Nee dat is waarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]zo leuk was ie nou ook weer niet Soury
Watquote:
Piep Piep roepen, was en is zo voorspelbaarquote:
hocuspocus?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Piep Piep roepen, was en is zo voorspelbaar
Oh daar gaat de Sherlock niet op af hoor. Muis ook niet. Ik stalk je gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Piep Piep roepen, was en is zo voorspelbaar
je wilt me hosselequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh daar gaat de Sherlock niet op af hoor. Muis ook niet. Ik stalk je gewoon
Godver betraptquote:
liever een mosselmeet, met knoflooksausquote:
bedoel je als ik struikel en ik per ongeluk op een vrouw val?quote:
Een lekkere smaakvolle mossel is nooit weg natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
liever een mosselmeet, met knoflooksausoh nu krijg ik honger
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Een lekkere smaakvolle mossel is nooit weg natuurlijk
dat heten babbelaars, die kletsen alleen maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt ook Zeeuwse meisjes natuurlijk
Kun je daar niet tegen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]zie nu gaat het dubbelzinnig worden, dacht ik ben in een net en braaf topic beland
aan gehossel doe ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok gezellig, maar niet meer te hosselen hier ...
Dees ! Klopt dat ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heten babbelaars, die kletsen alleen maar
waarom aan Dees vragen, natuurlijk klopt het, Zeeuwse Babbelaars, net als Haagse Hopjesquote:
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom aan Dees vragen, natuurlijk klopt het, Zeeuwse Babbelaars, net als Haagse Hopjes
oke, we wachten op Deisyyquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...
Het zijn inderdaad Zeeuwse babbelaars, maar ik kom echt niet uit Zeelandquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij komt zei uit die regio. Dus ze zou het kunnen beamen...
Bijna uit de regio dus... Maar in Rotterdam en omstreken praaten ze dus net zo veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad Zeeuwse babbelaars, maar ik kom echt niet uit Zeeland![]()
Geboren en getogen in Rotterdam.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
Morgen weer een dag ....Slaap lekker meisjes !!
Herkenbaar, in deze baan werk ik ma do vrijquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 keer per week weekend, want ik ben op woensdag en donderdag altijd vrij
Ja gelukkig, heb ik ook eens een avond rustquote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:06 schreef Senzune het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iedereen weekend aan het vieren.
Ik ben ook wel aan een relaxed avondje toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gelukkig, heb ik ook eens een avond rust
Bijna middernacht ... Bye Fok zou ik zeggen Trusten Senzunequote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:48 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aan een relaxed avondje toe.
Nog even mijn biertje opdrinken en dan ga ik ook mijn slaapplekje opzoeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna middernacht ... Bye Fok zou ik zeggen Trusten Senzune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |