Ohja, wettelijk sjoelverbod die dag. Stom van me.quote:
mevrouw bart komt anders bij mij thuis sjoelen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Bart het volgende:
Waarom is er aanstaande maandag geen sjoelavond?
Dan is de kroeg dicht iig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Ohja, wettelijk sjoelverbod die dag. Stom van me.
Echt? Wat slecht, zelfs de motorzaak is openquote:
renrenstreepje bij mij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mevrouw bart komt anders bij mij thuis sjoelen...
nee, die blijft ook thuis.quote:
Peter mompelde iets over 'dat ze dan allemaal waren uitgenodigd'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt? Wat slecht, zelfs de motorzaak is open.
En Henk komt me nou niet echt zwaar gristelijk over ofzo.
Ja dat gaat niet he. Is weer zo lullig voor haar als ze derde wiel is. Ik neem de last wel op me om dat recht te trekken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, die blijft ook thuis.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet he. Is weer zo lullig voor haar als ze derde wiel is. Ik neem de last wel op me om dat recht te trekken.
hihi trekken
Matig hoor. Kun je niet de sleutel lenen ofzo? We helpen onszelf wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Peter mompelde iets over 'dat ze dan allemaal waren uitgenodigd'.
Er is iets bij eh... wat was het nou. Sparta?In elk geval iets waar ze heen wilden.
Dus toen waren ze ineens wel gristelijk.
Ik weet prima hoe een tap werkt, en een flesje bier open maken lukt ook nog wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Matig hoor. Kun je niet de sleutel lenen ofzo? We helpen onszelf wel.
Tappen is ook geen enkel probleem hier. Drinken ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe een tap werkt, en een flesje bier open maken lukt ook nog wel.
JJJDJJJJJJ komt ook maar gewoon, dan ken die bitterballen bakken.
Opgelost.
Ik zorg wel dat je aan je trekken komt.quote:
Als ik maar aan de beurt kom met het sjoelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat je aan je trekken komt.
Dat vond Fiets niet zo tof.quote:
Jij mag zo vaak de giraf-positie aannemen als je maar wil.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als ik maar aan de beurt kom met het sjoelen
jij hebt geen mevrouw MPG dus helaas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vond Fiets niet zo tof.
Kom maar bij mij sjoelen.
nee, je mag alleen naar bart. Mevrouw bart mag naar mij.quote:
Verwarrend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, je mag alleen naar bart. Mevrouw bart mag naar mij.
Ik kruip zo tegen je aan!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verwarrend.
Ik ga er een nachtje over slapen![]()
Trusten iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |