Deze goal had jij ook gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Harry ik heb gescoord Harry Harry Harry
chillquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
JAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCHJAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCH
JAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCH
JAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCH
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Harry ik heb gescoord Harry Harry Harry
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 12:49:50Minimaal drie goals verschil vna bij #nedest.#watdenkenjullie? reageer retweet
Gast, jij kan interlandvoetbal echt niet los zien van clubvoetbal hè?quote:
Heeft Daven van den Bergh toevallig de 1000e gemaakt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Zorro het volgende:
Het 1500e doelpunt wordt gescoord uitgerekend door Schaken.
Als over 25 jaar het 2000e doelpunt gescoord wordt en de statistieken voor de dag komen snapt niemand waar dat over ging
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 12:49:50Minimaal drie goals verschil vna bij #nedest.#watdenkenjullie? reageer retweet
Geniet er van zolang het nog kanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Kijk eens wat Veendam ons allemaal heeft gebracht. Derksen, Schaken
Bazenclub.
Ja want dat voetbal van Feyenoord is om te watertandenquote:
Zo, dat is wel een gewaagde voorspelling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan vragen ze zich af of het Nederlands elftal een schaaktoernooi speeldequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Daven van den Bergh toevallig de 1000e gemaakt?
Zit jij in Rusland op satteliet ofzo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef Mierenneuker. het volgende:
Echt poep, zie je hier al reacties dat Schaken heeft gescoord, is de aanval op TV nog bezig.
Ik heb dat één keer gehad bij Top Oss. Ik hoor zo'n belletje, het winnende lot is nummer 932. Ik zeg tegen Leo: Die heb ik. Hij vroeg wat het was. Toen zei ik: een seizoenskaart, ik ben weg! Toen hebben ze me tot aan mijn auto achtervolgd!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Enige passie kun je dat oranjepubliek niet ontzeggen. Gevaarlijke passie, want die haat uit die ogen als de tegenstander scoort vind ik ook weer niet nodig.
Rob Rensenbrink dacht ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Daven van den Bergh toevallig de 1000e gemaakt?
Alle drie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gehad bij Top Oss. Ik hoor zo'n belletje, het winnende lot is nummer 932. Ik zeg tegen Leo: Die heb ik. Hij vroeg wat het was. Toen zei ik: een seizoenskaart, ik ben weg! Toen hebben ze me tot aan mijn auto achtervolgd!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zit jij in Rusland op satteliet ofzo?
Ik denk niet dat dat wat gaat worden want ik denk niet dat die spelers goed in dienst van Schaken kunnen spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat een voetballer die Schaken. Ik denk dat ie zo bij Real Madrid meekan.
----------Benzema---------
Ronaldo, Özil, Schaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wie heeft nummer 1157 gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Het was leuker geweest als dat 1500e doelpunt een eigen doelpunt was
Editquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Verhoek, Immers Schaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef sjeppert het volgende:
[..]
duidelijk geen golazo
mazzeltje van rubinski
Denemarken goaltje of zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Het was leuker geweest als dat 1500e doelpunt een eigen doelpunt was
Ik mis stroot.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Ronaldo, Özil, Schaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Cijntjequote:
Je moet die karakteristieke Real Madrid-spelers niet weghalen, dan neem je je publiek niet serieus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Benzema laten staan ipv Pelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Benzema laten staan ipv Pelle
Behalve Robben zo in de 92ste minuut.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Alle doelpuntenmakers van vandaag hebben een voornaam die begint met een 'R'
Het is maar dat jullie het weten.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
hehe, dat is een Pokemon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ball is roundquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de Esten de 2-1 hadden gemaakt was het een compleet andere wedstrijd!!!
Al een kwartier geleden, is ook al langs geweest hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
okquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ff de 1000e opgezocht. Ik had het al fout, schijnt ene Bergkamp geweest te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en wie heeft nummer 1157 gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik lees niet alles terugquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al een kwartier geleden, is ook al langs geweest hier
Ken ik niet, maar leuk voor m.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
ff de 1000e opgezocht. Ik had het al fout, schijnt ene Bergkamp geweest te zijn.
Dan was het minstens 4-1 of 2-5 geworden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Droopie het volgende:
Kraay: ruben je scoort de 1500e goal voor nederland, je staat in de boeken.. Schaken: nee, dat klopt
Wie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
ff de 1000e opgezocht. Ik had het al fout, schijnt ene Bergkamp geweest te zijn.
Als Robben in de WK-finale 1-0 had gemaakt, waren we nu wereldkampioenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ook al zo'n nobodyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
GODVER.quote:
Toetertjes!quote:
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gaat hij straks onthullen in het diepteinterview met Hans.
Ronaldo??quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef CarlosJacques het volgende:
Fixed op verzoek
Real Madrid 2013-2014
----------------Vermeer----------------
Janmaat----BMI----Vlaar----Willems
---Strootgod----Strootgod zn broer---
Schaken--Strootgod zn moeder---Ronaldo
------------------Pelle--------------------
Jawel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Dit zjin toch geen grappen man.
Het Oranjepubliek heeft weer een puike wedstrijd voorgeschoteld gekregenquote:
Je hebt wel eens leukere grappen gemaakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Een aantal knipogen?Ik wist wel dat die misser op de 2-1 niet kon.
God heeft geen moeder.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef CarlosJacques het volgende:
Fixed op verzoek
Real Madrid 2013-2014
Ik maak nooit grappenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Dit zjin toch geen grappen man.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Een aantal knipogen?Ik wist wel dat die misser op de 2-1 niet kon.
Strootgod zn moeder vind ik niet helemaal realistischquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:24 schreef CarlosJacques het volgende:
Fixed op verzoek
Real Madrid 2013-2014
Wat bedoelde Leo wel met zijn uitspraak dan? "Een 3-0 met een aantal knipogen"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens leukere grappen gemaakt.
Alleen leuke opmerkingen verdienen mijn HAHAHAHA reply.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt wel eens leukere grappen gemaakt.
Fixed:quote:
quote:
Achter Leo z'n uitspraken zitten nooit een diepere betekenis.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat bedoelde Leo wel met zijn uitspraak dan? "Een 3-0 met een aantal knipogen"
Wij 11 0quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef MrStock het volgende:
Die engelsen walsen ondertussen san marino op, tussenstand 7-0...
Leo heeft maar één visie en dat is televisie.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter Leo z'n uitspraken zitten nooit een diepere betekenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat goed voor ons?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die andere wedstrijd is gewordenmaakt geen reet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat goed voor ons?
METSJFIKSING11!!quote:de oefeninterland tussen Egypte en Swaziland is vanavond geëindigd in een monsterzege voor de Egyptenaren: 10-0
Top man, dank je, sjeppert ook. Hier nog een half uurtje.quote:
Dat had ik al gepost, Tom Knipping is in de somalische boot naar Swaziland gestapt om dit tot op de bodem uit te zoeken.quote:
Alleen Mohammed en Ahmed hebben gescoord....quote:
lekker lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
staat gewoon 1-1goed van finland slecht van spanje
JIJ HAD HET AL GEPOST... SORRY MAN :Squote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost, Tom Knipping is in de somalische boot naar Swaziland gestapt om dit tot op de bodem uit te zoeken.
Ik vond hem heel leuk hoor van mij mag je hem nog wel een keer postenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ HAD HET AL GEPOST... SORRY MAN :S
assist van litmanen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
staat gewoon 1-1goed van finland slecht van spanje
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die andere wedstrijd is gewordenIn de poule?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat goed voor ons?
Zo ja, boeit niet Nederland is nu toch bijna zeker door.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
Ik denk dat hij Hans een zoethoudertje geeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie gaat Louis straks irriteren.
ik wil ook een schadevergoeding, 90min verpest van mn vrije tijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dankzij SBS won ik 450 euro, dat was echt fantastisch!
Die jongens kunnen er niks van, als je thuis niet van Finland kan winnen verdien je het niet op het wk te spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef Groby het volgende:
spanje-finland 1-1 geworden! spanje hopelijk niet naar WK
belachelijke vragen trouwens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha dat is fout!! Het is die jongen uit De Worp.
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moelijke sms quiz hmmmm ik twijfel
Als die dinsdag van Frankrijk verliezen wordt het in elk geval op zijn best play-off wedstrijdenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef Groby het volgende:
spanje-finland 1-1 geworden! spanje hopelijk niet naar WK
Zat in deze autoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
belachelijke vragen trouwens.Had dan gevraagd met welke auto Van Marwijk door de Worp reed.
Als je het portier te hard dicht slaat gaat het alarm af.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is dat een auto of een lekker wijf? Ah joh, dat merk ik wel als ik erin ga.
zal wel.veel.op zijn moeder lijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen de zie Dreetje Hazes niet in een gesticht plaatsen? Wat een overdreven nep mannetje is dat zeg.
Je gaat nu 450 euro winnen, echt een jackpot.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
Wie was voor Louis Van Gaal bondscoach van het Nederlands elftal?
A. Dick Advocaat.
B. Bert van Marwijk.
Ik heb snel gesmst, ik wist het antwoord toevallig!!
Lieg niet je hebt gewoon goed gegokt.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
A. Dick Advocaat.
B. Bert van Marwijk.
Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
A. Dick Advocaat.
B. Bert van Marwijk.
Het was misschien een tikkeltje voorbarig, maar ik heb alvast een ontslag-mail gestuurd naar m'n werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat nu 450 euro winnen, echt een jackpot.
Ook al vast 3 weekjes Aruba geboekt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was misschien een tikkeltje voorbarig, maar ik heb alvast een ontslag-mail gestuurd naar m'n werk.
Als hij naar jouw advies lusitert luistert hij dus niet naar jouw advies.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hans doe eens niet zo nederig. Wat eng.
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:46 schreef kapiteintje het volgende:
Hans doe eens niet zo nederig. Wat eng.
Hij moet eens Dolle Duikavond met Truus gaan belevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Hansie ballen heeft dan laat hij Louis tussen Maartje en Saartje kiezen.
Ik ben niet bang voor Louis. Ha.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iedereen is bang voor Louis.
Behalve BMI.
Makkelijk he? Dit soort stoere dingen roepen van achter je toetsenbordje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor Louis. Ha.
Je kent me he.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Makkelijk he? Dit soort stoere dingen roepen van achter je toetsenbordje.
Die zit aan de andere kant van zijn hoofd dan zijn linkeroorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |