we kunnen wel eens een week ruilen.... jij mijn baan ik dejouwe. plus alle overige zaken.quote:
Euh, hmmm, lastige keus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we kunnen wel eens een week ruilen.... jij mijn baan ik dejouwe. plus alle overige zaken.
Heb je het bed al lekker voorverwarmd?quote:
hoezo lastig!quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij hebt geen mevrouw MPG dus helaas.
Als ik dat uit moet leggen, lijk ik weer zo materialistischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Ja, ik wacht alquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je het bed al lekker voorverwarmd?
Ik net naar bed rennen, leeg! Je zou toch naar Zaandam komen?quote:
Ja, sorry, ik had 'woonplaats: Venlo' in je profiel gezetquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik net naar bed rennen, leeg! Je zou toch naar Zaandam komen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Als ik dat uit moet leggen, lijk ik weer zo materialistisch.
ojeeeej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders dan. stuur mevrouw bart maar.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Niet, andersom!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik net naar bed rennen, leeg! Je zou toch naar Zaandam komen?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had 'woonplaats: Venlo' in je profiel gezet...
* MPG gauw richting slaapkamer gaat...
Andersom? Dat was vorige week.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet, andersom!ik heb de sjoelbak
Dat ben je iig al onderweg de goede kant opquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
Ik zit weleens in de trein richting venlo
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga nu echt slapen (filmpjes kijken en lezen want ik ben niet moe) doeidoeidoeikusjekroeldoei
jouw avaquote:
Ik kan er hele avonden in weg dromenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |