SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bardot en Cardinale? Je was daar te jong voor.quote:
Echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Bardot en Cardinale? Je was daar te jong voor.
Je rukte je al suf op je 10e?quote:
Jaren 80 en 90 ook. Lijkt wel gister.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin 70 is een wijd begrip... Maar suf nee dat niet hoor
Nee, dat is vanmiddag geweest.quote:
Batten down the hatches!quote:
Je maakt wat mee he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
Echte vage dag qua weer vandaag, De ochtend begint fris maar niet koud, om half 9 is de zon volop aanwezig en warmt heerlijk op.. (Dacht nog misschien wordt het nog wat) 2 uur later bewolkt en fris, weer een uur later zon met sneeuw, redelijk te doen, En om 3 uur bij thuiskomst een vette kleine hagelbui...
Ja echt en dat mn wachtwoord het niet meer deed... Dus ik heb eerst 90 min. aan de phone gezeten deze ochtend met een Kim uit Singapore ...quote:
Lekker is dat he? Toen ik nog voor dat bedrijf werkte was ik min of meer de directe helpdesk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt en dat mn wachtwoord het niet meer deed... Dus ik heb eerst 90 min. aan de phone gezeten deze ochtend met een Kim uit Singapore ...
Vertel je me nou dat je voor hetzelfde bedrijf hebt gewerkt waar ik nu voor werk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Toen ik nog voor dat bedrijf werkte was ik min of meer de directe helpdesk.
Antwoorden met "Morgen kijken we wel even " kon echt niet
Nou je kwam met je fiets wel dichtbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat je voor hetzelfde bedrijf hebt gewerkt waar ik nu voor werk?
Ja ik mis Fann ook ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef ElizabethR het volgende:
't Is hier wel een stuk saaier zonder FANN![]()
Chuf, zon met sneeuw?? Kermis in de hel zou mijn oma zeggen!!
Een nieuwe blik op internet en FoK!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik heb voor het eerst een bril, het beeldscherm is nu haarscherp, maar het toetsenbord is een beetje gokken
Ja, je maakt wat mee zeg
Zonder bril is fok een stuk aangenamerquote:
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboardquote:
Ah, jij ziet ook geen reet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder bril is fok een stuk aangenamer
Dat was vijf jaar geleden. Die bril had je eerder moeten kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboard
Nou een reet zie ik soms wel, maar gooi er geen tattoo op dan ben ik de weg wel kwijt ja. Uhh wacht evenquote:
Ja dat blijkt wel uit je post geschiedenis,,, Nu ga je idd wartaal schrijven ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboard
Dat laatste sowieso, maar wanneer ga jij nou eigenlijk eens net zo aardig en behulpzaam als ik worden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
Dat was vijf jaar geleden. Die bril had je eerder moeten kopen
Begrijp je mij niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:16 schreef chufi het volgende:
Ja dat blijkt wel uit je post geschiedenis,,, Nu ga je idd wartaal schrijven ...
Het blauw zijn heb ik nou juist achter me gelatenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso, maar wanneer ga jij nou eigenlijk eens net zo aardig en behulpzaam als ik worden?
Ik ook hoor, daar ligt het niet aan volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
Het blauw zijn heb ik nou juist achter me gelaten
Bizar!! Op ons eiland stormt het al de hele dag, en dat gaat het hele weekend door, en wij gaan verhuizen dit weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ja idd De sneeuw kwam uit het noorden en de zon scheen vanuit het zuiden en je voelde de warmte er al een beetje doorheen
Je meot David ook maar een brilletje opzetten dan, hij kijkt nog steeds wat moeilijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik heb voor het eerst een bril, het beeldscherm is nu haarscherp, maar het toetsenbord is een beetje gokken
Ja, je maakt wat mee zeg
Jij hebt ook een brilletje nodigquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je meot David ook maar een brilletje opzetten dan, hij kijkt nog steeds wat moeilijk
Succes, alles al ingepakt ? En gaan jullie naar een nog mooier plekkie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Bizar!! Op ons eiland stormt het al de hele dag, en dat gaat het hele weekend door, en wij gaan verhuizen dit weekend
Ik heb nu een HEMA bril. Twee zelfs.quote:
Een zwarte en een rode?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nu een HEMA bril. Twee zelfs.
Zwart en bruin. Yoh ik werd echt gek. Ik had een Rayban aangesmeerd via de opticien. Die ging stuk.quote:
Voor alleen lezen neem ik aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwart en bruin. Yoh ik werd echt gek. Ik had een Rayban aangesmeerd via de opticien. Die ging stuk.
Maar deze doen het prima.
Ja kloptquote:
quote:
Ik vind van wel. Deze is het geworden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Succes, alles al ingepakt ? En gaan jullie naar een nog mooier plekkie?
Heb je nog dat adembenemende uitzicht, daar ben ik wel jaloers opquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Deze is het geworden.
[ afbeelding ]
Dat is de pest met een bril, het gaat redelijk zonder, maar zodra je er ėėn hebt opgezet en je zet hem weer af dan zie je geen donder meer.quote:
Ziet er idd veelbelovend uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groter hadden ze niet?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, wij krijgen regelmatig onze kinderen met aanhang op bezoek, en veel vrienden komen ook geregeld hele weekenden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groter hadden ze niet?!
Caramba, wat een kast van een huis, daar gaan jullie met zijn tweeën wonen?
Om de één of andere reden dacht ik dat jij geen kinderen had. Jij was het toch die laatst zei dat je niet van kinderen hield, dan heb ik de verkeerde conclusie getrokkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, wij krijgen regelmatig onze kinderen met aanhang op bezoek, en veel vrienden komen ook geregeld hele weekenden.
Ieder in een eigen vleugelquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groter hadden ze niet?!
Caramba, wat een kast van een huis, daar gaan jullie met zijn tweeën wonen?
Ik heb de schurft aan kinderen. Vooral die van anderen. Ik mijd ze als de pest.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de één of andere reden dacht ik dat jij geen kinderen had. Jij was het toch die laatst zei dat je niet van kinderen hield, dan heb ik de verkeerde conclusie getrokken![]()
Het is een mooi huis hoor.
Precies, de gastenvleugel sluiten we gewoon als we maar met zijn tweetjes zijn.quote:
Dan heb ik het toch goed onthoudenquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan kinderen. Vooral die van anderen. Ik mijd ze als de pest.
Mijn eigen kinderen adoreer ik natuurlijk, maar als ik het over mocht doen, dan zou ik heel andere keuzes maken. Maar ja, je bent wel met zijn tweeen in die keuzes, en de andere helft is dol op kinderen.
Dan zal het tussen ons ook nooit wat worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb de schurft aan kinderen. Vooral die van anderen. Ik mijd ze als de pest.
Mijn eigen kinderen adoreer ik natuurlijk, maar als ik het over mocht doen, dan zou ik heel andere keuzes maken. Maar ja, je bent wel met zijn tweeen in die keuzes, en de andere helft is dol op kinderen.
Dit is dan ook niet het hosseltooic hèquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan zal het tussen ons ook nooit wat worden.
Ik vind het best leuk om kinderen over de vloer te hebben hoewel ik soms best blij ben als ze weer door hun ouders opgehaald worden.
Kinderen zijn altijd leuk toch ... Geen enkel bezwaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het hosseltooic hè
Nou nee, ik vind kinderen niet altijd leuk hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd leuk toch ... Geen enkel bezwaar
Als ik je avatar zie dan gaat mijn hartje wel wat meer te keer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik heb er altijd wel plezier mee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Kinderen zijn altijd leuk toch ... Geen enkel bezwaar
Mjah, ook al gelooft niet iedereen dat, ik ben altijd eerlijk. Maar je had het goed onthouden inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch goed onthouden![]()
Jij bent daar wel heel eerlijk^O^ Ik denk dat de meeste ouders niet durven toe te geven dat als ze het allemaal hadden geweten ze waarschijnlijk nooit aan kinderen waren begonnen.
Dat weet ik nu nog niet, maar zeg niet direct nee meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ben wel heel blij met mijn dochter en zoon, ik zou ze voor geen goud willen missen![]()
Als jij de vrouw van je dromen tegen komt en zij wilt kinderen, zou je er dan nog aan beginnen chufi?
zitten ze je hier ook al te hossele Deisyyquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy en ik hosselen al sinds jaar en dag...quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zitten ze je hier ook al te hossele Deisyy![]()
Dapperquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet, maar zeg niet direct nee meer
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Deisyy en ik hosselen al sinds jaar en dag...
Er is hier zelfs een speciaal hosseltopicquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zitten ze je hier ook al te hossele Deisyy![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is hier zelfs een speciaal hosseltopic
Oh jammerquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]oke dan bemoei ik me er niet mee
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes hequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh jammerKijk dat hossel-topic wordt hem niet ... En 2 eendjes dobberen al jaren rond elkaar op Fok, maar daar blijft het ook bij als het aan Dees ligt
UI-eendjes en in warm water graag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes he
Nu even wel, kijk maar naar de ava's van chufi en mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
eendjes eendjes, ik zit toch niet in het topic badeendjes he
oh dat, nu snap ik hem katrien en donaldquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
UI-eendjes en in warm water graag.
Maar hosselen mag hier: 40+ / 40+ hosseltopic
En je UI is nog net niet zo mooi als IRL .... Zat ff op het drogequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar toch is het leuk om samen in de Fok!-vijver zwemmen chufi![]()
Ik ben niet hosselbaar Heks, dus er zij geen hinkbalknuppels nodig
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Maar toch is het leuk om samen in de Fok!-vijver zwemmen chufi![]()
Ik ben niet hosselbaar Heks, dus er zij geen hinkbalknuppels nodig
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En je UI is nog net niet zo mooi als IRL .... Zat ff op het droge
Ik hink, waar je maar wiltquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?
Tuurlijk ! Ik hou me aan mn natje en droogjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wel regelmatig met je pootjes in het water hoor.
Voor als het toch uit de hand looptquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Hinkbalknuppels, ben je van plan op zijn benen te richten?
Welnee joh, typvautjes zijn juist leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het toch uit de hand loopt![]()
Het is nog even wennen dat typen op een iPad, maar het gaat steeds beter, ik moet mijn posts gewoon beter door lezen voordat ik op verzenden klik.
Niets is wat het lijkt hè, dat weet je toch wel?quote:
Over eendjes gesproken.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt hè, dat weet je toch wel?
Ik ben daar eigenlijk nog al pietluttig in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Welnee joh, typvautjes zijn juist leuk
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou toch eens in het hosseltopic kijken
Je kunt er ook mee spelen iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daar eigenlijk nog al pietluttig in.
Maar soms zijn typefoutjes inderdaad wel leuk, zoals happeren in plaats van haperen, die is gewoon grappig.
ff een opfrisserquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendje
ja ja want je weet wat er dan gebeurt hequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als het toch uit de hand loopt![]()
Het is nog even wennen dat typen op een iPad, maar het gaat steeds beter, ik moet mijn posts gewoon beter door lezen voordat ik op verzenden klik.
Ooiquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is daar muisstil. Veel plezier in je eendje
Ja die ging af op muisquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Sniperdag is ook een leuke!
Had je je sherlock aangezet muis?
Hahahaquote:
Volgend weekend alweer 4 dagen lang ,,,,,quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Sniperdag is ook een leuke!
Had je je sherlock aangezet muis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |