Oude sokken nakijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het hopen want veel pensioen krijg ik namelijk niet. Ik zal het met alleen AOW moeten doen.
Ah, okee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij 1 klein bedrijfje begonnen ze er pas mee toen ik er al een poosje werkte, helaas gingen ze kort daarna failliet
Je kleurenTV beter afstelllen, is geen oranje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
Is die oranje stropdas van Roemer een statement?
Mooi toch.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Een kritische Turk, mag ook wel een keer.
Nee, hij is blauw.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kleurenTV beter afstelllen, is geen oranje.
Ja laatst bij EenVandaag ook alquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij neemt zich geen blad voor de mond kan ik me van een vorige keer herinneren.
Kan ik opzich wel waarderen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
Hij neemt zich geen blad voor de mond kan ik me van een vorige keer herinneren.
Je kan inderdaad ook gewoon zelf sparen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:24 schreef Lemans24 het volgende:
Sowieso is pensioenopbouw bij bedrijven zonder CAO vaak niet (goed) geregeld.
Maar nu blijkt het niet meedoen aan zo'n fonds dus niet zo slecht te zijn geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Dit wil je toch niet missenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Lemans24 het volgende:
OK, nu kan ie uit, hier ga ik me aan ergeren...
tot later allemaal!
Is het een ex-dief?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Hmm, ik mag die schrijver / ex dief opzich wel... al wordt hij erg vaak voor dingen wordt uitgenodigd.
Die Israel protestanten met een big smilequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |