GOAL Van der Vaartquote:
Ik kan deze zin alleen lezen met de stem van Sierd in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
koekoek boem raak sowwwww goaaaaal atleti
Ronald de Boer wilde hem nog wisselenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
JAN
MAAT
JAN
MAAT
JAN
MAAT
Op de maat allemaal jongens
20 jaar geleden klonk dat heel fout.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
JAN
MAAT
JAN
MAAT
JAN
MAAT
Op de maat allemaal jongens
Misschien was dat wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik kan deze zin alleen lezen met de stem van Sierd in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
20 jaar geleden klonk dat heel fout.
Wazig is dat he? Dat heb ik ook altijd. Net als die gast hier die altijd Ten Napel nadeed. Gelijk die stem in mijn kopquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik kan deze zin alleen lezen met de stem van Sierd in mijn hoofd.
Ach ja, we zijn nu wat wilders gewendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
20 jaar geleden klonk dat heel fout.
Bij elke Koekoek heb ik Sierd al in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wazig is dat he? Dat heb ik ook altijd. Net als die gast hier die altijd Ten Napel nadeed. Gelijk die stem in mijn kop
deze moet even ge-quote wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
Jan MaatJan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Hij wacht hem nog wel na de wedstrijd op.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
De scheidsrechter heeft geluk dat Lens hem geen koek geeft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Slobeend het volgende:
GGMM, vind je Janmaat nog steeds zo slecht?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
Jan MaatJan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Strootman in het NL elftal altijd 10x beter dan bij PSV.
Dus Stroot kan beter naar Feyenoord toe?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Strootman in het NL elftal altijd 10x beter dan bij PSV.
Ozbiliz doet het goed he in Ruslandquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is fucking Estland. Als je zo gaat beoordelen is Ebecilio nog beter dan Robben.
Is ook een leuk spelertje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch nog wel een beetje fan van De Guzman.
De Eeb was hier niet eens een man voorbijgekomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is fucking Estland. Als je zo gaat beoordelen is Ebecilio nog beter dan Robben.
Dirk Kuijt die dekselse visserszoon uit katwijk!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wazig is dat he? Dat heb ik ook altijd. Net als die gast hier die altijd Ten Napel nadeed. Gelijk die stem in mijn kop
Ik raak in de war door je PIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
WAT EEN GOALquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GOOOOLLLLLL BOEM KNAL RAAK SOOWWWWWWWWW KOEKOEK
mag hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dus Stroot kan beter naar Feyenoord toe?
Ho ho ho! Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is Gattuso de kleinste!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dirk Kuijt die dekselse visserszoon uit katwijk!
De linksback van Roda JC is van een vergelijkbaar niveau zoals de Est.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Eeb was hier niet eens een man voorbijgekomen
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef hafcfan het volgende:
tering interland voetbal. Ik wil clubvoetbal.
Van mij mag hij best komen, vind 't een prima speler. Als ze 'm zo'n masker opzetten die ze normaal aan spelers met een gebroken neus geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dus Stroot kan beter naar Feyenoord toe?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
janmaat beste rechtsback die we hebben
Wie nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch nog wel een beetje fan van De Guzman.
Totdat hij moet gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
janmaat beste rechtsback die we hebben
Z'n buik is zo dik, dus dat kan ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
van gaal hoeft z'n broek niet meer te laten zakken
Ik voel een leegte.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef hafcfan het volgende:
tering interland voetbal. Ik wil clubvoetbal.
Bal is rond, 11 tegen 11quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Grapje man. Maar hij speelt al maanden erg goed.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ho ho ho! Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is Gattuso de kleinste!
Al 3 keer gejuicht hier. Alleen Falcao scoorde in buitenspelpositie. Wel heerlijke goals.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLD EEEEEEEEEEEEEEEEE FALCAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
over die lange doelman ben je vergetenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou werkelijk niet weten hoe hij de bal vanuit die hoek in het doel zou kunnen krijgen.
ZO DUS! Goeie genade! Als een granaat werkelijk! Een tien met een griffel!
juichen voor buitenspeldoelpunten...dan ben je wel triestquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al 3 keer gejuicht hier. Alleen Falcao scoorde in buitenspelpositie. Wel heerlijke goals.
NL-ESTLAND 1-0
COLOMBIA-BOLIVIA 1-0
Heerlijk dagje
Wtf? Wat zeggen de ouders dan? Niets?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:44 schreef Groby het volgende:
jeugdamateurvoetbal gaat morgen gewoon door met gevoelstemperatuur -15, wil die knvbmaffia die kinderen laten bevriezen ofzo
Lopen wordt je warm vanquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:44 schreef Groby het volgende:
jeugdamateurvoetbal gaat morgen gewoon door met gevoelstemperatuur -15, wil die knvbmaffia die kinderen laten bevriezen ofzo
Niet alleen dan.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kuip zit ook vol met tokkies bij wedstrijden van het Nederlands elftal.
Alleen zijn ze bijna nooit in de Kuip omdat de kroketten dan koud zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kuip zit ook vol met tokkies bij wedstrijden van het Nederlands elftal.
Ajaciedquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, altijd leuk dit topic. Fappen op je eigen clubspelers, walgen van andere spelers in het NED XI-tal.
Zo hoort het, een staande ovatie voor jezelf.
Neuh. Zeker niet met springende Colombiaanse borsten in strakke gele shirts.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:45 schreef sjeppert het volgende:
[..]
juichen voor buitenspeldoelpunten...dan ben je wel triest
Okquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, altijd leuk dit topic. Fappen op je eigen clubspelers, walgen van andere spelers in het NED XI-tal.
JAaahahahaa!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gek figuur ben je toch.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom moet Janmaat nou weer geblesseerd raken
Is al triest dat Feyenoord 2 extra wedstrijden moest spelen van de KNJB, maar dit slaat alles
Wat kan de knvb hier nou aan doen? Knuppel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Is al triest dat Feyenoord 2 extra wedstrijden moest spelen van de KNJB, maar dit slaat alles
Strootgodquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt lastig als je voor FC Groningen bent.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Marco Bizot bij jong oranje jaaaa!!!!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat wordt lastig als je voor FC Groningen bent.
Robben heeft een verleden bij Groningen. Niet zo moeilijk denken, Sjeikje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waarom wordt er altijd zo debiel gedaan als er Arena getypt moet worden? Het logo van de Action en de Hema. om maar een paar voorbeelden te noemen, bestaat volledig uit hoofdletters. Dan typt toch ook niet iedereen meteen altijd die naam in hoofdletters?quote:
Gewoon op Robben blijven fappen. Doet Rickazio ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Robben brak bij de fc doorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Waar is Rickazio eigenlijkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon op Robben blijven fappen. Doet Rickazio ook.
terechtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk ongelijk geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
of hij heeft last van zijn vetpensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wist niet in welk topic hij verder moest
Die jongen wordt vroeg dement, net als Andy van der Meyde.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wist niet in welk topic hij verder moest
fc schubbekutveensemondquote:
1quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef sjeppert het volgende:
Hoeveel goals gaat Robben er vanavond eigenlijk nog maken?
nulquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef sjeppert het volgende:
Hoeveel goals gaat Robben er vanavond eigenlijk nog maken?
Wat een foute beelden van je..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wil hem er bij Eriksen wel inbrengen ja.
kwakman + zeefuik sws bij oranjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik ga Brazilie wel toejuichen als Luciano ooit wordt geselecteerd voor de nationale elf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nu al een topshowquote:
Hij keek naar zijn telefoonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe snoeperd hoor die Strootman.
Dat is Kuijt toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe snoeperd hoor die Strootman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet daarom ook nu al dat er nog wel een paar keer gescoord gaat worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij twitter weet ik het ook. Aad deelt alles met zijn volgers
kwakfuik.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
EngelandWat knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
#leugensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van het topic is vergelijkbaar met het niveau van de wedstrijd.
Dat gaat hij morgen doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heeft ie al asperges gekocht?
bquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van het topic is vergelijkbaar met het niveau van de wedstrijd.
Superlelijk wijf inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk dorpscafe in Valkenswaard zou hij deze ROC-studente hebben opgescharreld?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]Oh, ben scheel, bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Naam voor meer pics?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk dorpscafe in Valkenswaard zou hij deze ROC-studente hebben opgescharreld?
Wat een swag heeft die gast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was idd open doel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie die op open goal mist bij het NL elftal? Wat?
Hihahoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus verzin eens een keer zelf wat, HI HA HO is van mij..
ze kijkt ook al zo kwaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke viering van je verjaardagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de TV trouwens uitstaan, al zullen jullie geloven van niet.
Tot zo ver een nutteloze melding vanuit mijn zolderkamer.
Ik luist wel een koekje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kap eens met die woordgrappen anders deel ik koeken uit
okequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de TV trouwens uitstaan, al zullen jullie geloven van niet.
Tot zo ver een nutteloze melding vanuit mijn zolderkamer.
Van die echte jodenkoeken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kap eens met die woordgrappen anders deel ik koeken uit
quote:
That's footballquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zei Ronald B over Janmaat in de rust? Had SBS in de rust afgezet.
Wat een ego die Janmaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Cara het volgende:
Lens voegt veel toe deze pot. Alle voorzetten en passes komen uit solo acties van janmaat
Monica Bellucci t-shirt, wat een held is strootman tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door GGMM op 22-03-2013 21:57:37 ]
Waarschijnlijk iets met Ajax.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zei Ronald B over Janmaat in de rust? Had SBS in de rust afgezet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Oprotten met die spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door GGMM op 22-03-2013 21:57:45 ]
It's a big apple, just like New Yorkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ball is round, just like the world
Lens kan er niet veel van idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat is die Lens vies slecht zeg. Wisselen von Gaal bitte.
just like a pannenkoekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ball is round, just like the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |