Ja zolang je maar actief bezig bent, merk je er weinig vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoenen lopen heerlijk, maar het is best pittig hoor, maar ook wel weer heel lekker om buiten te lopen, zelfs gisteravond in die kou.
Zo is dat ook, ik merkte weinig van de kou totdat ik thuis kwam, toen kreeg ik het ineens steenkoud, dus ben ik eerst voor lange tijd onder de douche gaan staan. Maar hardlopen in de buitenlucht is in ieder geval een stuk fijner dan sporten in een sportschool.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zolang je maar actief bezig bent, merk je er weinig van
Zijn ze wel dezelfde kleurquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schoenen lopen heerlijk, maar het is best pittig hoor, maar ook wel weer heel lekker om buiten te lopen, zelfs gisteravond in die kou.
Ghe ghe, ja die welquote:
Lijkt me ook gezonder en minder kans op vreemde infecties en schimmelsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is dat ook, ik merkte weinig van de kou totdat ik thuis kwam, toen kreeg ik het ineens steenkoud, dus ben ik eerst voor lange tijd onder de douche gaan staan. Maar hardlopen in de buitenlucht is in ieder geval een stuk fijner dan sporten in een sportschool.
En ook al woon ik in het Rijnmondgebied het ruikt een stuk frisser dan in de sportschoolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook gezonder en minder kans op vreemde infecties en schimmels
Is ook zo, ik zou het vaker moeten doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me ook gezonder en minder kans op vreemde infecties en schimmels
Kan je nagaanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook al woon ik in het Rijnmondgebied het ruikt een stuk frisser dan in de sportschool
In principe wordt je niet ziek van buitenlucht .. Dus gewoon doorgaan met waar je aan begonnen bent Deesquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook al woon ik in het Rijnmondgebied het ruikt een stuk frisser dan in de sportschool
De sportschool heb ik nooit begrepen, zulk een energieverspilling daar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nu je het zegtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
De sportschool heb ik nooit begrepen, zulk een energieverspilling daar.
Wanneer ze al die apparaten van dynamo voorzien hebben ze gratis stroom.
Die trekken wel nutteloos hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:46 schreef sig000 het volgende:
Dat er nog nooit een sportschoolhouder op dat idee gekomen is, zegt genoeg over de bedrijfstak.
Met de auto erheen, dan uurtje of wat nutteloos aan zo'n ding trekken en daarna voldaan naar huis , uiteraard weer met de auto.
Of het wat opleverd is de vraagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is dat nog 1 van de weinige dingen die gratis kan zijn.
Happy Ending kost gauw wat meer neem ik aanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is dat nog 1 van de weinige dingen die gratis kan zijn.
Dit grapje is ondertussen wel uit gemolkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je hard genoeg trekt misschien wat extra stroom?
Tegen middernacht inmiddels wel ..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is ondertussen wel uit gemolken
Dacht je dat het een grap was?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit grapje is ondertussen wel uit gemolken
Nou zo dom ben je toch nietquote:Op zondag 24 maart 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Soms neem ik de dingen wat te serieus, dat is mijn autistische inslag.
Beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, ik houd me wel graag van de domme.
We hadden een andere weg ingeslagen .. Maar op Sig heeft ie gelijk en idd is het van de belachelijk dat die apparaten op 220 draaien... Eigenlijk zou het idd andersom moeten zijn ,, Dar die apparaten energie opleveren .. Behalve bij de loopband en de trilplaat zie ik dat niet gebeuren. Maar de meeste andere apparaten zijn niet afhankelijk van stroom, slecht een lcd displaytje of zo en dat kan door verwerkte energie zelf opgewekt worden.quote:
Ik heb er wel tien. Maar qua inkomen schiet ik er niet mee op.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:04 schreef sig000 het volgende:
Half NL heeft wel een stoornis en dan wil ik er ook 1.
Jij snapt het.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden een andere weg ingeslagen .. Maar op Sig heeft ie gelijk en idd is het van de belachelijk dat die apparaten op 220 draaien... Eigenlijk zou het idd andersom moeten zijn ,, Dar die apparaten energie opleveren .. Behalve bij de loopband en de trilplaat zie ik dat niet gebeuren. Maar de meeste andere apparaten zijn niet afhankelijk van stroom, slecht een lcd displaytje of zo en dat kan door verwerkte energie zelf opgewekt worden.
Hosselen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel tien. Maar qua inkomen schiet ik er niet mee op.
Gewoon handig mee omgaanquote:
Zou daar serieus nog geen patent op zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag jij het patent aan of zal ik het doen ?
Geen idee, kan ik ook haast niet geloven..quote:Op zondag 24 maart 2013 00:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zou daar serieus nog geen patent op zijn?
Dan hebben we zonet een gat in de markt ontdekt?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik ook haast niet geloven..
Het drama van onze generatie, te laat om bij de welgestelde babyboomers te horen en te vroeg om een smartfoon te snappen.quote:
Dit is het concept patent... Mogelijk is dat niet geldig gier of misschien zijn er verdere gedetaileerde mogelijkheden ...quote:Op zondag 24 maart 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het drama van onze generatie, te laat om bij de welgestelde babyboomers te horen en te vroeg om een smartfoon te snappen.
Je verandert wat aan de vorm en voila een nieuw patent.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is het concept patent... Mogelijk is dat niet geldig gier of misschien zijn er verdere gedetaileerde mogelijkheden ...
Denkbeeldig punt schoenen dragend, met bespijkerde riemen overalquote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef sig000 het volgende:
Diep in mijn hart ben ik nog steeds een ouwe punkert.
Een discoflip met identiteitscrisis?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Denkbeeldig punt schoenen dragend, met bespijkerde riemen overal
Hojiequote:
Het ruimt ook op. Wel een kut klusquote:Op zondag 24 maart 2013 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Owwwww ik ben echt doodop. Ga nooooooooit meer verhuizen!!!!!
Als ik verhuis neem ik altijd container om de overbodige rotzooi te dumpen.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Dagelijks.
Jammer dat jij niet mee mag doen
Ik heb een drukke week en weekend achter de rug dus voor woensdag wil ik daar even niet aan denken.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
Ik doe vandaag even rustig aan maar morgen heb ik er weer zin in
Je hoeft niet altijd alles terug te lezen maar een paar posts geleden moet toch nniet zo moeilijk zijn.quote:
Dat dus en ik wacht op mn eten van de Griekquote:Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles terug te lezen maar een paar posts geleden moet toch nniet zo moeilijk zijn.
Mijn vermoeden was al dat het daar over ging, maar wat een stel oude lullen zijn jij en chufi dat jullie er een paar dagen van bij moeten komenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd alles terug te lezen maar een paar posts geleden moet toch nniet zo moeilijk zijn.
Daarvan hoef ik niet bij te komen, meestal is een sigaretje voldoende maar ik ben afgelopen week al genoeg druk geweest dus ik sla voor vanavond even af.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vermoeden was al dat het daar over ging, maar wat een stel oude lullen zijn jij en chufi dat jullie er een paar dagen van bij moeten komen
Heb je een aanbod lopen?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:52 schreef Senzune het volgende:
[..]
Daarvan hoef ik niet bij te komen, meestal is een sigaretje voldoende maar ik ben afgelopen week al genoeg druk geweest dus ik sla voor vanavond even af.
Neeh, ik ben single.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een aanbod lopen?
En neem een voorbeeld aan Golfer, die doet het elke dag!
Pagina herladen en je hebt een ander. Maar eigenlijk let ik nooit op de headers.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:36 schreef sacha het volgende:
oh bah, die vieze varkensheader staat er weer....
Nee ik ook niet, maar viel me wel op dat er het nog blijft sneeuwen over de lente plaatjesquote:Op zondag 24 maart 2013 20:44 schreef Senzune het volgende:
[..]
Pagina herladen en je hebt een ander. Maar eigenlijk let ik nooit op de headers.
5 keer op en neer naar het strand?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef sacha het volgende:
skipak aan, zonnebril op en gaan![]()
20 kilometer gelopen vandaag
Ik heb het gevoel alsof ik afgelopen weekend 200 km heb gelopen. (achter die mormels aanquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef sacha het volgende:
skipak aan, zonnebril op en gaan![]()
20 kilometer gelopen vandaag
Ik vond die film wel een hoog EO gehalte hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Daarom ben ik vandaag lekker binnen gebleven en heb ik The Impossible gekeken. Indrukwekkende film over de tsunami in 2004.
Want?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond die film wel een hoog EO gehalte hebben
Hoeveel kinderen had je te logeren?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof ik afgelopen weekend 200 km heb gelopen. (achter die mormels aan)
Het is zoet, alles komt goed.quote:
Dat is inderdaad kut als alles goed komtquote:
2 peuters en een puppy (hondje dus)quote:
Die kinderen hebben het bot van de hond opgegeten? Misschien had je ze een koekje moeten gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:43 schreef Senzune het volgende:
[..]
2 peuters en een puppy (hondje dus)
En waar twee vechten om een been daar gaat de derde er mee heen.
Waargebeurd staat leuk op de hoes.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad kut als alles goed komt![]()
Maar het is wel echt gebeurd hč, dus zou het lullig zijn als ze toch iemand dood hadden laten gaan terwijl het hele gezin het overleefd heeft.
Niet van mij dusquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en als je single bent, van wie zijn ze ?
Als je het niet gewend bent kan ik me wel voorstellen dat je nu gesloopt bent na een weekend met 2 peuters en een pup.quote:
Nope, do nog maar een poging.quote:
Ik heb ze zelf niet maar ik ben echt wel wat gewend met kinderen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het niet gewend bent kan ik me wel voorstellen dat je nu gesloopt bent na een weekend met 2 peuters en een pup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |