Dat.quote:
Of je kind.quote:
Religie van de vrede, jeweettoch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Wel interessant hoe de islam zo'n jongen infecteerd en zich uitzaait als een kanker.
Het kenmerk van elke fanatieke religie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Wel interessant hoe de islam zo'n jongen infecteerd en zich uitzaait als een kanker.
Ja dat zegt ie altijd tegen mensen die op tv komen niet gewend zijn, wel sympathiekquote:
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)it_slop_trekken.htmlquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd met welke oplossingen Roemer komt om de werkloosheid te bestrijden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij zag er toen ook hip uit....
Ik studeerde en had ook geen bril, nu wel...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]ik had in ieder geval niet zo een bril. En was ook niet werkloos overigens.
Al 4/5 jaar idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Lemans24 het volgende:
Romer heeft wel gelijk: de crisis duurt nog een hele lange tijd.
Nog steeds geen bril, gelaserdquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik studeerde en had ook geen bril, nu wel...
Die van bioscopen ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij was de vuurwerkomzet weer hoger.
Ach ja, wie heeft er de afgelopen vijf jaar echt wat van gemerkt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Lemans24 het volgende:
Roemer heeft wel gelijk: de crisis duurt nog een hele lange tijd.
En dat komt dus nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach ja, wie heeft er de afgelopen vijf jaar echt wat van gemerkt?
Ja heel goed onthouden van je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je morgen weer vrij, Corrie?