GOAL Van der Vaartquote:
Ik kan deze zin alleen lezen met de stem van Sierd in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
koekoek boem raak sowwwww goaaaaal atleti
Ronald de Boer wilde hem nog wisselenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
JAN
MAAT
JAN
MAAT
JAN
MAAT
Op de maat allemaal jongens
20 jaar geleden klonk dat heel fout.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:39 schreef Grifte het volgende:
JAN
MAAT
JAN
MAAT
JAN
MAAT
Op de maat allemaal jongens
Misschien was dat wel de bedoeling.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik kan deze zin alleen lezen met de stem van Sierd in mijn hoofd.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
20 jaar geleden klonk dat heel fout.
Wazig is dat he? Dat heb ik ook altijd. Net als die gast hier die altijd Ten Napel nadeed. Gelijk die stem in mijn kopquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Ik kan deze zin alleen lezen met de stem van Sierd in mijn hoofd.
Ach ja, we zijn nu wat wilders gewendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
20 jaar geleden klonk dat heel fout.
Bij elke Koekoek heb ik Sierd al in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wazig is dat he? Dat heb ik ook altijd. Net als die gast hier die altijd Ten Napel nadeed. Gelijk die stem in mijn kop
deze moet even ge-quote wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
Jan MaatJan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Hij wacht hem nog wel na de wedstrijd op.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
De scheidsrechter heeft geluk dat Lens hem geen koek geeft.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Slobeend het volgende:
GGMM, vind je Janmaat nog steeds zo slecht?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:40 schreef Muto het volgende:
Jan MaatJan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Jan Maat
Dit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Strootman in het NL elftal altijd 10x beter dan bij PSV.
Dus Stroot kan beter naar Feyenoord toe?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind Strootman in het NL elftal altijd 10x beter dan bij PSV.
Ozbiliz doet het goed he in Ruslandquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is fucking Estland. Als je zo gaat beoordelen is Ebecilio nog beter dan Robben.
Is ook een leuk spelertje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch nog wel een beetje fan van De Guzman.
De Eeb was hier niet eens een man voorbijgekomenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is fucking Estland. Als je zo gaat beoordelen is Ebecilio nog beter dan Robben.
Dirk Kuijt die dekselse visserszoon uit katwijk!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wazig is dat he? Dat heb ik ook altijd. Net als die gast hier die altijd Ten Napel nadeed. Gelijk die stem in mijn kop
Ik raak in de war door je PIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
WAT EEN GOALquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GOOOOLLLLLL BOEM KNAL RAAK SOOWWWWWWWWW KOEKOEK
mag hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dus Stroot kan beter naar Feyenoord toe?
Ho ho ho! Kent u Lucky Luke en de Daltons nog? Dan is Gattuso de kleinste!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Dirk Kuijt die dekselse visserszoon uit katwijk!
De linksback van Roda JC is van een vergelijkbaar niveau zoals de Est.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De Eeb was hier niet eens een man voorbijgekomen
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef hafcfan het volgende:
tering interland voetbal. Ik wil clubvoetbal.
Van mij mag hij best komen, vind 't een prima speler. Als ze 'm zo'n masker opzetten die ze normaal aan spelers met een gebroken neus geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dus Stroot kan beter naar Feyenoord toe?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
janmaat beste rechtsback die we hebben
Wie nietquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Typisch het volgende:
Ik ben toch nog wel een beetje fan van De Guzman.
Totdat hij moet gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
janmaat beste rechtsback die we hebben
Z'n buik is zo dik, dus dat kan ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
van gaal hoeft z'n broek niet meer te laten zakken
Ik voel een leegte.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:42 schreef hafcfan het volgende:
tering interland voetbal. Ik wil clubvoetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |