SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bardot en Cardinale? Je was daar te jong voor.quote:
Echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Bardot en Cardinale? Je was daar te jong voor.
Je rukte je al suf op je 10e?quote:
Jaren 80 en 90 ook. Lijkt wel gister.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin 70 is een wijd begrip... Maar suf nee dat niet hoor
Nee, dat is vanmiddag geweest.quote:
Batten down the hatches!quote:
Je maakt wat mee he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef chufi het volgende:
Echte vage dag qua weer vandaag, De ochtend begint fris maar niet koud, om half 9 is de zon volop aanwezig en warmt heerlijk op.. (Dacht nog misschien wordt het nog wat) 2 uur later bewolkt en fris, weer een uur later zon met sneeuw, redelijk te doen, En om 3 uur bij thuiskomst een vette kleine hagelbui...
Ja echt en dat mn wachtwoord het niet meer deed... Dus ik heb eerst 90 min. aan de phone gezeten deze ochtend met een Kim uit Singapore ...quote:
Lekker is dat he? Toen ik nog voor dat bedrijf werkte was ik min of meer de directe helpdesk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt en dat mn wachtwoord het niet meer deed... Dus ik heb eerst 90 min. aan de phone gezeten deze ochtend met een Kim uit Singapore ...
Vertel je me nou dat je voor hetzelfde bedrijf hebt gewerkt waar ik nu voor werk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Toen ik nog voor dat bedrijf werkte was ik min of meer de directe helpdesk.
Antwoorden met "Morgen kijken we wel even " kon echt niet
Nou je kwam met je fiets wel dichtbijquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel je me nou dat je voor hetzelfde bedrijf hebt gewerkt waar ik nu voor werk?
Ja ik mis Fann ook ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:59 schreef ElizabethR het volgende:
't Is hier wel een stuk saaier zonder FANN![]()
Chuf, zon met sneeuw?? Kermis in de hel zou mijn oma zeggen!!
Een nieuwe blik op internet en FoK!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef APK het volgende:
Hmmz, ik heb voor het eerst een bril, het beeldscherm is nu haarscherp, maar het toetsenbord is een beetje gokken
Ja, je maakt wat mee zeg
Zonder bril is fok een stuk aangenamerquote:
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboardquote:
Ah, jij ziet ook geen reet meer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder bril is fok een stuk aangenamer
Dat was vijf jaar geleden. Die bril had je eerder moeten kopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Nu lees ik wat jullie posten, voorheen ramde ik gewoon een random reactie op mijn keyboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |