Ah, okee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij 1 klein bedrijfje begonnen ze er pas mee toen ik er al een poosje werkte, helaas gingen ze kort daarna failliet
Je kleurenTV beter afstelllen, is geen oranje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
Is die oranje stropdas van Roemer een statement?
Mooi toch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Een kritische Turk, mag ook wel een keer.
Nee, hij is blauw.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kleurenTV beter afstelllen, is geen oranje.
Ja laatst bij EenVandaag ook alquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij neemt zich geen blad voor de mond kan ik me van een vorige keer herinneren.
Kan ik opzich wel waarderen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij neemt zich geen blad voor de mond kan ik me van een vorige keer herinneren.
Je kan inderdaad ook gewoon zelf sparen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Lemans24 het volgende:
Sowieso is pensioenopbouw bij bedrijven zonder CAO vaak niet (goed) geregeld.
Maar nu blijkt het niet meedoen aan zo'n fonds dus niet zo slecht te zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Dit wil je toch niet missenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Lemans24 het volgende:
OK, nu kan ie uit, hier ga ik me aan ergeren...
tot later allemaal!
Is het een ex-dief?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Hmm, ik mag die schrijver / ex dief opzich wel... al wordt hij erg vaak voor dingen wordt uitgenodigd.
Die Israel protestanten met een big smilequote:
Ja, een boefje was het.quote:
Sowieso treurig dat heel het centrum dicht was voor deze idiote poppenkast.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die Israel protestanten met een big smile![]()
Dief is echt een straatjongen, die student is alleen al met de naam van z'n vereniging heel erg verbonden met Turkije, Anatolia...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef Ryan3 het volgende:
Die andere is een student, die dief niet...
Zal later eens kijken, iig komt hij positief over...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een boefje was het.
Heeft ook gevangen gezeten.
Als je het kunt vinden moet je maar eens kijken naar de uitzending van 24-uur met...van Wilfried de Jong waarin hij ook zat.
Een nette versie van nationalisme?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dief is echt een straatjongen, die student is alleen al met de naam van z'n vereniging heel erg verbonden met Turkije, Anatolia...
Alsof die naam iets zegt, er zijn ook donerzaken die zo heten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dief is echt een straatjongen, die student is alleen al met de naam van z'n vereniging heel erg verbonden met Turkije, Anatolia...
Ja idd, zo'n zure conservatieve harses.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
Charisma? Ik zie elke keer een chagrijnige kop
Ja, hij zegt de dingen vanuit empirie en niet vanuit ideeën zoals het studentje, denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Dat schrijvertje weet wel goed anderen te triggeren
Conservatieve Turken zijn makkelijk te triggeren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:30 schreef henkde_j het volgende:
Dat schrijvertje weet wel goed anderen te triggeren
Zeker de moeite waard. Hij is verfrissend eerlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zal later eens kijken, iig komt hij positief over...
Is dat de ex-dief?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
Akyol lijkt me duidelijk de meer redelijke denker van de twee.
Ja, okee, mee eens dan.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Zij is wel lekker hoor, dames en heren.
Haar arrogante grijns irriteert.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Zij is wel lekker hoor, dames en heren.
Die had meer te vertellen over een andere kwestie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Martinello het volgende:
Hier had Willem Oltmans ook leuk over kunnen vertellen.
Nee, ze is niet lekker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar wel leuk, maar lekker? Nee dat niet.
Mooi huidjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Travel. het volgende:
Die vent zijn gezicht he... daar zit wat poeder op
Maar dat is toch ook met die hele discussie. In Turkije moeten Koerden vooral assimileren, maar Turken hier moeten in de eerste plaats Turk blijven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef golfer het volgende:
Turkse student die kritische vragen durft te stellen over Indonesië en niet de zelfde mensenrechtenschending en moorden op de Koerden en de genocide op een hele bevolkingsgroep in zijn verheerlijkte land ontkent.
Lekker geloofwaardig.
Yups, begin van Soeharto-regime met steun van de USA communisten vermoorden.quote:
Rood en geel in hun vlag. Communisten van de DHKP-C?quote:
Alsof hij zichzelf opmaakt, dat doet de visagie daar gewoon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik zou hem een les foundation uitsmeren willen geven
Volgens mij heeft hij zijn standpunt inzake de Koerdische kwestie niet gegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef golfer het volgende:
Turkse student die kritische vragen durft te stellen over Indonesië en niet de zelfde mensenrechtenschending en moorden op de Koerden en de genocide op een hele bevolkingsgroep in zijn verheerlijkte land ontkent.
Lekker geloofwaardig.
HAHAHHA, Jij denkt dat Jeroen zijn haar wordt gedaan? Die heeft het haar alsof die net met zijn boot is aangemeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof hij zichzelf opmaakt, dat doet de visagie daar gewoon.
Tis toch niet te geloven, ik begin langzamerhand erg pessimistisch te worden...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, begin van Soeharto-regime met steun van de USA communisten vermoorden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
HAHAHHA, Jij denkt dat Jeroen zijn haar wordt gedaan? Die heeft het haar alsof die net met zijn boot is aangemeerd.
Ja, dat wordt gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
HAHAHHA, Jij denkt dat Jeroen zijn haar wordt gedaan? Die heeft het haar alsof die net met zijn boot is aangemeerd.
Ik denk dat het wel wordt gedaan ja, maar dat hij daar vlak voordat ze op moeten nog heel rebels even doorheen gaat met zijn hand zodat het warrig en nonchalant zit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |