door Koss 1994
Klopt, dat was idd Lillehammer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was is eigenlijk het laatste afstandentoernooi (inclusief OS) dat Nederland geen goud haalde op geen enkele afstand? Lillehammer 94?
2x derde, 1x vierde in een worldcup en zesde overall, tsja, het was een uitschieter van d'r.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:47 schreef MiLalaa het volgende:
Schneider, brr engerd..
Loting niet echt gunstig voor Svenhopelijk knalt ie er toch een onmogelijke tijd uit voor de anderen.
Ik zag zojuist dat Fatkulina de 1000m heeft gewonnen. Heb nog niet helemaal bijgelezen, maar zag het d-woord voorbij komen. Snap ik op zich wel. Toch heeft Fatkulina dit seizoen al wel meer goede resultaten gereden, toch?
Over half uurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:48 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe laat wordt Kramer in de baan verwacht?
Ja, op de inrijbaan.quote:
Dan red je het wel hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:51 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Thanks, dat ga ik niet redden ben pas over drie kwartier thuis...
Op een normale laaglandbaan wel. Hier weet ik het niet.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef Knipoogje het volgende:
De eerste ritten van de 10km... Ik denk dat ik even naar buiten ga om het gras te zien groeien
Zowel Dobbin, Rumyancev als Belchos rijden veel sneller dan in Erfurt. Zo slecht zijn de omstandigheden niet. Ik vrees dat 12.51 onvoldoende voor winst is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Op een normale laaglandbaan wel. Hier weet ik het niet.
Ik denk dat Kramer rustig gaat beginnen om goed in zijn slag te komen en zich niet kapot gaat rijden. Rondjes laag in de 31. Halverwege dan naar lage 30. Dan heb je het over een tijd van 12:51 En dan wordt het heel spannend de rit erna.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees hoop dat 12.51 onvoldoende voor winst is.
Welke graphics? Al de 2e keer volgens mij dat ik het gemist hebquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:05 schreef Montov het volgende:
Die graphics.
Laat de snelheid gewoon rechtsonder zien.
Als een soort diamand boven een sim-poppetje hangt dan een ballonnetje met de snelheid.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke graphics? Al de 2e keer volgens mij dat ik het gemist heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |