Wat een foute beelden van je..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik wil hem er bij Eriksen wel inbrengen ja.
kwakman + zeefuik sws bij oranjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Maar ik ga Brazilie wel toejuichen als Luciano ooit wordt geselecteerd voor de nationale elf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nu al een topshowquote:
Hij keek naar zijn telefoonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe snoeperd hoor die Strootman.
Dat is Kuijt toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe snoeperd hoor die Strootman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet daarom ook nu al dat er nog wel een paar keer gescoord gaat worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankzij twitter weet ik het ook. Aad deelt alles met zijn volgers
kwakfuik.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
EngelandWat knap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
#leugensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van het topic is vergelijkbaar met het niveau van de wedstrijd.
Dat gaat hij morgen doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heeft ie al asperges gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |