Ach ja, wie heeft er de afgelopen vijf jaar echt wat van gemerkt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:10 schreef Lemans24 het volgende:
Roemer heeft wel gelijk: de crisis duurt nog een hele lange tijd.
En dat komt dus nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach ja, wie heeft er de afgelopen vijf jaar echt wat van gemerkt?
Ja heel goed onthouden van je.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je morgen weer vrij, Corrie?
Nou het afgelopen jaar regent het in mijn omgeving wel faillissementen en (dreigende) ontslagenquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je uit een crisis bezuinigen is nog nooit iemand gelukt..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer's oplossing is dus vooral veel blijven uitgeven.
Wat ben ik blij dat Roemer niet aan de macht is.
Bij ons ook pas kort geleden een re-organisatie geweest, voor de zoveelste keer. Weer de dans ontsprongen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nou het afgelopen jaar regent het in mijn omgeving wel faillissementen en (dreigende) ontslagen
En toch zijn we het vier na gelukkigste land in de wereld. Dus ach ja, het hoort erbij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Nou het afgelopen jaar regent het in mijn omgeving wel faillissementen en (dreigende) ontslagen
Zo lang je je baan behoudt merk je er relatief weinig van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar jij bent oud toch? De echte ellende begint pas over 10-15 jaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons ook pas kort geleden een re-organisatie geweest, voor de zoveelste keer. Weer de dans ontsprongen.
In de sector waar ik de afgelopen jaren in hebt gewerkt, is ongeveer een derde failliet gegaan. Gerelateerd aan de bouw, dus tja..quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteren in begonnen. Bevalt goed tot nu toequote:
Ja dan word ik arm.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar jij bent oud toch? De echte ellende begint pas over 10-15 jaar
Met structureel (veel) meer uitgeven dan dat er binnenkomt ga je ook kapot.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je uit een crisis bezuinigen is nog nooit iemand gelukt..
We gaan sowieso kapot dus!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met structureel (veel) meer uitgeven dan dat er binnenkomt ga je ook kapot.
Het consumentenvertrouwen nog dieper de put in praten door steeds nieuwe bezuiningen aan te kondigen werkt iig niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met structureel (veel) meer uitgeven dan dat er binnenkomt ga je ook kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |