Nog anderhalve week. Moet je iemand bellen dan. Zonde van je geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:48 schreef sacha het volgende:
oh ja, de belasting![]()
*noteert: handige Harry bellen*
gesloten beurzenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog anderhalve week. Moet je iemand bellen dan. Zonde van je geld.
Die snap ik nietquote:
Oh ok. Harry mag wel eens opschieten danquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verleen een dienst aan Harry,
Harry verleent een dienst aan mij
komt wel goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Harry mag wel eens opschieten dan
Oh eigen bedrijf enzo. Ja das een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
komt wel goed![]()
*drukt nu op hele klote administratie verzenden knop*
Als je het gaat bakken tief ik opquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef sacha het volgende:
ik maak weer nieuwe popcorn hoor!![]()
[ afbeelding ]
Ach die trekt wel weer bij. Zonder of met popcornquote:
ik gooi dr uit de OP als ik de laatste ben in dit topic.. Want dat wou ze tenslotte en mannen gehoorzamenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die trekt wel weer bij. Zonder of met popcorn
Watquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ik gooi dr uit de OP als ik de laatste ben in dit topic.. Want dat wou ze tenslotte en mannen gehoorzamen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die trekt wel weer bij. Zonder of met popcorn
Ik vind het best allemaal.quote:
WATJEquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ik gooi dr uit de OP als ik de laatste ben in dit topic.. Want dat wou ze tenslotte en mannen gehoorzamen
Ik ga niet voor de lapoquote:
Omdat ik straks niet meer mee doe als de hel weer losbreekt en het topic weer vol gebaggerd wordt ....quote:
Die OP zal ik zodanig verbouwen dat je eiland zinktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef sacha het volgende:
trouwens, Zurie is nu aan de macht, die kan doen met de OP wat ze wil [ afbeelding ]
die had het koudquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is trouwens je tieten UI gebleven?
deal!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die OP zal ik zodanig verbouwen dat je eiland zinkt
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Barbra Streisand komt naar Amsterdam en London
Heb je er last vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Barbra Streisand komt naar Amsterdam en London
Ik duik liever 30 april onderquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!quote:
Een beetje Fann houdt volquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!![]()
6 juniquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..
Is dat een oude eykenhouten vibrator die dan nu gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!![]()
Een beetje fan wil waar voor zijn geld.quote:
Niet iedereen heeft muziekkennis Chuf, geeft niets hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een oude eykenhouten vibrator die dan nu gebruikt
Waar, waarom moet ze nog optreden eigenlijk, foute boekhouder ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een beetje fan wil waar voor zijn geld.
Jij post toch ook nog met jouw oude eikenhouten vingers?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar, waarom moet ze nog optreden eigenlijk, foute boekhouder ofzo
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef ElizabethR het volgende:
Dat idee heb ik wel, aangezien ze altijd een bloedhekel heeft gehad aan optreden, en ze al zo oud is, moet ze wel haast geldgebrek hebben om er weer aan te beginnen.
Soms moeten ze gewoon ophouden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...
Die ook nogquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...
Nope, artiesten die het nog gewoon van hun eigen stem moeten hebben. Daar mogen van mij meer van blijven.quote:
Kan van pas komenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Jij post toch ook nog met jouw oude eikenhouten vingers?
Van Leonard Cohen kan ik jullie verzekeren dat het de moeite waard isquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nope, artiesten die het nog gewoon van hun eigen stem moeten hebben. Daar mogen van mij meer van blijven.
Sst, ik zit even te genieten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Leonard Cohen kan ik jullie verzekeren dat het de moeite waard is
Die stem is echt allang niet meer de betoverende klank van vroeger hoor. Ik vind het altijd genant worden als oude mensen vergane glorie proberen te herleven en het niet lukt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Barbra heeft absoluut geen geld gebrek, en als ze dat wel had verkocht ze wel een schilderij ze verzameld kunst, maar geloof me Barbra treed gewoon op, ze heeft jaren en jaren plankenkoorts gehad, zo stem, zo een strot zo een vrouw. Maar ze is nog niet in Amsterdam, ze kan zich best bedenken
Kippenvel, ach en wat heet de mist in, ze heeft nog steeds een prachtige stem en al zingt ze af en toe beetje minder, de klank en de hoge noten haalt ze nog met gemak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die stem is echt allang niet meer de betoverende klank van vroeger hoor. Ik vind het altijd genant worden als oude mensen vergane glorie proberen te herleven en het niet lukt.
Luister maar. Vanaf 1:48 gaat ze behoorlijk de mist in een aantal seconden, bij 3 minuten weer, een en al bibberatie. En het is niet voluit, het is allemaal zo ingetogen mogelijk om maar geen fouten duidelijk te laten horen.
En luister dan maar naar deze, zo hoort ie wel!
wist je dat nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Senzune het volgende:
Deze ook nog.
Maar nu lees ik net in een kommentaar dat met Vincent, Vincent Van Gogh wordt bedoelt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef Senzune het volgende:
Zelfs Lee Marvin vond ik wel goed zingen.
Voor mij gaat ze de mist in, maar ik denk wel dat ik bovenmatig kritisch ben, en dat komt dan weer door mijn afkomst, achtergrond, muzikale kennis en studies.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kippenvel, ach en wat heet de mist in, ze heeft nog steeds een prachtige stem en al zingt ze af en toe beetje minder, de klank en de hoge noten haalt ze nog met gemak.
Maar die heeft nog nooit echt fatsoenlijk kunnen zingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef Soury het volgende:
Oh ik weet het weer. Bob DylanWat een aanfluiting was dat
Wist ik veel. Die lag meer onderuit. Het was beschamendquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar die heeft nog nooit echt fatsoenlijk kunnen zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee, ik genoot gewoon van het nummer maar nu ik ook eens naar de tekst heb geluisterd.quote:
Dat het niet veel met zingen heeft te maken daar ben ik het mee eens maar dat die film een musical wordt genoemd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Dat heeft toch niets met zingen te maken. Dat is gewoon zo laag mogelijk brommen.
Clint Eastwood bakt er ook niets van in die film. Belachelijk dat ze dat een musicalfilm durven noemen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
Net zoiets als Ron Brandsteder ...Ron Brandsteder vond ik eigenlijk best wel een goede stem hebben om te zingen maar het is meer een gemis aan goede tekst/muziek schrijvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lennaert Nijgh.![]()
Ron was leuk omdat hij zichzelf en de kandidaten vet voor lul zettequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ron Brandsteder vond ik eigenlijk best wel een goede stem hebben om te zingen maar het is meer een gemis aan goede tekst/muziek schrijvers.
Lennaert Nijgh.
Zeker een goede zanger, in zijn tijd. Ik heb eigenlijk wel meer 'beste zangers van de wereld'. Allemaal in hun eigen stijl en tijd. En dat gaat van Mark Reizen (nog nooit een mooiere Konchak in de Furst Igor gehoord) tot Julie Andrews, de drie J's (Joan Sutherland, Joan Baez, Joan Aramtrading) en Liza Minnelli, tot Adam Lambert, die knul van 'Once' , Michael Jackson, Freddy Mercury, David Bowiequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
gewoon omdat het kan, echte muziek met passie, weergaloze stem,goeie tekst en het was de beste zanger van de wereld en daar ver buiten
Vooral zichzelf, geef mij maar Willem Ruis, hij was vele malen beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ron was leuk omdat hij zichzelf en de kandidaten vet voor lul zette
Jup, ik vind Ron Brandsteder het weggooien nog niet waard.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:39 schreef Senzune het volgende:
[..]
Vooral zichzelf, geef mij maar Willem Ruis, hij was vele malen beter.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker een goede zanger, in zijn tijd. Ik heb eigenlijk wel meer 'beste zangers van de wereld'. Allemaal in hun eigen stijl en tijd. En dat gaat van Mark Reizen (nog nooit een mooiere Konchak in de Furst Igor gehoord) tot Julie Andrews, de drie J's (Joan Sutherland, Joan Baez, Joan Aramtrading) en Liza Minnelli, tot Adam Lambert, die knul van 'Once' , Michael Jackson, Freddy Mercury, David Bowie, Wim Sonneveld, Willem Nijholt (al mijn hele leven verliefd op) tot aan, Wouter Hamel, Joe Cocker, Michael Bubbels, Al Jarreau, Nina Simone, ja, zoveel, ik kan wel bezig blijven.
Hou je van klassieke muziek en opera?quote:
Het bijbehorende schilderij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Senzune het volgende:
Deze ook nog.
Maar nu lees ik net in een kommentaar dat met Vincent, Vincent Van Gogh wordt bedoelt.
quote:
Dat was nou net ze leuk. Ron die zich de baas voeldequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jup, ik vind Ron Brandsteder het weggooien nog niet waard.
Van de week die serie over Vincent op NL 1 gezien? Best leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het bijbehorende schilderij.
[ afbeelding ]
Wat zeg jequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Van de week die serie over Vincent op NL 1 gezien? Best leuk.
Vincent oor af gesneden enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen wat er staat, niet dat ik er iets van gezien heb
O ja, die moet ik nog terugkijken op uitzending gemist. Thanks for the reminder!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah nu hoor je me welquote:
Vond er geen zak aan, die EO-serie en ga het niet verder volgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
Later is beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
Shit vanaf morgen nog 2 dagen werken .... Helemaal geen ZON
Dat is een ander verhaalquote:
Het is toch echt voor mijn tijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommogen waren al begonnen voordat we geboren waren..
Had er niks mee.... Begin 70 ... BB en CCquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik was vroeger stiekem verliefd op Babra.... ergens begin jaren 70.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |