Gisteren was het ook echt feest.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
nu is het pas echt feest dus!
* sp3c trekt een stuk taart uit de koelkast
gefeliciteerd Monopoly
Dat zou bad voodoo zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
cool is dat he?
zul je zien dat ik die van mijn moeder mis dit jaar
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef Cat22 het volgende:
En nu is ons aller Monopoly jarig! 24 maart, de een-na-beste dag om jarig te zijn!![]()
Felies
WOW wat een taartquote:Op zondag 24 maart 2013 09:53 schreef roos85 het volgende:
Mono gefeliciteerd!![]()
![]()
Ook voor jou een taart![]()
[ afbeelding ]
Mijn nichtje kan het redelijk maar of ze deze kan weet ik niet. Ze is nu bezig met Olliquote:
Waaah Olliquote:Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn nichtje kan het redelijk maar of ze deze kan weet ik niet. Ze is nu bezig met Olli
zit er niet omquote:Op zondag 24 maart 2013 10:03 schreef franklop het volgende:
Hij komt hier alleen niet in huis als er een feyenoordtrui omheen zit
Dat dus! Ik mag toch aannemen dat als ze op zijn, degene ze kan bestellen en dat ze hem opsturen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit er niet om
Ja ik ben ook benieuwd Roosje. Ik eis er gewoon 1. Desnoods wil ik die grote als goedmaker
Mijn tante heeft abbo dus die kan hem dan "gratis" gaan halenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dus! Ik mag toch aannemen dat als ze op zijn, degene ze kan bestellen en dat ze hem opsturen.
Anders zou het wel heel triest zijn om weer opnieuw entree te moeten betalen en weer het risico lopen dat ie uitverkocht is.
Dat scheelt welquote:Op zondag 24 maart 2013 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn tante heeft abbo dus die kan hem dan "gratis" gaan halen
Die komt donderdag...quote:Op zondag 24 maart 2013 10:10 schreef franklop het volgende:
je moet alleen niet gaan bij de eerste batch, die is zo uitverkocht natuurlijk.
ja daaromquote:Op zondag 24 maart 2013 10:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die komt donderdag...
Ik zie echt al helemaal Drie Dolle Dagen Bijenkorf taferelen voor me
tegen inkoopprijs primaquote:Op zondag 24 maart 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zou er eigk 50 moeten kopen en dan doorverkopen tijdens Sjoelmeet
Ohja, wettelijk sjoelverbod die dag. Stom van me.quote:
mevrouw bart komt anders bij mij thuis sjoelen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Bart het volgende:
Waarom is er aanstaande maandag geen sjoelavond?
Dan is de kroeg dicht iig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ohja, wettelijk sjoelverbod die dag. Stom van me.
Echt? Wat slecht, zelfs de motorzaak is openquote:
renrenstreepje bij mij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mevrouw bart komt anders bij mij thuis sjoelen...
nee, die blijft ook thuis.quote:
Peter mompelde iets over 'dat ze dan allemaal waren uitgenodigd'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt? Wat slecht, zelfs de motorzaak is open.
En Henk komt me nou niet echt zwaar gristelijk over ofzo.
Ja dat gaat niet he. Is weer zo lullig voor haar als ze derde wiel is. Ik neem de last wel op me om dat recht te trekken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, die blijft ook thuis.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet he. Is weer zo lullig voor haar als ze derde wiel is. Ik neem de last wel op me om dat recht te trekken.
hihi trekken
Matig hoor. Kun je niet de sleutel lenen ofzo? We helpen onszelf wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Peter mompelde iets over 'dat ze dan allemaal waren uitgenodigd'.
Er is iets bij eh... wat was het nou. Sparta?In elk geval iets waar ze heen wilden.
Dus toen waren ze ineens wel gristelijk.
Ik weet prima hoe een tap werkt, en een flesje bier open maken lukt ook nog wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Matig hoor. Kun je niet de sleutel lenen ofzo? We helpen onszelf wel.
Tappen is ook geen enkel probleem hier. Drinken ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe een tap werkt, en een flesje bier open maken lukt ook nog wel.
JJJDJJJJJJ komt ook maar gewoon, dan ken die bitterballen bakken.
Opgelost.
Ik zorg wel dat je aan je trekken komt.quote:
Als ik maar aan de beurt kom met het sjoelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je aan je trekken komt.
Dat vond Fiets niet zo tof.quote:
Jij mag zo vaak de giraf-positie aannemen als je maar wil.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik maar aan de beurt kom met het sjoelen
jij hebt geen mevrouw MPG dus helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vond Fiets niet zo tof.
Kom maar bij mij sjoelen.
nee, je mag alleen naar bart. Mevrouw bart mag naar mij.quote:
Verwarrend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, je mag alleen naar bart. Mevrouw bart mag naar mij.
Ik kruip zo tegen je aan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verwarrend.
Ik ga er een nachtje over slapen![]()
Trusten iedereen![]()
we kunnen wel eens een week ruilen.... jij mijn baan ik dejouwe. plus alle overige zaken.quote:
Euh, hmmm, lastige keus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we kunnen wel eens een week ruilen.... jij mijn baan ik dejouwe. plus alle overige zaken.
Heb je het bed al lekker voorverwarmd?quote:
hoezo lastig!quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt geen mevrouw MPG dus helaas.
Als ik dat uit moet leggen, lijk ik weer zo materialistischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja, ik wacht alquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je het bed al lekker voorverwarmd?
Ik net naar bed rennen, leeg! Je zou toch naar Zaandam komen?quote:
Ja, sorry, ik had 'woonplaats: Venlo' in je profiel gezetquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik net naar bed rennen, leeg! Je zou toch naar Zaandam komen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik dat uit moet leggen, lijk ik weer zo materialistisch.
ojeeeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders dan. stuur mevrouw bart maar.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Niet, andersom!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik net naar bed rennen, leeg! Je zou toch naar Zaandam komen?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had 'woonplaats: Venlo' in je profiel gezet...
* MPG gauw richting slaapkamer gaat...
Andersom? Dat was vorige week.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, andersom!ik heb de sjoelbak
Dat ben je iig al onderweg de goede kant opquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Ik zit weleens in de trein richting venlo
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga nu echt slapen (filmpjes kijken en lezen want ik ben niet moe) doeidoeidoeikusjekroeldoei
jouw avaquote:
Ik kan er hele avonden in weg dromenquote:
quote:
ffflbbbrbblllbbfffllbbllrrrrlllquote:Op maandag 1 april 2013 22:34 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik kan er hele avonden in weg dromen
ja maar, het is mijn verjaardagquote:
ik ben de dag erna jarig, dusssssquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar, het is mijn verjaardag
quote:
aah nee niet doen ren, ik weet nou eindelijk wie je bent en wie er bij je hoortquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aah nee niet doen ren, ik weet nou eindelijk wie je bent en wie er bij je hoortdit kun je me niet aandoen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
aah nee niet doen ren, ik weet nou eindelijk wie je bent en wie er bij je hoortdit kun je me niet aandoen
Neequote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:05 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
Mijn oog wil ook wat, dat vind ik een betere reden om niet af te zeggen Ren
Hou ik je aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn haar niet doen.
En mijn lelijkste kleding aandoen
dat onthouden hebben we dit topic voorquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eens zien of ik het kan onthouden. En of ik het dan nog wil doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |