Dat.quote:
Of je kind.quote:
Religie van de vrede, jeweettoch.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Wel interessant hoe de islam zo'n jongen infecteerd en zich uitzaait als een kanker.
Het kenmerk van elke fanatieke religie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Wel interessant hoe de islam zo'n jongen infecteerd en zich uitzaait als een kanker.
Ja dat zegt ie altijd tegen mensen die op tv komen niet gewend zijn, wel sympathiekquote:
http://www.sp.nl/nieuwsbe(...)it_slop_trekken.htmlquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd met welke oplossingen Roemer komt om de werkloosheid te bestrijden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij zag er toen ook hip uit....
Ik studeerde en had ook geen bril, nu wel...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]ik had in ieder geval niet zo een bril. En was ook niet werkloos overigens.
Al 4/5 jaar idd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Lemans24 het volgende:
Romer heeft wel gelijk: de crisis duurt nog een hele lange tijd.
Nog steeds geen bril, gelaserdquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik studeerde en had ook geen bril, nu wel...
Die van bioscopen ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij was de vuurwerkomzet weer hoger.
Ach ja, wie heeft er de afgelopen vijf jaar echt wat van gemerkt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Lemans24 het volgende:
Roemer heeft wel gelijk: de crisis duurt nog een hele lange tijd.
En dat komt dus nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach ja, wie heeft er de afgelopen vijf jaar echt wat van gemerkt?
Ja heel goed onthouden van je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je morgen weer vrij, Corrie?
Nou het afgelopen jaar regent het in mijn omgeving wel faillissementen en (dreigende) ontslagenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je uit een crisis bezuinigen is nog nooit iemand gelukt..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer's oplossing is dus vooral veel blijven uitgeven.
Wat ben ik blij dat Roemer niet aan de macht is.
Bij ons ook pas kort geleden een re-organisatie geweest, voor de zoveelste keer. Weer de dans ontsprongen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nou het afgelopen jaar regent het in mijn omgeving wel faillissementen en (dreigende) ontslagen
En toch zijn we het vier na gelukkigste land in de wereld. Dus ach ja, het hoort erbij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nou het afgelopen jaar regent het in mijn omgeving wel faillissementen en (dreigende) ontslagen
Zo lang je je baan behoudt merk je er relatief weinig van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar jij bent oud toch? De echte ellende begint pas over 10-15 jaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons ook pas kort geleden een re-organisatie geweest, voor de zoveelste keer. Weer de dans ontsprongen.
In de sector waar ik de afgelopen jaren in hebt gewerkt, is ongeveer een derde failliet gegaan. Gerelateerd aan de bouw, dus tja..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren in begonnen. Bevalt goed tot nu toequote:
Ja dan word ik arm.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar jij bent oud toch? De echte ellende begint pas over 10-15 jaar
Met structureel (veel) meer uitgeven dan dat er binnenkomt ga je ook kapot.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je uit een crisis bezuinigen is nog nooit iemand gelukt..
We gaan sowieso kapot dus!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met structureel (veel) meer uitgeven dan dat er binnenkomt ga je ook kapot.
Het consumentenvertrouwen nog dieper de put in praten door steeds nieuwe bezuiningen aan te kondigen werkt iig niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met structureel (veel) meer uitgeven dan dat er binnenkomt ga je ook kapot.
Mwah, de werkenden gaan het dan zwaarder krijgen. Jullie AOWtje zal wel niet in koopkracht stijgen, maar nog prima om mee rond te komen.quote:
Laten we het hopen want veel pensioen krijg ik namelijk niet. Ik zal het met alleen AOW moeten doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
[..]
Mwah, de werkenden gaan het dan zwaarder krijgen. Jullie AOWtje zal wel niet in koopkracht stijgen, maar nog prima om mee rond te komen.
Nee bij heel veel bedrijven nooit pensioen opgebouwd. Pas de laatste jaren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een aardig pensioen opgebouwd als je begin jaren 80 al werkte?
O.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee bij heel veel bedrijven nooit pensioen opgebouwd. Pas de laatste jaren.
Denkt vooral aan z'n eigen portemonnee.quote:
En Rutte met U, rechtse rakker hè.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
jezus jeroen, roemer met je aanspreken.. hoe respectloos kun je zijn. heeft ie wel vaker last van, die arrogante kwal
Dat woord is sws geschrapt...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Denkt vooral aan z'n eigen portemonnee.
Jank, jank...ik betaal mee aan iets waar ik zelf geen gebruik van kan maken.(VUT enzo)
Dat heet nou solidariteit, maar dat woord kent Ewald niet.
Nu nog niet...quote:
Bij 1 klein bedrijfje begonnen ze er pas mee toen ik er al een poosje werkte, helaas gingen ze kort daarna faillietquote:
Oude sokken nakijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Laten we het hopen want veel pensioen krijg ik namelijk niet. Ik zal het met alleen AOW moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |