Gisteren was het ook echt feest.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
nu is het pas echt feest dus!
* sp3c trekt een stuk taart uit de koelkast
gefeliciteerd Monopoly

Dat zou bad voodoo zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
cool is dat he?
zul je zien dat ik die van mijn moeder mis dit jaar

quote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef Cat22 het volgende:
En nu is ons aller Monopoly jarig! 24 maart, de een-na-beste dag om jarig te zijn!
Felies

congrats!
 congrats!  links
   links   rechts
  rechts   links
 links

WOW wat een taartquote:Op zondag 24 maart 2013 09:53 schreef roos85 het volgende:
Mono gefeliciteerd!

Ook voor jou een taart
[ afbeelding ]

Mijn nichtje kan het redelijk maar of ze deze kan weet ik niet. Ze is nu bezig met Olliquote:

Waaah Olliquote:Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn nichtje kan het redelijk maar of ze deze kan weet ik niet. Ze is nu bezig met Olli

zit er niet omquote:Op zondag 24 maart 2013 10:03 schreef franklop het volgende:
Hij komt hier alleen niet in huis als er een feyenoordtrui omheen zit

Dat dus! Ik mag toch aannemen dat als ze op zijn, degene ze kan bestellen en dat ze hem opsturen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit er niet om
Ja ik ben ook benieuwd Roosje. Ik eis er gewoon 1. Desnoods wil ik die grote als goedmaker

Mijn tante heeft abbo dus die kan hem dan "gratis" gaan halenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dus! Ik mag toch aannemen dat als ze op zijn, degene ze kan bestellen en dat ze hem opsturen.
Anders zou het wel heel triest zijn om weer opnieuw entree te moeten betalen en weer het risico lopen dat ie uitverkocht is.

Dat scheelt welquote:Op zondag 24 maart 2013 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn tante heeft abbo dus die kan hem dan "gratis" gaan halen

Die komt donderdag...quote:Op zondag 24 maart 2013 10:10 schreef franklop het volgende:
je moet alleen niet gaan bij de eerste batch, die is zo uitverkocht natuurlijk.

ja daaromquote:Op zondag 24 maart 2013 10:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die komt donderdag...
Ik zie echt al helemaal Drie Dolle Dagen Bijenkorf taferelen voor me
 laat de kinderen maar de eersten hebben, kunnen we daarna op ons gemakkie er een keer 1 halen
 laat de kinderen maar de eersten hebben, kunnen we daarna op ons gemakkie er een keer 1 halen  

tegen inkoopprijs primaquote:Op zondag 24 maart 2013 10:12 schreef Toekito het volgende:
Ik zou er eigk 50 moeten kopen en dan doorverkopen tijdens Sjoelmeet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |