Hoe kun je eigenlijk een WC krijgen als je zo'n hoge ranking hebt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:52 schreef Gorzalka het volgende:
Del Potro trekt zich vanwege een virus terug uit Estoril en Ferrer heeft een WC gekregen.
Je aanmelden na de uiterste inschrijfdatum.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoe kun je eigenlijk een WC krijgen als je zo'n hoge ranking hebt?
Dacht ik al. Toch klinkt het raar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je aanmelden na de uiterste inschrijfdatum.
Waarom?quote:
quote:
Ze moeten blij zijn dat Ferrer überhaupt mee wil doen aan een 250-toernooi.quote:Redenen waarom een wildcard aan een bepaalde speler of team wordt gegeven, kunnen bijvoorbeeld zijn:
Titelverdediger;
Sterke speler of een sterk team die om een of andere reden niet aan selectiewedstrijden hebben meegedaan;
Speler/team die afkomstig is uit stad, regio of land waar het evenement wordt georganiseerd;
Speler/team die populair is bij het publiek;
Speler/team die van iets lager niveau is dan de rest van de deelnemers, maar snel beter wordt of anderszins veelbelovend is;
Speler die na een langdurige blessure terugkeert.
Nja, ik meen dat het ook bij Federer en andere toppers weleens gebeurt, dat ze pas heel laat beslissen dat ze willen meedoen en dan gewoon een wildcard krijgen. Maar ik begrijp wat je bedoelt, want daar zijn ze in principe niet voor bedoeld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:00 schreef Rosario het volgende:
[..]
[..]
Ze moeten blij zijn dat Ferrer überhaupt mee wil doen aan een 250-toernooi.
Het viel mij ook al op ja.. Leuk voor het publiek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Wat spelen ze lang in zeg. Ik heb het idee dat ze al tien minuten bezig zijn en ze zijn nog steeds alleen aan het overslaan.
Ze mochten langer inspelen omdat ze wegens de regen niet konden trainen. Zit wel wat in. Maar het is wel vermoeiend om naar te kijken. Van mij mogen ze dat hele inspelen afschaffen. Ik vind het veel leuker als ze meteen beginnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:38 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het viel mij ook al op ja.. Leuk voor het publiek.
Nu in ieder geval serveren.
Da's wel verrassend, want die had al een tijdje niet verloren (16 overwinningen op rij?)quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Szura het volgende:
Boekarest met GGL en Rosol in de finale
Simon met 6-2 6-3 onderuit
GGL cultheld!quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Szura het volgende:
Boekarest met GGL en Rosol in de finale
Simon met 6-2 6-3 onderuit
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal staat nu wel erg goed te spelen zeg.Nu is het wel tof tennis.
GSM Nadal: 6-4 6-0. Heel sterk gespeeld.
Dan zie je de afwijkingen van hawk eye te duidelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
Het is vaker gezegd, maar ik vind het erg jammer dat ze HawkEye niet gebruiken en ik vind het bovendien moeilijk te begrijpen omdat de camera's er wel zijn. Laat de spelers gewoon challengen denk ik dan.
Is dit serieus ergens op gebaseerd? Of haal je nu cijfers uit je duimquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zie je de afwijkingen van hawk eye te duidelijk.
Mooie afdruk en hawk eye die er 5 cm van afwijkt
Hawkeye heeft een afwijking van 3,6mm.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zie je de afwijkingen van hawk eye te duidelijk.
Mooie afdruk en hawk eye die er 5 cm van afwijkt
3,6 mm.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:35 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hawkeye heeft een afwijking van 3,6mm.
You cannot be serious!
Het is bijna een halve cm. Bij veel challenges is dat zo ongeveer de marge waarmee de bal volgens HawkEye in of uit is.quote:
quote:Ivo Karlovic suffered a mild stroke, detained in a hospital in Miami
Croatian tennis player Ivo Karlovic suffered a mild stroke. The news first appeared on his Facebook fan page, and the Evening Gazette soon received official confirmation of his family.
It happened Karlovic during their stay in Miami, or his permanent residence, and doctors evaluated how it can work on brain inflammation. Ivo was originally released from the hospital, but after he was again taken ill again detained.
GGL voelt zich weer thuis op gravel, snap dat dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef luckass het volgende:
Dr Ivo.
GGL en Rosol in de finale van Boekarest, WTF is daar gebeurd joh
Ja dat is tragisch enzo, maar ooit gaat GGLs vader ook dood. En van hem ben ik fan.quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef Norrage het volgende:
Ik ben voor Rosol...ik hoorde dat zijn vader tijdens de DC-pot van Rosol was overleden voor de TVDan mag Rosol dit wel winnen hoor, en die winst opdragen aan zijn Pa.
Ja, staat hier nu ook op de websites van diverse kranten... hoop dat hij helemaal herstelt!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Gorzalka het volgende:
Karlovic heeft een hersenbloeding gehad, Google translate van een Kroatische website:
[..]
Alle mannelijke tennissers uit de top vijftig hebben het goed voor elkaar behalve Federer.quote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef Norrage het volgende:
Zozo Rosol heeft het goed voor elkaar
[ afbeelding ]
Ja, kansloos allemaal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |