Deze goal had jij ook gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Harry ik heb gescoord Harry Harry Harry
chillquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
JAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCHJAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCH
JAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCH
JAJJAJAJAJAJAJAJA RUVBINHOHOHOHOHO HO HOHHAHAAHAHAHAH AHAH AHO{A OA HOA HOAHOOSP GVD TOCH
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef waaromniet1988 het volgende:
Harry ik heb gescoord Harry Harry Harry
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 12:49:50Minimaal drie goals verschil vna bij #nedest.#watdenkenjullie? reageer retweet
Gast, jij kan interlandvoetbal echt niet los zien van clubvoetbal hè?quote:
Heeft Daven van den Bergh toevallig de 1000e gemaakt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef Zorro het volgende:
Het 1500e doelpunt wordt gescoord uitgerekend door Schaken.
Als over 25 jaar het 2000e doelpunt gescoord wordt en de statistieken voor de dag komen snapt niemand waar dat over ging
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 22-03-2013 om 12:49:50Minimaal drie goals verschil vna bij #nedest.#watdenkenjullie? reageer retweet
Geniet er van zolang het nog kanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:16 schreef RemcoW23 het volgende:
Kijk eens wat Veendam ons allemaal heeft gebracht. Derksen, Schaken
Bazenclub.
Ja want dat voetbal van Feyenoord is om te watertandenquote:
Zo, dat is wel een gewaagde voorspelling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
Aad300god![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan vragen ze zich af of het Nederlands elftal een schaaktoernooi speeldequote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Daven van den Bergh toevallig de 1000e gemaakt?
Zit jij in Rusland op satteliet ofzo?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef Mierenneuker. het volgende:
Echt poep, zie je hier al reacties dat Schaken heeft gescoord, is de aanval op TV nog bezig.
Ik heb dat één keer gehad bij Top Oss. Ik hoor zo'n belletje, het winnende lot is nummer 932. Ik zeg tegen Leo: Die heb ik. Hij vroeg wat het was. Toen zei ik: een seizoenskaart, ik ben weg! Toen hebben ze me tot aan mijn auto achtervolgd!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Enige passie kun je dat oranjepubliek niet ontzeggen. Gevaarlijke passie, want die haat uit die ogen als de tegenstander scoort vind ik ook weer niet nodig.
Rob Rensenbrink dacht ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Daven van den Bergh toevallig de 1000e gemaakt?
Alle drie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gehad bij Top Oss. Ik hoor zo'n belletje, het winnende lot is nummer 932. Ik zeg tegen Leo: Die heb ik. Hij vroeg wat het was. Toen zei ik: een seizoenskaart, ik ben weg! Toen hebben ze me tot aan mijn auto achtervolgd!
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zit jij in Rusland op satteliet ofzo?
Ik denk niet dat dat wat gaat worden want ik denk niet dat die spelers goed in dienst van Schaken kunnen spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat een voetballer die Schaken. Ik denk dat ie zo bij Real Madrid meekan.
----------Benzema---------
Ronaldo, Özil, Schaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wie heeft nummer 1157 gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Het was leuker geweest als dat 1500e doelpunt een eigen doelpunt was
Forum Opties | |