Editquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat een voetballer die Schaken. Ik denk dat ie zo bij Real Madrid meekan.
----------Benzema---------
Verhoek, Immers Schaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef sjeppert het volgende:
[..]
duidelijk geen golazo
mazzeltje van rubinski
Denemarken goaltje of zoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Het was leuker geweest als dat 1500e doelpunt een eigen doelpunt was
Ik mis stroot.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:18 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat een voetballer die Schaken. Ik denk dat ie zo bij Real Madrid meekan.
----------Benzema---------
Ronaldo, Özil, Schaken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Cijntjequote:
Je moet die karakteristieke Real Madrid-spelers niet weghalen, dan neem je je publiek niet serieus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Benzema laten staan ipv Pelle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Benzema laten staan ipv Pelle
Behalve Robben zo in de 92ste minuut.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Alle doelpuntenmakers van vandaag hebben een voornaam die begint met een 'R'
Het is maar dat jullie het weten.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Doublepain het volgende:
hehe, dat is een Pokemon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ball is roundquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de Esten de 2-1 hadden gemaakt was het een compleet andere wedstrijd!!!
Al een kwartier geleden, is ook al langs geweest hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
okquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ff de 1000e opgezocht. Ik had het al fout, schijnt ene Bergkamp geweest te zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en wie heeft nummer 1157 gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik lees niet alles terugquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al een kwartier geleden, is ook al langs geweest hier
Ken ik niet, maar leuk voor m.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
ff de 1000e opgezocht. Ik had het al fout, schijnt ene Bergkamp geweest te zijn.
Dan was het minstens 4-1 of 2-5 geworden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef Droopie het volgende:
Kraay: ruben je scoort de 1500e goal voor nederland, je staat in de boeken.. Schaken: nee, dat klopt
Wie?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
ff de 1000e opgezocht. Ik had het al fout, schijnt ene Bergkamp geweest te zijn.
Als Robben in de WK-finale 1-0 had gemaakt, waren we nu wereldkampioenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
ook al zo'n nobodyquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
GODVER.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |