RTL 4 dansen. Everybody dance now.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
heeft er iemand een tv tip? ( geen VI )
ja had meer van theo verwachtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Viel nog wel mee na deze dwdd...
Dit was een aflevering van niks. Vind ik.
Faal.quote:
homoquote:
Privé showtje van Escha?quote:
Ned2quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
heeft er iemand een tv tip? ( geen VI )
Nice.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Wo ist de banhof/koot en bie 20:50 Ned2
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ned2
20:55 Wo ist der Bahnhof?
Verzetsfilm van Kees van Kooten en Wim de Bie (NL 1985). Met Kees van Kooten, Wim de Bie...
Op de volkstuin die ze van hun vader erfden, verhalen de gebroeders Gé en Arie Temmes over hun verzetsdaad in de Tweede Wereldoorlog. Hoe Arie Temmes door een Duitse soldaat te misleiden ('Do ist der Bahnhof!') de loop van de oorlog beïnvloedde. Maar wat was de rol van hun vader, de politie-agent? Dan doen de broers een gruwelijke ontdekking...
Oh dat ga ik eens eventjes opnemen, tx!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ned2
20:55 Wo ist der Bahnhof?
Verzetsfilm van Kees van Kooten en Wim de Bie (NL 1985). Met Kees van Kooten, Wim de Bie...
Op de volkstuin die ze van hun vader erfden, verhalen de gebroeders Gé en Arie Temmes over hun verzetsdaad in de Tweede Wereldoorlog. Hoe Arie Temmes door een Duitse soldaat te misleiden ('Do ist der Bahnhof!') de loop van de oorlog beïnvloedde. Maar wat was de rol van hun vader, de politie-agent? Dan doen de broers een gruwelijke ontdekking...
Net gekeken en hij was daar wel echt veel leukerquote:
Nouja wat je het maar noemt. Dat improvisatie programma. Ik zag het ook pas voor het eerst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |