Met zachte kussens en zo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:17 schreef sig000 het volgende:
Moet ik plek hosselen? Weet wel wat leuke.
Ik zeg geen nee.. Mits leuke hosseldames erbij natuurlijk.. De bezette hebben zich zelfs vanavond niet gemeldquote:
Ik hossel geen dames.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee.. Mits leuke hosseldames erbij natuurlijk.. De bezette hebben zich zelfs vanavond niet gemeld
Dat is goed om te weten want dan zorg ik ervoor dat ik mijzelf tussn de dames en jou bevind.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik hossel geen dames.Die komen vanzelf.
Ik ben al ruim 30 jaar getrouwd en mijn vrouw is erg goed in die rol.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:32 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten want dan zorg ik ervoor dat ik mijzelf tussn de dames en jou bevind.
Oopsquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Gaat ze me "mijn menneke" noemen en weet dat ik dat haat.
Misschien kan ze al wijzend naar mij zeggen dat ze bij hem meer kans maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Gaat ze me "mijn menneke" noemen en weet dat ik dat haat.
Heeft sig000 ook eens zn handen vrijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:42 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien kan ze al wijzend naar mij zeggen dat ze bij hem meer kans maken.
Kan het proberen maar vrees dat mijn vrouw dat vergeet op zulke momenten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:42 schreef Senzune het volgende:
[..]
Misschien kan ze al wijzend naar mij zeggen dat ze bij hem meer kans maken.
ja zoiets Squote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:56 schreef Senzune het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit zolang ze maar vrijgezel zijn en dat niet willen blijven.
Zoiets wat Senzune zeiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen waar ik 't goed met kan vinden bedoel je?
'Maar die komen met man langs ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:00 schreef sig000 het volgende:
Dat zijn al wat buurvrouwen in de omgeving die ik weleens help met PC problemen.
Ja dat gebeurt je idd gewoonquote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
Ik kan daar niets aan doen, ze vinden mij.
Bij mij komt niemand binnen voor een PC.quote:
D'r staat ook nog een complete Peavey zanginstallatie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:07 schreef chufi het volgende:
Je hebt gewoon een vrouwen computerhokje met chillroom How cool
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
Op zaterdag altijd even lopend naar de stad. Dat bankhangt daarna zo fijn.
Ja, ik zei 'bankhangt'.
Nouquote:
Hier nog niet. Maar het was een lief aanbod.quote:
quote:
Ja snap ik, had ik al gelezenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nou, ik zou eigenlijk wel een glaasje wijn lusten, maar ik zit even in mijn gezonde modus. Ik heb afgelopen week ook al 3 keer hard gelopen, dus.....
De schoenen lopen heerlijk, maar het is best pittig hoor, maar ook wel weer heel lekker om buiten te lopen, zelfs gisteravond in die kou.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja snap ik, had ik al gelezenBevallen de schoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |