Die OP zal ik zodanig verbouwen dat je eiland zinktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef sacha het volgende:
trouwens, Zurie is nu aan de macht, die kan doen met de OP wat ze wil [ afbeelding ]
die had het koudquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is trouwens je tieten UI gebleven?
deal!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die OP zal ik zodanig verbouwen dat je eiland zinkt
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Barbra Streisand komt naar Amsterdam en London
Heb je er last vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Barbra Streisand komt naar Amsterdam en London
Ik duik liever 30 april onderquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!quote:
Een beetje Fann houdt volquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!![]()
6 juniquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..
Is dat een oude eykenhouten vibrator die dan nu gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!![]()
Een beetje fan wil waar voor zijn geld.quote:
Niet iedereen heeft muziekkennis Chuf, geeft niets hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een oude eykenhouten vibrator die dan nu gebruikt
Waar, waarom moet ze nog optreden eigenlijk, foute boekhouder ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een beetje fan wil waar voor zijn geld.
Jij post toch ook nog met jouw oude eikenhouten vingers?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar, waarom moet ze nog optreden eigenlijk, foute boekhouder ofzo
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef ElizabethR het volgende:
Dat idee heb ik wel, aangezien ze altijd een bloedhekel heeft gehad aan optreden, en ze al zo oud is, moet ze wel haast geldgebrek hebben om er weer aan te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |