Goeiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja joh iedereen prijst de spelers van zijn club de hemel in en de rest kan er geen bal van. Ik ben als Feyenoorder niet per sé anti-Ajax of anti-PSV, maar ik zeg wel eerlijk dat ik Janmaat beter vind dan Van Rhijn en Schaken op dit moment beter vind dan Lens.
Als Ajacied kan ik beamen dat ik op dit moment toch meer gecharmeerd ben van Janmaat. Doet het leuker op dit moment. Meer durf in zijn spel.quote:
2de had ik ook vet gedrukt. 1ste wel mee eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als Ajacied kan ik beamen dat ik op dit moment toch meer gecharmeerd ben van Janmaat. Doet het leuker op dit moment. Meer durf in zijn spel.
Schaken beter vinden dan Lens slaat natuurlijk wel weer nergens op. Lens heeft meer dreiging, meer scorend vermogen en is bij ieder doelpunt betrokken. Gelukkig speelt hij zo niet bij PSV.
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 27-03-2013 om 07:55:45Topscorers 2e periode Van Gaal: Lens 5 goals; Van Persie 5; Van der Vaart 4; Huntelaar 3 #NedRoe reageer retweet
Ze snappen duidelijk niet wat Louis bedoelt. Hij is normaal wel zelfingenomen ja, maar in dit gevalt valt dat mee.quote:
Robin komt hier wel sympathiek overquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef alors het volgende:
Deel 2 van Bert vs. Robin
http://nos.nl/video/48907(...)rtje-van-persie.html
![]()
quote:Een stomdronken fan heeft dinsdagavond na het WK-kwalificatieduel tussen Oranje en Roemenië (4-0) zijn stoeltje in de Amsterdam ArenA geswaffeld en er overheen geplast. Daarna rende de man het veld op, waar hij vervolgens werd opgepakt.
De supporter mag vijf jaar lang geen enkel stadion in Nederland meer in. Bovendien moet hij boetes van in totaal 550 euro betalen. Dat heeft het Openbaar Ministerie woensdag laten weten. De man betrad het veld ruim na de wedstrijd. De spelers waren toen al in de catacomben. Het is niet bekend of de dronken man een fan van Oranje of Roemenië is.
Bij de ingang van de ArenA werden twee mannen opgepakt. Toen ze werden gefouilleerd, vonden suppoosten messen. De mannen kregen elk een boete van 120 euro. Tien mensen zijn aangehouden rond de wedstrijd voor illegale handel. Ze verkochten onder meer petjes en sjaaltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |