Einde van de maandaflevering. Dan is hij er nooit dacht ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
komt ie volgende week vrijdag ook, of is dat de einde-van-de-maand uitzending?
Misschien een compilatiefilmpje van zijn beste grappen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Einde van de maandaflevering. Dan is hij er nooit dacht ik.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Einde van de maandaflevering. Dan is hij er nooit dacht ik.
Die doen ze dan ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een compilatiefilmpje van zijn beste grappen.
In water ja.quote:
Viel nog wel mee na deze dwdd...quote:
Binnen 10 seconde zie je of een lucky goed of slecht is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:20 schreef Rickazio het volgende:
[..]
snelle oordeel, hij was nog niet eens halverwege toen
ik zie altijd in 1 seconde dat wielrennen slecht isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Binnen 10 seconde zie je of een lucky goed of slecht is.
Hansie SBS6quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
heeft er iemand een tv tip? ( geen VI )
RTL 4 dansen. Everybody dance now.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
ja had meer van theo verwachtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel nog wel mee na deze dwdd...
Dit was een aflevering van niks. Vind ik.
Faal.quote:
homoquote:
Privé showtje van Escha?quote:
Ned2quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wo ist de banhof/koot en bie 20:50 Ned2
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ned2
20:55 Wo ist der Bahnhof?
Verzetsfilm van Kees van Kooten en Wim de Bie (NL 1985). Met Kees van Kooten, Wim de Bie...
Op de volkstuin die ze van hun vader erfden, verhalen de gebroeders Gé en Arie Temmes over hun verzetsdaad in de Tweede Wereldoorlog. Hoe Arie Temmes door een Duitse soldaat te misleiden ('Do ist der Bahnhof!') de loop van de oorlog beïnvloedde. Maar wat was de rol van hun vader, de politie-agent? Dan doen de broers een gruwelijke ontdekking...
Oh dat ga ik eens eventjes opnemen, tx!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ned2
20:55 Wo ist der Bahnhof?
Verzetsfilm van Kees van Kooten en Wim de Bie (NL 1985). Met Kees van Kooten, Wim de Bie...
Op de volkstuin die ze van hun vader erfden, verhalen de gebroeders Gé en Arie Temmes over hun verzetsdaad in de Tweede Wereldoorlog. Hoe Arie Temmes door een Duitse soldaat te misleiden ('Do ist der Bahnhof!') de loop van de oorlog beïnvloedde. Maar wat was de rol van hun vader, de politie-agent? Dan doen de broers een gruwelijke ontdekking...
Net gekeken en hij was daar wel echt veel leukerquote:
Nouja wat je het maar noemt. Dat improvisatie programma. Ik zag het ook pas voor het eerst.quote:
Ja, weet je wie ik nog minder moet dan Johan Mulder?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ruud en Jan waren gisteren ook in Studio Voetbal [ afbeelding ]
Sjek moet live vernederd worden door Beatrix.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, weet je wie ik nog minder moet dan Johan Mulder?
Sjek.
Dat liever dan Zwagerman over voetbal.quote:
En leuk dat het was!quote:Op maandag 25 maart 2013 11:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ruud en Jan waren gisteren ook in Studio Voetbal [ afbeelding ]
Ja snap ik wel. Ik word ook altijd kei-aggressief van de muziek van Guus Meeuwis.quote:
Ik ben ook een Brabantse frietzegger! Onze frietjes zijn veel lekkerder dan die patat van jullie. In Belgie zijn ze het allerlekkerst en daar heten ze ook gewoon frietjes. Zullen we daar anders nog een paar bladzijdes aan weiden?quote:
Elk nummer klinkt hetzelfde, dus zal wel weer gezapig klinken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef OProg het volgende:
Trouwens...
Muziek: Guus Meeuwis
Guus Meeuwis speelt zijn nieuwe single 'Het kan hier zo mooi zijn'.
Hossend de toko door.
Ik houd het bij de anglicaanse versie, thank you very much.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Brabantse frietzegger! Onze frietjes zijn veel lekkerder dan die patat van jullie. In Belgie zijn ze het allerlekkerst en daar heten ze ook gewoon frietjes. Zullen we daar anders nog een paar bladzijdes aan wijden?
Hoeft niet want raspatat is beter dan Vlaamse friet.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Brabantse frietzegger! Onze frietjes zijn veel lekkerder dan die patat van jullie. In Belgie zijn ze het allerlekkerst en daar heten ze ook gewoon frietjes. Zullen we daar anders nog een paar bladzijdes aan weiden?
Vlaamse friet is ook een door Hollanders bedacht concept. Dat heb je helemaal niet in Belgie. Natuurlijk heb je daar wel gewoon friet, maar niet van die dikke halfgare rommel.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeft niet want raspatat is beter dan Vlaamse friet.
Raspatat.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeft niet want raspatat is beter dan Vlaamse friet.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef Specularium het volgende:
-Bij welke straffen zou de doodstraf volgens u ingevoerd moeten worden: voordringen in de supermarkt
Graag gedaan.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef Specularium het volgende:
Wat is uw geloof: Corrie en d'r razende paasei
whut nu al????quote:
Gaat hij Veendam redden?quote:
Dat is Mark Tuitert met die Kinder Bueno. Heb ik ook nog wel ergens een leuk plaatje van als je interesse hebt?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zou Sven zeker een Kinder Bueno geven.
Daar dacht je aan toen The Passion zag?quote:
Nee, dank je.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is Mark Tuitert met die Kinder Bueno. Heb ik ook nog wel ergens een leuk plaatje van als je interesse hebt?
dat de eo verbannen moet worden...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar dacht je aan toen The Passion zag?
quote:
Passie voor schoenen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar dacht je aan toen The Passion zag?
Niet fucken met Andries!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat de eo verbannen moet worden...
Nou ja, lekker kort.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:06 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, ingelaste special over Herman Emmink of over Cyprus, zeg het maar.
beetje als de zappservicequote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Die beginstukjes vind ik eigenlijk maar raar: net een tweede DTDD.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
Vrijdag zit ik gewoon bij die kutshow.
Vorige week nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef remcoP het volgende:
Zijn ze opgehouden met Izzard? Heb hem in geen weken gezien.
Vorige week nog.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef remcoP het volgende:
Breng ze niet op een idee.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef remcoP het volgende:
Die is er niet vrijdag, omdat het dan mediadinges isquote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]niet vergeten te lachen om pietertje
De beginstukjes zijn meer 'raar' of opmerkelijk, de filmpjes in DTDD zijn grappig of leuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Die beginstukjes vind ik eigenlijk maar raar: net een tweede DTDD.
awwwwwquote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is er niet vrijdag, omdat het dan mediadinges is
Passion-special. Sterkte.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is er niet vrijdag, omdat het dan mediadinges is
quote:
das donderdagquote:
dat programma?quote:
Geen argumenten nodig.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In before het kutargument ''metzijn22enachtereenbalaanrennen''
Eigenlijk vind ik het alleen jammer vanwege hem dat Veendam failliet is.quote:
Oeber-broez'r!quote:
quote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
In 1 ruimte opgesloten met hem. Uiteindelijk maak je hem dan dood.
't Is 'n deurstart!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
Je club is failliet en je gaat lachend op TV. Hmmkay.
Ligt eraan hoelang.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Dat ik een vrouw ben betekent niet dat mijn mening kut is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus een ongegronde kutmening van je.
Jawel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw ben betekent niet dat mijn mening kut is.
Wat kijk je boos? Ga je me nu slaan? Ik ben hartstikke bang hoor, kom me maar slaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat ik een vrouw ben betekent niet dat mijn mening kut is.
Uiteindelijk wel inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
quote:
En de accordeonisten hangen we er naast.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De hele club wordt geruimd... Zouden ze met veel meer voetbalclubs moeten doen.
gaat ie ook met zn jasje gooien?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij gebruikt Henk dezelfde pillen als Hansie
quote:
Wie welquote:
Ik ben al weer gestopt het allemaal inhoudelijk te volgen.quote:
De randstad zit vol met autistenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen die het niet kunnen verstaan.Allemaal Randstad materiaal zeker.
Gebeurt altijd met dialecten uit "de rest van nederland"quote:Op maandag 25 maart 2013 19:39 schreef marcodej het volgende:
Pijnlijk hoe de Randstad nu de Noord-oosterling als een schattige rariteit behandeld.
Uit de provincie komen,quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen die het niet kunnen verstaan.Allemaal Randstad materiaal zeker.
Ja die Henk versta ik wel maar die vent met die muts absoluut niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik kom uit brabant, maar het is toch gewoon te volgen?
quote:
Leuk is denk ik ook niet het goede woord.quote:
Net die onverstaanbare politieagent in Hot Fuzz.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die Henk versta ik wel maar die vent met die muts absoluut niet.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Kortom, Henk hou je kankersmoel even.
Nee joh.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is vast een vriendje van Davy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |