Ja, zoiets. Ik zou hier ook moedeloos van worden als ik Almagro was.quote:Op zondag 28 april 2013 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Best wel, tot nu toe.
6-4 6-1 gaat het worden.
quote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef Norrage het volgende:
Zozo Rosol heeft het goed voor elkaar
[ afbeelding ]
Daar denkt hij zelf heel anders over, en terecht.quote:Op zondag 28 april 2013 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alle mannelijke tennissers uit de top vijftig hebben het goed voor elkaar behalve Federer.
Wat verwacht je dan, dat hij publiekelijk zegt: "Niet een van mijn beste beslissingen"?quote:Op zondag 28 april 2013 16:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Daar denkt hij zelf heel anders over, en terecht.
[...]
Ja, dat was een mooie.quote:
Ja, irritant ook hoe hij keer op keer het initiatief heeft in de rally en het dan met een rustige bal weggeeft.quote:
Meesterlijk.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..] Wordt gewoon Nadal in twee sets natuurlijk. [...]
Knap voorspeld! Als je daar destijds een tientje op in had gezet, zou je waarschijnlijk een euro hebben gewonnen!quote:
Bedankt.quote:
Ja, achteraf is het altijd makkelijk.quote:Als je daar destijds een tientje op in had gezet, zou je waarschijnlijk een euro hebben gewonnen!
quote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Ja, achteraf is het altijd makkelijk.
Ja, Almagro is -30 tegen de top 5. Zie de op een na laatste zin van de op een na laatste alinea van dit artikel. Geen idee alleen wie die andere topvijfspeler is.quote:Op zondag 28 april 2013 16:41 schreef Norrage het volgende:
Heeft Almagro ooit van iemand in de top 5 gewonnen?Tegen Ferrer staat ie 0-15, tegen Rafa 0-9, tegen Fed, 0-10 ofzo. Tegen Djoko weet ik even niet uit mijn hoofd. Volgens mij 1 RG potje tegen Murray gewonnen
Davydenko?quote:Op zondag 28 april 2013 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Almagro is -30 tegen de top 5. Zie de op een na laatste zin van de op een na laatste alinea van dit artikel. Geen idee alleen wie die andere topvijfspeler is.
Zou kunnen, want de Big Four vallen af (op Murray na).quote:
Volgens mij scheelt de snelheid van het gravel niet zo veel, maar het is op hoogte en dat scheelt wel een boel.quote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou kunnen, want de Big Four vallen af (op Murray na).
Nadal heeft dit jaar - als eerste - al vier titels gehaald. Ben heel benieuwd hoe het hem vergaat in Madrid, Rome en RG. Weet iemand of het gravel in Madrid (behalve dat het weer oranje is) sneller/langzamer is dan in Rome en RG?
Bedankt. 'Telt' wat mij betreft niet helemaal, omdat dat geen absolute wereldtopper is in de zin van ee GS-winnaar. En eigenlijk telt Murray dan ook niet, want ook die had toen vast nog geen GS.quote:Op zondag 28 april 2013 20:02 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het even opgezocht: Almagro heeft van Soderling gewonnen toen die #5 stond
Is dat in Nadals nadeel? Weet niet of het ook de stuit op de een of andere manier beïnvloedt?quote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt de snelheid van het gravel niet zo veel, maar het is op hoogte en dat scheelt wel een boel.
quote:
wtf rafaquote:
Ja, inderdaad. En niet aanvallend bedoeld hoor, maar misschien kun je de volgende keer spoiler tags gebruiken.quote:
Het is geen toeval dat we vandaag mogen vernemen dat King Oscar zijn rentree gaat makenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef ClayDavis het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oscarito stopt er ook mee.
quote:Hersenvliesontsteking tennisser Karlovic
De Kroatische tennisser Ivo Karlovic ligt met hersenvliesontsteking in een ziekenhuis in Miami. Dat heeft zijn vrouw Alsi verklaard op de website van de profassociatie ATP. 'Hij heeft virale meningitis en geen beroerte gehad, zoals is gesuggereerd.'
De 34-jarige Kroaat speelde zijn laatste wedstrijden 2 weken geleden in de Challenger van Sarasota. De meer dan 2 meter lange tennisser staat bekend om zijn harde service. Hij bereikte in 2008 de 14e positie op de wereldranglijst, maar is inmiddels weggezakt naar plaats 134.
Que malo eres!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat we vandaag mogen vernemen dat King Oscar zijn rentree gaat maken
wtf, in een hoodie spelen op dit niveau..dat heb ik echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nog wat beelden van Paire in zn hoodie tegen Sijsling erbij gepakt
Volgende keer dat er weer massaal gehaat wordt op Rotterdam, even onthouden dat er ook van dit soort toernooien zijn waar het dus echt hé-le-maal nergens over gaat
Er zitten volgens mij letterlijk 2 coaches op die tribune, er zit een scheids op de stoel, er staat een S&V gast te ploegen en er staat een stokbrood met enorme tegenzin
Ik wil net zeggen, dafuqquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, in een hoodie spelen op dit niveau..dat heb ik echt nog nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |