bquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Het niveau van het topic is vergelijkbaar met het niveau van de wedstrijd.
Superlelijk wijf inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk dorpscafe in Valkenswaard zou hij deze ROC-studente hebben opgescharreld?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]Oh, ben scheel, bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Naam voor meer pics?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welk dorpscafe in Valkenswaard zou hij deze ROC-studente hebben opgescharreld?
Wat een swag heeft die gast.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was idd open doel.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie die op open goal mist bij het NL elftal? Wat?
Hihahoquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus verzin eens een keer zelf wat, HI HA HO is van mij..
ze kijkt ook al zo kwaadquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een leuke viering van je verjaardagquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de TV trouwens uitstaan, al zullen jullie geloven van niet.
Tot zo ver een nutteloze melding vanuit mijn zolderkamer.
Ik luist wel een koekje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kap eens met die woordgrappen anders deel ik koeken uit
okequote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb de TV trouwens uitstaan, al zullen jullie geloven van niet.
Tot zo ver een nutteloze melding vanuit mijn zolderkamer.
Van die echte jodenkoeken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:54 schreef KingRoland het volgende:
Kap eens met die woordgrappen anders deel ik koeken uit
quote:
That's footballquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zei Ronald B over Janmaat in de rust? Had SBS in de rust afgezet.
Wat een ego die Janmaatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Cara het volgende:
Lens voegt veel toe deze pot. Alle voorzetten en passes komen uit solo acties van janmaat
Monica Bellucci t-shirt, wat een held is strootman tochquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door GGMM op 22-03-2013 21:57:37 ]
Waarschijnlijk iets met Ajax.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Wat zei Ronald B over Janmaat in de rust? Had SBS in de rust afgezet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Oprotten met die spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door GGMM op 22-03-2013 21:57:45 ]
It's a big apple, just like New Yorkquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ball is round, just like the world
Lens kan er niet veel van idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:57 schreef CarlosJacques het volgende:
Wat is die Lens vies slecht zeg. Wisselen von Gaal bitte.
just like a pannenkoekquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ball is round, just like the world
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |