quote:
quote:
#leugensquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van het topic is vergelijkbaar met het niveau van de wedstrijd.
Dat gaat hij morgen doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Heeft ie al asperges gekocht?
bquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van het topic is vergelijkbaar met het niveau van de wedstrijd.
Superlelijk wijf inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk dorpscafe in Valkenswaard zou hij deze ROC-studente hebben opgescharreld?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]Oh, ben scheel, bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Naam voor meer pics?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk dorpscafe in Valkenswaard zou hij deze ROC-studente hebben opgescharreld?
Wat een swag heeft die gast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was idd open doel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie die op open goal mist bij het NL elftal? Wat?
Hihahoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus verzin eens een keer zelf wat, HI HA HO is van mij..
ze kijkt ook al zo kwaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke viering van je verjaardagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de TV trouwens uitstaan, al zullen jullie geloven van niet.
Tot zo ver een nutteloze melding vanuit mijn zolderkamer.
Ik luist wel een koekje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kap eens met die woordgrappen anders deel ik koeken uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |