Ja, okee, mee eens dan.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Zij is wel lekker hoor, dames en heren.
Haar arrogante grijns irriteert.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Zij is wel lekker hoor, dames en heren.
Die had meer te vertellen over een andere kwestie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Martinello het volgende:
Hier had Willem Oltmans ook leuk over kunnen vertellen.
Nee, ze is niet lekker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar wel leuk, maar lekker? Nee dat niet.
Mooi huidjequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:40 schreef Travel. het volgende:
Die vent zijn gezicht he... daar zit wat poeder op
Maar dat is toch ook met die hele discussie. In Turkije moeten Koerden vooral assimileren, maar Turken hier moeten in de eerste plaats Turk blijven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef golfer het volgende:
Turkse student die kritische vragen durft te stellen over Indonesië en niet de zelfde mensenrechtenschending en moorden op de Koerden en de genocide op een hele bevolkingsgroep in zijn verheerlijkte land ontkent.
Lekker geloofwaardig.
Yups, begin van Soeharto-regime met steun van de USA communisten vermoorden.quote:
Rood en geel in hun vlag. Communisten van de DHKP-C?quote:
Alsof hij zichzelf opmaakt, dat doet de visagie daar gewoon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik zou hem een les foundation uitsmeren willen geven
Volgens mij heeft hij zijn standpunt inzake de Koerdische kwestie niet gegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef golfer het volgende:
Turkse student die kritische vragen durft te stellen over Indonesië en niet de zelfde mensenrechtenschending en moorden op de Koerden en de genocide op een hele bevolkingsgroep in zijn verheerlijkte land ontkent.
Lekker geloofwaardig.
HAHAHHA, Jij denkt dat Jeroen zijn haar wordt gedaan? Die heeft het haar alsof die net met zijn boot is aangemeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof hij zichzelf opmaakt, dat doet de visagie daar gewoon.
Tis toch niet te geloven, ik begin langzamerhand erg pessimistisch te worden...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, begin van Soeharto-regime met steun van de USA communisten vermoorden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
HAHAHHA, Jij denkt dat Jeroen zijn haar wordt gedaan? Die heeft het haar alsof die net met zijn boot is aangemeerd.
Ja, dat wordt gedaan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
HAHAHHA, Jij denkt dat Jeroen zijn haar wordt gedaan? Die heeft het haar alsof die net met zijn boot is aangemeerd.
Ik denk dat het wel wordt gedaan ja, maar dat hij daar vlak voordat ze op moeten nog heel rebels even doorheen gaat met zijn hand zodat het warrig en nonchalant zit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je kunt een vermoeden hebben wat zijn standpunt is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:47 schreef Hierro het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn standpunt inzake de Koerdische kwestie niet gegeven.
Turks, als zijn vriendin tenminste thuis is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Latert het volgende:
Zou Pauw trouwens voor Indonesisch gaan vanavond?
Omdat hij Turks is? Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Je kunt een vermoeden hebben wat zijn standpunt is.
Bij mij is het goudquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Nou golfer, wat voor kleur is die das volgens jou?
Goud en dat is fantasties!quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Nou golfer, wat voor kleur is die das volgens jou?
Ligt eraan of hij thuis of op de Megalomaan gaat slapen vannacht.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Turks, als zijn vriendin tenminste thuis is.
Hij kwam vrij conservatief over, vandaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:51 schreef Hierro het volgende:
[..]
Omdat hij Turks is? Lekker makkelijk.
We worden gewoon in de maling genomen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de ING krijg je nu nog maar 1.6%
Lekker andersquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel wordt gedaan ja, maar dat hij daar vlak voordat ze op moeten nog heel rebels even doorheen gaat met zijn hand zodat het warrig en nonchalant zit.
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de ING krijg je nu nog maar 1.6%
De ene helft wel ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Turkije en Cyprus waren toch altijd al goede vriendjes?
Kunnen we niet een Grieks eiland annexeren? We hebben al betaald ten slotte. Dan hebben we iig nog mooi weer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:56 schreef henkde_j het volgende:
Kunnen we niet een Noord-Europa maken en een Zuid-Europa?
Maar waar laten we die grieken dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:57 schreef alors het volgende:
[..]
Kunnen we niet een Grieks eiland annexeren? We hebben al betaald ten slotte. Dan hebben we iig nog mooi weer.
Half Almere staat leeg...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Maar waar laten we die grieken dan?
quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Karikatuur van zichzelf aan het worden. Debieltjesradio.
Ja ooit was het leuk, nu begint het een beetje zielig te worden. Vind ik oprecht jammer hoor.quote:
Kom op man, leuke DJ hoor maar elke jaar elke dag hetzelfde kunstje. Snap niet dat dat nog steeds leuk kan zijn.quote:
Ik kan me er wel een beetje in vinden. Desondanks vind ik het nog steeds prettig om naar Ekdom te luisterenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]
Karikatuur van zichzelf aan het worden. Debieltjesradio.
Oh, zo een.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
[..]
[..]
Een gekke moslim die ooit gewoon Dennis heette.
Ja precies, mentaal wat in de war.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als die griet gisteren bij hello goodbye.
Hondenquote:
mooi verzorgd en langquote:
quote:
yeshomoquote:
Als je met leuk, lelijk bedoelt dan is het inderdaad leukquote:
Nee ik bedoel met leuk, leukquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als je met leuk, lelijk bedoelt dan is het inderdaad leuk
Zo zingt hij altijdquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Stem je gitaar. En zorg dat je de tekst kent.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zo zingt hij altijd
De Dijk niet kennen
Hij heeft geen idee..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:20 schreef marcodej het volgende:
Zou Huub hier nou zelf ook trots op zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |