SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bardot en Cardinale? Je was daar te jong voor.quote:
Echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Bardot en Cardinale? Je was daar te jong voor.
Je rukte je al suf op je 10e?quote:
Jaren 80 en 90 ook. Lijkt wel gister.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin 70 is een wijd begrip... Maar suf nee dat niet hoor
Nee, dat is vanmiddag geweest.quote:
Batten down the hatches!quote:
Je maakt wat mee he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
Echte vage dag qua weer vandaag, De ochtend begint fris maar niet koud, om half 9 is de zon volop aanwezig en warmt heerlijk op.. (Dacht nog misschien wordt het nog wat) 2 uur later bewolkt en fris, weer een uur later zon met sneeuw, redelijk te doen, En om 3 uur bij thuiskomst een vette kleine hagelbui...
Ja echt en dat mn wachtwoord het niet meer deed... Dus ik heb eerst 90 min. aan de phone gezeten deze ochtend met een Kim uit Singapore ...quote:
Lekker is dat he? Toen ik nog voor dat bedrijf werkte was ik min of meer de directe helpdesk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt en dat mn wachtwoord het niet meer deed... Dus ik heb eerst 90 min. aan de phone gezeten deze ochtend met een Kim uit Singapore ...
Vertel je me nou dat je voor hetzelfde bedrijf hebt gewerkt waar ik nu voor werk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Toen ik nog voor dat bedrijf werkte was ik min of meer de directe helpdesk.
Antwoorden met "Morgen kijken we wel even " kon echt niet
Nou je kwam met je fiets wel dichtbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat je voor hetzelfde bedrijf hebt gewerkt waar ik nu voor werk?
Ja ik mis Fann ook ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef ElizabethR het volgende:
't Is hier wel een stuk saaier zonder FANN![]()
Chuf, zon met sneeuw?? Kermis in de hel zou mijn oma zeggen!!
Een nieuwe blik op internet en FoK!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik heb voor het eerst een bril, het beeldscherm is nu haarscherp, maar het toetsenbord is een beetje gokken
Ja, je maakt wat mee zeg
Zonder bril is fok een stuk aangenamerquote:
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboardquote:
Ah, jij ziet ook geen reet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder bril is fok een stuk aangenamer
Dat was vijf jaar geleden. Die bril had je eerder moeten kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboard
Nou een reet zie ik soms wel, maar gooi er geen tattoo op dan ben ik de weg wel kwijt ja. Uhh wacht evenquote:
Ja dat blijkt wel uit je post geschiedenis,,, Nu ga je idd wartaal schrijven ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboard
Dat laatste sowieso, maar wanneer ga jij nou eigenlijk eens net zo aardig en behulpzaam als ik worden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
Dat was vijf jaar geleden. Die bril had je eerder moeten kopen
Begrijp je mij niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
Ja dat blijkt wel uit je post geschiedenis,,, Nu ga je idd wartaal schrijven ...
Het blauw zijn heb ik nou juist achter me gelatenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar wanneer ga jij nou eigenlijk eens net zo aardig en behulpzaam als ik worden?
Ik ook hoor, daar ligt het niet aan volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
Het blauw zijn heb ik nou juist achter me gelaten
Bizar!! Op ons eiland stormt het al de hele dag, en dat gaat het hele weekend door, en wij gaan verhuizen dit weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja idd De sneeuw kwam uit het noorden en de zon scheen vanuit het zuiden en je voelde de warmte er al een beetje doorheen
Je meot David ook maar een brilletje opzetten dan, hij kijkt nog steeds wat moeilijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik heb voor het eerst een bril, het beeldscherm is nu haarscherp, maar het toetsenbord is een beetje gokken
Ja, je maakt wat mee zeg
Jij hebt ook een brilletje nodigquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je meot David ook maar een brilletje opzetten dan, hij kijkt nog steeds wat moeilijk
Succes, alles al ingepakt ? En gaan jullie naar een nog mooier plekkie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Op ons eiland stormt het al de hele dag, en dat gaat het hele weekend door, en wij gaan verhuizen dit weekend
Ik heb nu een HEMA bril. Twee zelfs.quote:
Een zwarte en een rode?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu een HEMA bril. Twee zelfs.
Zwart en bruin. Yoh ik werd echt gek. Ik had een Rayban aangesmeerd via de opticien. Die ging stuk.quote:
Voor alleen lezen neem ik aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwart en bruin. Yoh ik werd echt gek. Ik had een Rayban aangesmeerd via de opticien. Die ging stuk.
Maar deze doen het prima.
Ja kloptquote:
quote:
Ik vind van wel. Deze is het geworden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, alles al ingepakt ? En gaan jullie naar een nog mooier plekkie?
Heb je nog dat adembenemende uitzicht, daar ben ik wel jaloers opquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
Dat is de pest met een bril, het gaat redelijk zonder, maar zodra je er ėėn hebt opgezet en je zet hem weer af dan zie je geen donder meer.quote:
Ziet er idd veelbelovend uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groter hadden ze niet?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wij krijgen regelmatig onze kinderen met aanhang op bezoek, en veel vrienden komen ook geregeld hele weekenden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groter hadden ze niet?!
Caramba, wat een kast van een huis, daar gaan jullie met zijn tweeën wonen?
Om de één of andere reden dacht ik dat jij geen kinderen had. Jij was het toch die laatst zei dat je niet van kinderen hield, dan heb ik de verkeerde conclusie getrokkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, wij krijgen regelmatig onze kinderen met aanhang op bezoek, en veel vrienden komen ook geregeld hele weekenden.
Ieder in een eigen vleugelquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groter hadden ze niet?!
Caramba, wat een kast van een huis, daar gaan jullie met zijn tweeën wonen?
Ik heb de schurft aan kinderen. Vooral die van anderen. Ik mijd ze als de pest.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de één of andere reden dacht ik dat jij geen kinderen had. Jij was het toch die laatst zei dat je niet van kinderen hield, dan heb ik de verkeerde conclusie getrokken![]()
Het is een mooi huis hoor.
Precies, de gastenvleugel sluiten we gewoon als we maar met zijn tweetjes zijn.quote:
Dan heb ik het toch goed onthoudenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan kinderen. Vooral die van anderen. Ik mijd ze als de pest.
Mijn eigen kinderen adoreer ik natuurlijk, maar als ik het over mocht doen, dan zou ik heel andere keuzes maken. Maar ja, je bent wel met zijn tweeen in die keuzes, en de andere helft is dol op kinderen.
Dan zal het tussen ons ook nooit wat worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan kinderen. Vooral die van anderen. Ik mijd ze als de pest.
Mijn eigen kinderen adoreer ik natuurlijk, maar als ik het over mocht doen, dan zou ik heel andere keuzes maken. Maar ja, je bent wel met zijn tweeen in die keuzes, en de andere helft is dol op kinderen.
Dit is dan ook niet het hosseltooic hèquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan zal het tussen ons ook nooit wat worden.
Ik vind het best leuk om kinderen over de vloer te hebben hoewel ik soms best blij ben als ze weer door hun ouders opgehaald worden.
Kinderen zijn altijd leuk toch ... Geen enkel bezwaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het hosseltooic hè
Nou nee, ik vind kinderen niet altijd leuk hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd leuk toch ... Geen enkel bezwaar
Als ik je avatar zie dan gaat mijn hartje wel wat meer te keer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik heb er altijd wel plezier mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd leuk toch ... Geen enkel bezwaar
Mjah, ook al gelooft niet iedereen dat, ik ben altijd eerlijk. Maar je had het goed onthouden inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch goed onthouden![]()
Jij bent daar wel heel eerlijk^O^ Ik denk dat de meeste ouders niet durven toe te geven dat als ze het allemaal hadden geweten ze waarschijnlijk nooit aan kinderen waren begonnen.
Dat weet ik nu nog niet, maar zeg niet direct nee meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben wel heel blij met mijn dochter en zoon, ik zou ze voor geen goud willen missen![]()
Als jij de vrouw van je dromen tegen komt en zij wilt kinderen, zou je er dan nog aan beginnen chufi?
zitten ze je hier ook al te hossele Deisyyquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy en ik hosselen al sinds jaar en dag...quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zitten ze je hier ook al te hossele Deisyy![]()
Dapperquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet, maar zeg niet direct nee meer
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Deisyy en ik hosselen al sinds jaar en dag...
Er is hier zelfs een speciaal hosseltopicquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zitten ze je hier ook al te hossele Deisyy![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is hier zelfs een speciaal hosseltopic
Oh jammerquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]oke dan bemoei ik me er niet mee
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes hequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jammerKijk dat hossel-topic wordt hem niet ... En 2 eendjes dobberen al jaren rond elkaar op Fok, maar daar blijft het ook bij als het aan Dees ligt
UI-eendjes en in warm water graag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes he
Nu even wel, kijk maar naar de ava's van chufi en mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes he
oh dat, nu snap ik hem katrien en donaldquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
UI-eendjes en in warm water graag.
Maar hosselen mag hier: 40+ / 40+ hosseltopic
En je UI is nog net niet zo mooi als IRL .... Zat ff op het drogequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar toch is het leuk om samen in de Fok!-vijver zwemmen chufi![]()
Ik ben niet hosselbaar Heks, dus er zij geen hinkbalknuppels nodig
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar toch is het leuk om samen in de Fok!-vijver zwemmen chufi![]()
Ik ben niet hosselbaar Heks, dus er zij geen hinkbalknuppels nodig
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En je UI is nog net niet zo mooi als IRL .... Zat ff op het droge
Ik hink, waar je maar wiltquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?
Tuurlijk ! Ik hou me aan mn natje en droogjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wel regelmatig met je pootjes in het water hoor.
Voor als het toch uit de hand looptquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?
Welnee joh, typvautjes zijn juist leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het toch uit de hand loopt![]()
Het is nog even wennen dat typen op een iPad, maar het gaat steeds beter, ik moet mijn posts gewoon beter door lezen voordat ik op verzenden klik.
Niets is wat het lijkt hè, dat weet je toch wel?quote:
Over eendjes gesproken.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt hè, dat weet je toch wel?
Ik ben daar eigenlijk nog al pietluttig in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Welnee joh, typvautjes zijn juist leuk
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou toch eens in het hosseltopic kijken
Je kunt er ook mee spelen iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nog al pietluttig in.
Maar soms zijn typefoutjes inderdaad wel leuk, zoals happeren in plaats van haperen, die is gewoon grappig.
ff een opfrisserquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendje
ja ja want je weet wat er dan gebeurt hequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het toch uit de hand loopt![]()
Het is nog even wennen dat typen op een iPad, maar het gaat steeds beter, ik moet mijn posts gewoon beter door lezen voordat ik op verzenden klik.
Ooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendje
Ja die ging af op muisquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Sniperdag is ook een leuke!
Had je je sherlock aangezet muis?
Hahahaquote:
Volgend weekend alweer 4 dagen lang ,,,,,quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Sniperdag is ook een leuke!
Had je je sherlock aangezet muis?
Nee dat is waarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]zo leuk was ie nou ook weer niet Soury
Watquote:
Piep Piep roepen, was en is zo voorspelbaarquote:
hocuspocus?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Piep Piep roepen, was en is zo voorspelbaar
Oh daar gaat de Sherlock niet op af hoor. Muis ook niet. Ik stalk je gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Piep Piep roepen, was en is zo voorspelbaar
je wilt me hosselequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar gaat de Sherlock niet op af hoor. Muis ook niet. Ik stalk je gewoon
Godver betraptquote:
liever een mosselmeet, met knoflooksausquote:
bedoel je als ik struikel en ik per ongeluk op een vrouw val?quote:
Een lekkere smaakvolle mossel is nooit weg natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
liever een mosselmeet, met knoflooksausoh nu krijg ik honger
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Een lekkere smaakvolle mossel is nooit weg natuurlijk
dat heten babbelaars, die kletsen alleen maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ook Zeeuwse meisjes natuurlijk
Kun je daar niet tegen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]zie nu gaat het dubbelzinnig worden, dacht ik ben in een net en braaf topic beland
aan gehossel doe ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok gezellig, maar niet meer te hosselen hier ...
Dees ! Klopt dat ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heten babbelaars, die kletsen alleen maar
waarom aan Dees vragen, natuurlijk klopt het, Zeeuwse Babbelaars, net als Haagse Hopjesquote:
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom aan Dees vragen, natuurlijk klopt het, Zeeuwse Babbelaars, net als Haagse Hopjes
oke, we wachten op Deisyyquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...
Het zijn inderdaad Zeeuwse babbelaars, maar ik kom echt niet uit Zeelandquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...
Bijna uit de regio dus... Maar in Rotterdam en omstreken praaten ze dus net zo veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad Zeeuwse babbelaars, maar ik kom echt niet uit Zeeland![]()
Geboren en getogen in Rotterdam.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
Morgen weer een dag ....Slaap lekker meisjes !!
Herkenbaar, in deze baan werk ik ma do vrijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 keer per week weekend, want ik ben op woensdag en donderdag altijd vrij
Ja gelukkig, heb ik ook eens een avond rustquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iedereen weekend aan het vieren.
Ik ben ook wel aan een relaxed avondje toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelukkig, heb ik ook eens een avond rust
Bijna middernacht ... Bye Fok zou ik zeggen Trusten Senzunequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aan een relaxed avondje toe.
Nog even mijn biertje opdrinken en dan ga ik ook mijn slaapplekje opzoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna middernacht ... Bye Fok zou ik zeggen Trusten Senzune
Met zachte kussens en zo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef sig000 het volgende:
Moet ik plek hosselen? Weet wel wat leuke.
Ik zeg geen nee.. Mits leuke hosseldames erbij natuurlijk.. De bezette hebben zich zelfs vanavond niet gemeldquote:
Ik hossel geen dames.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee.. Mits leuke hosseldames erbij natuurlijk.. De bezette hebben zich zelfs vanavond niet gemeld
Dat is goed om te weten want dan zorg ik ervoor dat ik mijzelf tussn de dames en jou bevind.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik hossel geen dames.Die komen vanzelf.
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd en mijn vrouw is erg goed in die rol.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten want dan zorg ik ervoor dat ik mijzelf tussn de dames en jou bevind.
Oopsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Gaat ze me "mijn menneke" noemen en weet dat ik dat haat.
Misschien kan ze al wijzend naar mij zeggen dat ze bij hem meer kans maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Gaat ze me "mijn menneke" noemen en weet dat ik dat haat.
Heeft sig000 ook eens zn handen vrijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:42 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien kan ze al wijzend naar mij zeggen dat ze bij hem meer kans maken.
Kan het proberen maar vrees dat mijn vrouw dat vergeet op zulke momenten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:42 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien kan ze al wijzend naar mij zeggen dat ze bij hem meer kans maken.
ja zoiets Squote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:56 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit zolang ze maar vrijgezel zijn en dat niet willen blijven.
Zoiets wat Senzune zeiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik 't goed met kan vinden bedoel je?
'Maar die komen met man langs ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:00 schreef sig000 het volgende:
Dat zijn al wat buurvrouwen in de omgeving die ik weleens help met PC problemen.
Ja dat gebeurt je idd gewoonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
Ik kan daar niets aan doen, ze vinden mij.
Bij mij komt niemand binnen voor een PC.quote:
D'r staat ook nog een complete Peavey zanginstallatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:07 schreef chufi het volgende:
Je hebt gewoon een vrouwen computerhokje met chillroom How cool
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Op zaterdag altijd even lopend naar de stad. Dat bankhangt daarna zo fijn.
Ja, ik zei 'bankhangt'.
Nouquote:
Hier nog niet. Maar het was een lief aanbod.quote:
quote:
Ja snap ik, had ik al gelezenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nou, ik zou eigenlijk wel een glaasje wijn lusten, maar ik zit even in mijn gezonde modus. Ik heb afgelopen week ook al 3 keer hard gelopen, dus.....
De schoenen lopen heerlijk, maar het is best pittig hoor, maar ook wel weer heel lekker om buiten te lopen, zelfs gisteravond in die kou.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja snap ik, had ik al gelezenBevallen de schoenen?
Ja zolang je maar actief bezig bent, merk je er weinig vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoenen lopen heerlijk, maar het is best pittig hoor, maar ook wel weer heel lekker om buiten te lopen, zelfs gisteravond in die kou.
Zo is dat ook, ik merkte weinig van de kou totdat ik thuis kwam, toen kreeg ik het ineens steenkoud, dus ben ik eerst voor lange tijd onder de douche gaan staan. Maar hardlopen in de buitenlucht is in ieder geval een stuk fijner dan sporten in een sportschool.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zolang je maar actief bezig bent, merk je er weinig van
Zijn ze wel dezelfde kleurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoenen lopen heerlijk, maar het is best pittig hoor, maar ook wel weer heel lekker om buiten te lopen, zelfs gisteravond in die kou.
Ghe ghe, ja die welquote:
Lijkt me ook gezonder en minder kans op vreemde infecties en schimmelsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook, ik merkte weinig van de kou totdat ik thuis kwam, toen kreeg ik het ineens steenkoud, dus ben ik eerst voor lange tijd onder de douche gaan staan. Maar hardlopen in de buitenlucht is in ieder geval een stuk fijner dan sporten in een sportschool.
En ook al woon ik in het Rijnmondgebied het ruikt een stuk frisser dan in de sportschoolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook gezonder en minder kans op vreemde infecties en schimmels
Is ook zo, ik zou het vaker moeten doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook gezonder en minder kans op vreemde infecties en schimmels
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook al woon ik in het Rijnmondgebied het ruikt een stuk frisser dan in de sportschool
In principe wordt je niet ziek van buitenlucht .. Dus gewoon doorgaan met waar je aan begonnen bent Deesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook al woon ik in het Rijnmondgebied het ruikt een stuk frisser dan in de sportschool
De sportschool heb ik nooit begrepen, zulk een energieverspilling daar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
De sportschool heb ik nooit begrepen, zulk een energieverspilling daar.
Wanneer ze al die apparaten van dynamo voorzien hebben ze gratis stroom.
Die trekken wel nutteloos hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef sig000 het volgende:
Dat er nog nooit een sportschoolhouder op dat idee gekomen is, zegt genoeg over de bedrijfstak.
Met de auto erheen, dan uurtje of wat nutteloos aan zo'n ding trekken en daarna voldaan naar huis , uiteraard weer met de auto.
Of het wat opleverd is de vraagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is dat nog 1 van de weinige dingen die gratis kan zijn.
Happy Ending kost gauw wat meer neem ik aanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is dat nog 1 van de weinige dingen die gratis kan zijn.
Dit grapje is ondertussen wel uit gemolkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je hard genoeg trekt misschien wat extra stroom?
Tegen middernacht inmiddels wel ..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is ondertussen wel uit gemolken
Dacht je dat het een grap was?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is ondertussen wel uit gemolken
Nou zo dom ben je toch nietquote:Op zondag 24 maart 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms neem ik de dingen wat te serieus, dat is mijn autistische inslag.
Beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, ik houd me wel graag van de domme.
We hadden een andere weg ingeslagen .. Maar op Sig heeft ie gelijk en idd is het van de belachelijk dat die apparaten op 220 draaien... Eigenlijk zou het idd andersom moeten zijn ,, Dar die apparaten energie opleveren .. Behalve bij de loopband en de trilplaat zie ik dat niet gebeuren. Maar de meeste andere apparaten zijn niet afhankelijk van stroom, slecht een lcd displaytje of zo en dat kan door verwerkte energie zelf opgewekt worden.quote:
Ik heb er wel tien. Maar qua inkomen schiet ik er niet mee op.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
Half NL heeft wel een stoornis en dan wil ik er ook 1.
Jij snapt het.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden een andere weg ingeslagen .. Maar op Sig heeft ie gelijk en idd is het van de belachelijk dat die apparaten op 220 draaien... Eigenlijk zou het idd andersom moeten zijn ,, Dar die apparaten energie opleveren .. Behalve bij de loopband en de trilplaat zie ik dat niet gebeuren. Maar de meeste andere apparaten zijn niet afhankelijk van stroom, slecht een lcd displaytje of zo en dat kan door verwerkte energie zelf opgewekt worden.
Hosselen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel tien. Maar qua inkomen schiet ik er niet mee op.
Gewoon handig mee omgaanquote:
Zou daar serieus nog geen patent op zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag jij het patent aan of zal ik het doen ?
Geen idee, kan ik ook haast niet geloven..quote:Op zondag 24 maart 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zou daar serieus nog geen patent op zijn?
Dan hebben we zonet een gat in de markt ontdekt?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik ook haast niet geloven..
Het drama van onze generatie, te laat om bij de welgestelde babyboomers te horen en te vroeg om een smartfoon te snappen.quote:
Dit is het concept patent... Mogelijk is dat niet geldig gier of misschien zijn er verdere gedetaileerde mogelijkheden ...quote:Op zondag 24 maart 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het drama van onze generatie, te laat om bij de welgestelde babyboomers te horen en te vroeg om een smartfoon te snappen.
Je verandert wat aan de vorm en voila een nieuw patent.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is het concept patent... Mogelijk is dat niet geldig gier of misschien zijn er verdere gedetaileerde mogelijkheden ...
Denkbeeldig punt schoenen dragend, met bespijkerde riemen overalquote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef sig000 het volgende:
Diep in mijn hart ben ik nog steeds een ouwe punkert.
Een discoflip met identiteitscrisis?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Denkbeeldig punt schoenen dragend, met bespijkerde riemen overal
Hojiequote:
Het ruimt ook op. Wel een kut klusquote:Op zondag 24 maart 2013 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Owwwww ik ben echt doodop. Ga nooooooooit meer verhuizen!!!!!
Als ik verhuis neem ik altijd container om de overbodige rotzooi te dumpen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Dagelijks.
Jammer dat jij niet mee mag doen
Ik heb een drukke week en weekend achter de rug dus voor woensdag wil ik daar even niet aan denken.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
Ik doe vandaag even rustig aan maar morgen heb ik er weer zin in
Je hoeft niet altijd alles terug te lezen maar een paar posts geleden moet toch nniet zo moeilijk zijn.quote:
Dat dus en ik wacht op mn eten van de Griekquote:Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles terug te lezen maar een paar posts geleden moet toch nniet zo moeilijk zijn.
Mijn vermoeden was al dat het daar over ging, maar wat een stel oude lullen zijn jij en chufi dat jullie er een paar dagen van bij moeten komenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles terug te lezen maar een paar posts geleden moet toch nniet zo moeilijk zijn.
Daarvan hoef ik niet bij te komen, meestal is een sigaretje voldoende maar ik ben afgelopen week al genoeg druk geweest dus ik sla voor vanavond even af.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vermoeden was al dat het daar over ging, maar wat een stel oude lullen zijn jij en chufi dat jullie er een paar dagen van bij moeten komen
Heb je een aanbod lopen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:52 schreef Senzune het volgende:
[..]
Daarvan hoef ik niet bij te komen, meestal is een sigaretje voldoende maar ik ben afgelopen week al genoeg druk geweest dus ik sla voor vanavond even af.
Neeh, ik ben single.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een aanbod lopen?
En neem een voorbeeld aan Golfer, die doet het elke dag!
Pagina herladen en je hebt een ander. Maar eigenlijk let ik nooit op de headers.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef sacha het volgende:
oh bah, die vieze varkensheader staat er weer....
Nee ik ook niet, maar viel me wel op dat er het nog blijft sneeuwen over de lente plaatjesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
Pagina herladen en je hebt een ander. Maar eigenlijk let ik nooit op de headers.
5 keer op en neer naar het strand?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef sacha het volgende:
skipak aan, zonnebril op en gaan![]()
20 kilometer gelopen vandaag
Ik heb het gevoel alsof ik afgelopen weekend 200 km heb gelopen. (achter die mormels aanquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef sacha het volgende:
skipak aan, zonnebril op en gaan![]()
20 kilometer gelopen vandaag
Ik vond die film wel een hoog EO gehalte hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Daarom ben ik vandaag lekker binnen gebleven en heb ik The Impossible gekeken. Indrukwekkende film over de tsunami in 2004.
Want?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond die film wel een hoog EO gehalte hebben
Hoeveel kinderen had je te logeren?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik afgelopen weekend 200 km heb gelopen. (achter die mormels aan)
Het is zoet, alles komt goed.quote:
Dat is inderdaad kut als alles goed komtquote:
2 peuters en een puppy (hondje dus)quote:
Die kinderen hebben het bot van de hond opgegeten? Misschien had je ze een koekje moeten gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Senzune het volgende:
[..]
2 peuters en een puppy (hondje dus)
En waar twee vechten om een been daar gaat de derde er mee heen.
Waargebeurd staat leuk op de hoes.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut als alles goed komt![]()
Maar het is wel echt gebeurd hè, dus zou het lullig zijn als ze toch iemand dood hadden laten gaan terwijl het hele gezin het overleefd heeft.
Niet van mij dusquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en als je single bent, van wie zijn ze ?
Als je het niet gewend bent kan ik me wel voorstellen dat je nu gesloopt bent na een weekend met 2 peuters en een pup.quote:
Nope, do nog maar een poging.quote:
Ik heb ze zelf niet maar ik ben echt wel wat gewend met kinderen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het niet gewend bent kan ik me wel voorstellen dat je nu gesloopt bent na een weekend met 2 peuters en een pup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |