Dat had ik al gepost, Tom Knipping is in de somalische boot naar Swaziland gestapt om dit tot op de bodem uit te zoeken.quote:
Alleen Mohammed en Ahmed hebben gescoord....quote:
lekker lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
staat gewoon 1-1goed van finland slecht van spanje
JIJ HAD HET AL GEPOST... SORRY MAN :Squote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost, Tom Knipping is in de somalische boot naar Swaziland gestapt om dit tot op de bodem uit te zoeken.
Ik vond hem heel leuk hoor van mij mag je hem nog wel een keer postenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ HAD HET AL GEPOST... SORRY MAN :S
assist van litmanen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
staat gewoon 1-1goed van finland slecht van spanje
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die andere wedstrijd is gewordenIn de poule?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat goed voor ons?
Zo ja, boeit niet Nederland is nu toch bijna zeker door.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
Ik denk dat hij Hans een zoethoudertje geeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hansie gaat Louis straks irriteren.
ik wil ook een schadevergoeding, 90min verpest van mn vrije tijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dankzij SBS won ik 450 euro, dat was echt fantastisch!
Die jongens kunnen er niks van, als je thuis niet van Finland kan winnen verdien je het niet op het wk te spelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef Groby het volgende:
spanje-finland 1-1 geworden! spanje hopelijk niet naar WK
belachelijke vragen trouwens.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha dat is fout!! Het is die jongen uit De Worp.
Minachting van de kijker.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moelijke sms quiz hmmmm ik twijfel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |