Ben niet echt een raptypequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Kendrick Lamar. Daar moet je echt bij gaan zijn.
Vond het in de Melkweg niet zo heel bijzonder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Kendrick Lamar. Daar moet je echt bij gaan zijn.
Heb het later op 3voor12 terug gekeken, maar vond het er wel erg vet uit zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vond het in de Melkweg niet zo heel bijzonder.
De gehandicapten hebben vet veel ruimte.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:22 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn tentje daar in het midden. Zie je? CAMPING VIERRRR
Heb ze ongeveer 5 a 6 jaar terug 2 keer gezien, een keer op Lowlands en de andere keer in het voorprogramna van Muse in het goffert park in Nijmegen. Beide keren is het op mij totaal niet over gekomen, terwijl ik de muziek wel goed vind.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:53 schreef Vatta het volgende:
[..]
Hahahaha grappenmaker. Vorig jaar zeker niet naar Werchter geweest?
Nieuwe album is er sowieso nog nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Heb ze ongeveer 5 a 6 jaar terug 2 keer gezien, een keer op Lowlands en de andere keer in het voorprogramna van Muse in het goffert park in Nijmegen. Beide keren is het op mij totaal niet over gekomen, terwijl ik de muziek wel goed vind.
Maar misschien moet ik ze eens een nieuwe kans geven en iig het nieuwe album gaan luisteren
Sjotofop!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Over mooie campsites gesproken.
[ afbeelding ]
Hebben ze de afgelopen 6 jaar geen nieuwe albums uit gebracht?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nieuwe album is er sowieso nog niet
The back roomquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hebben ze de afgelopen 6 jaar geen nieuwe albums uit gebracht?
Sinds beide concerten, heb ik ze niet meer gevolgd
The back room ken ik, de andere 2 nog niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The back room
An end has a start
In this light and on this evening
End has a Start is goede cd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:50 schreef whosvegas het volgende:
[..]
The back room ken ik, de andere 2 nog niet.
Genoeg te luisteren dus
In this light... vind ik misschien wel hun beste.quote:
Ja, laten we die niet vergeten. Het debuut - met recht legendarische Lowlands India-set in een middag van de 2005-editie - hebben ze mijns inziens nooit overtroffen, maar er zit nog geen misser tussen de albums tot nu toe. En een shitload aan goede B-kanten. Denk dat je een uitgekleed support-setje in een sfeerloos park bij daglicht niet als graadmeter moet gebruiken. Fenomenale live-act, Alpha-headliner, dat was nooit een punt van discussie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In this light... vind ik misschien wel hun beste.
Dat ik dit ga missen doet me het meeste pijn.quote:
Als of jij niet gaat ..........quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat ik dit ga missen doet me het meeste pijn.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Samen met Racing Rats mijn favo Editors nummers.
Ik verwacht niet te gaan, kwestie van vrienden overhalen wat lastig is. Misschien dagje pukkelpop ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als of jij niet gaat ..........
Je komt vast wel aan een kaartje man
?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maarre, hoe staan we tegenover Cashless op Lowlands?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/maart/cashless-festivals.html
Eensquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik moet er niet aan denken. Moet je er nog rekening mee gaan houden dan je altijd voldoende batterij hebt
Su-per-vet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk nummerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, laten we die niet vergeten. Het debuut - met recht legendarische Lowlands India-set in een middag van de 2005-editie - hebben ze mijns inziens nooit overtroffen, maar er zit nog geen misser tussen de albums tot nu toe. En een shitload aan goede B-kanten. Denk dat je een uitgekleed support-setje in een sfeerloos park bij daglicht niet als graadmeter moet gebruiken. Fenomenale live-act, Alpha-headliner, dat was nooit een punt van discussie.
(Niet mijn favoriete liedje, wel van episch festivalformaat, en dit was vijf jaar geleden).
Ik kan me nog niet voorstellen dat dit een geniaal plan wordt. Ik heb in het verleden eens horecawerk (dranktentjes) gedaan op lowlands en om daar met smartphones te gaan klooien... Het idee dat je drank al klaarstaat omdat je het van te voren opgeeft lijkt me sowieso wazig, want het kost juist de meeste tijd om de drank te pakken en te wachten tot er weer genoeg bier getapt is. Daar zit geen rust in, dus kun je ook niet echt vooruit werken denk ik. Als festivalganger heb ik sowieso graag muntjes, omdat je dan nog een beetje inzicht hebt in wat je uitgeeft, terwijl een app het waarschijnlijk direct van je rekening af zal schrijven (ipv dat je eerst 'muntjes' koopt.)quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maarre, hoe staan we tegenover Cashless op Lowlands?
Daar heur je niemand over?
Voor het barpersoneel zijn de muntjes inderdaad erg snel, vooral als mensen al weten hoeveel muntjes ze moeten betalen. Ik kan me wel voorstellen dat het produceren van die dingen + de automaten wel een redelijke kostenpost is voor loc7000 en dat ze daar graag op besparen door cashless te werken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:52 schreef rubbereend het volgende:
volgens mij is het muntjes systeem aan de bar al best snel en als je een beetje oplet hoef je voor muntjes ook nooit in de rij te staan
ik wil geen munten uit een automaat, maar van mooie muntenmeisjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Voor het barpersoneel zijn de muntjes inderdaad erg snel, vooral als mensen al weten hoeveel muntjes ze moeten betalen. Ik kan me wel voorstellen dat het produceren van die dingen + de automaten wel een redelijke kostenpost is voor loc7000 en dat ze daar graag op besparen door cashless te werken.
Cool!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Over mooie campsites gesproken.
[ afbeelding ]
Met een shirtje "Will fuck for muntjes"?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil geen munten uit een automaat, maar van mooie muntenmeisjes
Ok, maat van me vertelde dat je op Sziget een horloge op kan waarderen en daar je eten en drinken mee betaald.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je denkt niet dat ze erop vooruit gaan als je dat overzicht kwijt bent en dus meer uitgeeft?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Als festivalganger heb ik sowieso graag muntjes, omdat je dan nog een beetje inzicht hebt in wat je uitgeeft, terwijl een app het waarschijnlijk direct van je rekening af zal schrijven (ipv dat je eerst 'muntjes' koopt.)
quote:
Jeroomquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er moet meer Jeroom op LL, sowieso
[ afbeelding ]
Daarom wil ik als festivalganger liever muntjes dan cashlessquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je denkt niet dat ze erop vooruit gaan als je dat overzicht kwijt bent en dus meer uitgeeft?
Niets is erop gebaseerd om het de festivalbezoeker makkelijker te maken heur.
Die dag was het net zo warm als vorig jaar.quote:
quote:
Ik verwacht ze ook alledrie. Als alt-j komt lijkt het me een prima alpha opener op vrijdag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock En Seine heeft:
Nine Inch Nails, Franz Ferdinand, Kendrick Lamar, Alt-J, ASAP Rocky, Tame Impala, Vitalic VTLZR en The Bloody Beetroots. Vandaag bekend gemaakt.
Dit festival is een week na Lowlands.
Vitalic zou zeker welkom zijn (op de zelfde avond als Boys Noize). Bloody Beetroots natuurlijk.
Alt-J zie ik dit jaar ook nog wel terug komen, maar dan in Grolsch/Alpha?
Liever in de avond in de Grolsch, stuk sfeervoller.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik verwacht ze ook alledrie. Als alt-j komt lijkt het me een prima alpha opener op vrijdag.
VITALICquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock En Seine heeft:
Nine Inch Nails, Franz Ferdinand, Kendrick Lamar, Alt-J, ASAP Rocky, Tame Impala, Vitalic VTLZR en The Bloody Beetroots. Vandaag bekend gemaakt.
Vitalic zou zeker welkom zijn (op de zelfde avond als Boys Noize). Bloody Beetroots natuurlijk.
Precies, vroeg in de Alpha is kans het grootste dat ik ze mis.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind Alt-J al helemaal geen "sfeer" muziek. Als ze komen dan maar vroeg in de Alpha inderdaad.
Maar voor mij mogen ze LL overslaan. Vond het vorig jaar niet veel bijzonders. Ook snapte ik die hype om het album niet.
Vitalic was de vorige keren erg tof op Lowlandsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock En Seine heeft:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gebeurt er bij dat cashless systeem als het systeem crasht oid? Lijkt me toch niet onbelangrijk om over na te denken.
Wereldplaat en juist wel sfeervol wat mij betreft. Die moeten mooi in de schermer van de avond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind Alt-J al helemaal geen "sfeer" muziek. Als ze komen dan maar vroeg in de Alpha inderdaad.
Maar voor mij mogen ze LL overslaan. Vond het vorig jaar niet veel bijzonders. Ook snapte ik die hype om het album niet.
Vind ik ook. Geweldig album en eens wat anders dan die standaard indie bandjes. Die hebben we nu wel gezien lijkt me.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wereldplaat en juist wel sfeervol wat mij betreft. Die moeten mooi in de schermer van de avond.
Ben een groot fan van Alt+J maar ik zie ze niet zo snel weer naar Lowlands komen. Als ze dan toch komen laat ze lekker 's middags in de Lima staan, helaas is die tent denk ik te klein voor ze.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Alt-J als openingsact zetten.Lekker in de Grolsch na etenstijd ofzo.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind vooral de hype nonsens. Het is nergens briljant, het is niet catchy, het mist elke vorm van ballen en het heeft de uitstraling van een niet opgeruimde hondedrol na stevige nachtvorst.
Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat ze niet hot genoeg zijn om met een dampende drol vergeleken te wordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef AMDB het volgende:
Ik vind dus dat je niet opgeruimde hondedrollen na stevige nachtvorst hier ernstig tekort doet. Kwalijke zaak.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalic was de vorige keren erg tof op Lowlands
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:31 schreef JackHerrer het volgende:
Ze zouden Dj Stamppod weer moeten laten komen, gratis eten in de x-ray.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bonobo lijkt me echt een Pitch/LL doubleur.
Wakker worden en een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedere ochtend wakker worden met een broodje van de Hemaen dan nog een pakje melk erbij om de kater van de dag ervoor een beetje weg te spoelen.
Prachtig dat je dan nog mensen terug ziet komen van het festival terrein
Daarvoor hoef je niet naar LL hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wakker worden en een biertje opentrekken
Of Dommelsch terugquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat ze de Beugelbar weer terug plaatsen in plaats van de Beugelbad.
Dan verkoop ik m'n kaartje. Er zijn grenzen. Liever Justin Bieber als headliner dan Dommelsch.quote:
Ja maar hier is niemand om te aanschouwen hoe cool ik wel niet ben door het drinken van bier als ontbijt.quote:
ja zoals ranzig bijvoorbeeldquote:
Got itquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar hier is niemand om te aanschouwen hoe cool ik wel niet ben door het drinken van bier als ontbijt.
Flevoland. Waarom niet gewoon Heineken? Geef ons Westerlingen ook eens lekker bier ipv warm Heineken te moeten drinken omdat ik weiger Grolsch te drinken daar.quote:
Dat doen ze toch? Westerlingen kunnen zo ook eens de godendrank ook wel Grolsch genoemd drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Flevoland. Waarom niet gewoon Heineken? Geef ons Westerlingen ook eens lekker bier ipv warm Heineken te moeten drinken omdat ik weiger Grolsch te drinken daar.
Dat zou top zijn, en ergquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat er op festivals daarin geen keuzes zijn. Mja geld hebben ze nodig van een Sponsor.
Zou ideaal zijn dat ze ergens gewoon een bier tent zouden hebben met allerlei verschillende bieren. Maar gaat niet gebeuren in deze commerciële tijden waar naar ieder dubbeltje wordt gekeken.
Huh, van cafe Lowlands bedoel je dan neem ik aan? Of ben jij voor 5 uur 's ochtend al weer wakker?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedere ochtend wakker worden met een broodje van de Hemaen dan nog een pakje melk erbij om de kater van de dag ervoor een beetje weg te spoelen.
Prachtig dat je dan nog mensen terug ziet komen van het festival terrein
Ik vroeg 't me ook al af.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Huh, van cafe Lowlands bedoel je dan neem ik aan? Of ben jij voor 5 uur 's ochtend al weer wakker?
Ben altijd om 6 uur wakker (zelfs als ik om 4 uur naar bed gaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Huh, van cafe Lowlands bedoel je dan neem ik aan? Of ben jij voor 5 uur 's ochtend al weer wakker?
Wat een eng burgermanstrekje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben altijd om 6 uur wakker (zelfs als ik om 4 uur naar bed ga).
Alleen de maandag na Lowlands slaap ik een halve dag en dan is de batterij weer opgeladen.
Snap niet dat mensen dat fysiek trekken. Ik kan ook best wel een nachtje wakker blijven hoor. Maar je krijgt dan toch ontzettend last van je benen/voeten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef ohnikua het volgende:
24 uurs tent (of Lowlands Cafe) stroomt over het algemeen volledig vol om 5 uur, als het festivalterrein dicht gaat, en daar blijft volgens mij tot zeker een uurtje of 7 wel aardig druk. Later heb ik het nooit gemaakt.
Drugs.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat fysiek trekken. Ik kan ook best wel een nachtje wakker blijven hoor. Maar je krijgt dan toch ontzettend last van je benen/voeten?
Maar dat soort lui zal al niet vanaf de eerste act op het terrein zijn denk ik.
Daar zijn middeltjes voor, en die worden veelvuldig gebruiktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat fysiek trekken. Ik kan ook best wel een nachtje wakker blijven hoor. Maar je krijgt dan toch ontzettend last van je benen/voeten?
Maar dat soort lui zal al niet vanaf de eerste act op het terrein zijn denk ik.
In je ritme? Dat dacht ik bij mij ook. Na een kuurtje melatonine slaap ik langer. Ik sliep eerst altijd tot vijf uur, zonder reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben altijd om 6 uur wakker (zelfs als ik om 4 uur naar bed ga), zit gewoon in mijn ritme.
Alleen de maandag na Lowlands slaap ik een halve dag en dan is de batterij weer opgeladen.
Ben je dan niet vreselijk moe aan 't einde van de dag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In je ritme? Dat dacht ik bij mij ook. Na een kuurtje melatonine slaap ik langer. Ik sliep eerst altijd tot vijf uur, zonder reden.
Hoe laat ben jij dan wakker op zo'n Lowlandsdag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je dan niet vreselijk moe aan 't einde van de dag?
Als ik m'n tent wordt uitgebrand. Zo'n uur of 10 ongeveer. Zweetpareltjes op je buik alles.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij dan wakker op zo'n Lowlandsdag?
Je weet dat het terrein op zaterdag en zondag al om een uurtje of 10/11 weer open is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:10 schreef AMDB het volgende:
Ben zelf meestal rond 9 uur wakker, tot 10 in tent blijven zweten, dan rustig eens eruit, en soms ook weer terug erin na wat gegeten en gedronken te hebben. Ongelooflijk hoe lang ik eigenlijk niks doe tussen 10 en 13 (als het festival weer open gaat).
Nu je het zegt, ja dat wist ik. Maar meestal staat er dan weinig wat ik wil zien. Vorig jaar 1x om 11 uur op het terrein geweest voor wat politiek geneuzel op de zaterdag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Je weet dat het terrein op zaterdag en zondag al om een uurtje of 10/11 weer open is?
Dat was zondag geloof ik in de India? Toen ben ik ook gaan kijken, maar vond het maar een saai gedoe. Was ook belachelijk warm toen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja dat wist ik. Maar meestal staat er dan weinig wat ik wil zien. Vorig jaar 1x om 11 uur op het terrein geweest voor wat politiek geneuzel op de zaterdag.
Vond 't zelf wel chill om een beetje bij de tent wakker te worden met je vrienden. Wentelteefje en vers sapje erbij, schaduw van de partytent in je stoeltje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:27 schreef ohnikua het volgende:
Ik zie rond die tijd ook zelden geweldige dingen (hoewel, vorig jaar James Vincent McMorrow), maar vind het wel fijn om dan zo'n beetje als enige op het terrein te zijn, het terrein voor jezelf. broodje bij la place, sapje erbij, prima
Ik was bij dat op zaterdag, niet per sé politiek maar wel met Jan-Kees de Jager en Sywert van Lienden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat was zondag geloof ik in de India? Toen ben ik ook gaan kijken, maar vond het maar een saai gedoe. Was ook belachelijk warm toen.
Dat was ik ja, maar nu kan ik weer slapen tot de wekker gaat. Melatonine bevordert je slaapritme.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je dan niet vreselijk moe aan 't einde van de dag?
Die biertent hebben ze in wat van de eerste edities wel gehad, kon je een paar verschillende soorten waaronder wit bier van de tap krijgen. Helaas al jaren niet meer tegen gekomen op LL dus zal het er wel niet meer zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat er op festivals daarin geen keuzes zijn. Mja geld hebben ze nodig van een Sponsor.
Zou ideaal zijn dat ze ergens gewoon een bier tent zouden hebben met allerlei verschillende bieren. Maar gaat niet gebeuren in deze commerciële tijden waar naar ieder dubbeltje wordt gekeken.
Dat is wel heel triest.... Koud bier is koud bier.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Flevoland. Waarom niet gewoon Heineken? Geef ons Westerlingen ook eens lekker bier ipv warm Heineken te moeten drinken omdat ik weiger Grolsch te drinken daar.
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:48 schreef friekin_ het volgende:
T in de Park heeft leuke namen
A selection of artists announced for T In The Park so far include:
Adam Beyer
Chase and Status
Dizzee Rascal
Laurent Garnier
Nina Kraviz![]()
The Proclaimers
Snoop Dogg
Seth Troxler
Silicone Soul
Slam
Stereophonics
Tom Odell
Triest? Wij stonden in de makro met in onze linkerhand joud bier en rechts warm heineken. Toch maar de rechter gekozen ondanks dat het dan warm zou zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest.... Koud bier is koud bier.
Ja triest. Zeuren over welk merkje bier je drinkt doe je als je 16 bent. Je gaat toch ook niet alleen uit op plekken waar er heineken geschonken word?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Triest? Wij stonden in de makro met in onze linkerhand joud bier en rechts warm heineken. Toch maar de rechter gekozen ondanks dat het dan warm zou zijn.
Klopt. En toch namen we Heineken mee. Ik vergeet wel even te zeggen dat het ook door luiheid komt om die dingen om te ruilen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef portie het volgende:
[..]
Ja triest. Zeuren over welk merkje bier je drinkt doe je als je 16 bent. Je gaat toch ook niet alleen uit op plekken waar er heineken geschonken word?
Beetje omgekeerde wereld of niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef portie het volgende:
[..]
Ja triest. Zeuren over welk merkje bier je drinkt doe je als je 16 bent. Je gaat toch ook niet alleen uit op plekken waar er heineken geschonken word?
yeah right. Koop eens een paar grote Nederlanders merken, zet ze koud en ga blind random proeven en raden wat je drinkt. Je zult versteld staan hoe weinig je er goed hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld of niet?
Als je ouder wordt kun je juist beter je smaak aangeven en gewoon bedenken dat Grolsch niet lekker is....
Ik durf je nu om een lowlandskaart te wedden dat ik de grolsch er uit pik tussen de grote merken vandaan. Grolsch valt bij mij gewoon absoluut niet goed. Het is bitterder, smaakt apart en na twee biertjes heb ik pijn in mijn harses.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yeah right. Koop eens een paar grote Nederlanders merken, zet ze koud en ga blind random proeven en raden wat je drinkt. Je zult versteld staan hoe weinig je er goed hebt.
Ik koop ook mijn eigen favo merk, als je een heineken en een grolsch naast elkaar zet proef ik het verschil ook wel. Maar ik heb in een blinde proeverij gemerkt dat het zodra je er een paar achter elkaar drinkt verdomd weinig uitmaakt en je het op een gegeven moment echt niet meer weet..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik durf je nu om een lowlandskaart te wedden dat ik de grolsch er uit pik tussen de grote merken vandaan. Grolsch valt bij mij gewoon absoluut niet goed. Het is bitterder, smaakt apart en na twee biertjes heb ik pijn in mijn harses.
Daarbij was dat de stelling helemaal niet hier. Als alles nou hetzelfde zou smaken zoals hier beweerd wordt, waarom kopen mensen dan nog steeds Grolsch en niet gewoon Oettinger ofzo?
Lijkt mij dat iedereen gewoon recht heeft op een eigen smaak en zoals vrij vaak gezegd, daar valt niet over te twisten.
De bekendere merken pik je er wel uit dan hoor. Ik kan Grolsch gewoon echt niet handelen, geef mij liever Jupiler maar dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yeah right. Koop eens een paar grote Nederlanders merken, zet ze koud en ga blind random proeven en raden wat je drinkt. Je zult versteld staan hoe weinig je er goed hebt.
Dat is 't. Bij de eerste 1 of 2 proef je het echt nog wel hoor, zeker de A-merken. Ik heb echt geen reden om een Amstel minder lekker te vinden dan een Hertog Jan en toch beleef ik dat qua smaak wel zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik koop ook mijn eigen favo merk, als je een heineken en een grolsch naast elkaar zet proef ik het verschil ook wel. Maar ik heb in een blinde proeverij gemerkt dat het zodra je er een paar achter elkaar drinkt verdomd weinig uitmaakt en je het op een gegeven moment echt niet meer weet..
Voor twaalf uur. Ik ga altijd al vroeg weg, om de rijen voor te zijn. Maar het kan zomaar anders zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Zocalo het volgende:
Hoe doen jullie dat na Lowlands en teruggaan? Maandagochtend rustig uitslapen en terug naar huis? Moet je voor een bepaalde tijd weg zijn?
wij wachten altijd tot de laatste bussen, lekker bij de uitgang nog relaxen, biertje drinken en de rijen op zien lossen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Zocalo het volgende:
Hoe doen jullie dat na Lowlands en teruggaan? Maandagochtend rustig uitslapen en terug naar huis? Moet je voor een bepaalde tijd weg zijn?
Voor 12 uur, maar om een uurtje of 9/10 loopt de security al aan je tent te rammelen. Ik vertrek vaak rond een uurtje of 10 en met de bus ben je dan zo weg (al staat de bus nog even in de file op de polder).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Zocalo het volgende:
Laatste 3 jaar heb ik tussen pak hem beet 8 en half 11 nooit langer dan 5 minuten op een bus hoeven te wachtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij wachten altijd tot de laatste bussen, lekker bij de uitgang nog relaxen, biertje drinken en de rijen op zien lossen.
Ja met de auto is soms een redelijke hel om weg te komen inderdaad. Files vanaf de parkeerplaatsen kunnen uren duren. Maar toch, slepen met je tent en tas en op t harde met honderden opgepropt op de bus wachten (op de heenweg) is OOK geen pretjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Voor 12 uur, maar om een uurtje of 9/10 loopt de security al aan je tent te rammelen. Ik vertrek vaak rond een uurtje of 10 en met de bus ben je dan zo weg (al staat de bus nog even in de file op de polder).
Met de auto duurt het veel langer om er rond die tijd weg te raken. Ik was de laatste jaren al weer bijna in Amsterdam als de mensen met de auto pas net van de parkeerplaats waren..
Melatonine?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor twaalf uur. Ik ga altijd al vroeg weg, om de rijen voor te zijn. Maar het kan zomaar anders zijn dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doe gewoon net of 't lekker weer is.
Groovetube muziekjens [ afbeelding ]
Eén van de makers was/is een FOK!ker... Kan het topic echter niet meer vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef Mark_Sch het volgende:
Hallo, ik heb ooit ergens een plaatje gezien van een mini-alphatent, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
danke
LWL / Het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaakt @ 2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef Mark_Sch het volgende:
Hallo, ik heb ooit ergens een plaatje gezien van een mini-alphatent, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
danke
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
(foto van Rubbereend)
Deze dus. Heel vet.
Onze groep heeft in ieder geval besloten om thuis te slapen (kwartiertje rijden met auto). Moet er niet aan denken om met dit weer in een tent te moeten slapen (hier ligt zelfs nog een pak sneeuw).quote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef ohnikua het volgende:
Oef, hoe 'spannend' de weerberichten voor Lowlands een week van tevoren soms ook mogen zijn, voor Paaspop begin ik inmiddels haast bang te worden..??
![]()
!!
Als ik in de buurt had gewoond, had ik hezelfde gedaan. Nu maar een weekendje bikkelen, of nog ergens een betere slaapzak op de kop tikkenquote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Onze groep heeft in ieder geval besloten om thuis te slapen (kwartiertje rijden met auto). Moet er niet aan denken om met dit weer in een tent te moeten slapen (hier ligt zelfs nog een pak sneeuw).
Gaat toch richting de 6 - 13 graden eind deze week? Vorig jaar was het koud maar deze editie knijp ik hem ookquote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef ohnikua het volgende:
Oef, hoe 'spannend' de weerberichten voor Lowlands een week van tevoren soms ook mogen zijn, voor Paaspop begin ik inmiddels haast bang te worden..??
![]()
!!
Ons tentenkamp bij die normale partytentquote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
(foto van Rubbereend)
Deze dus. Heel vet.
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ons tentenkamp bij die normale partytent
De band Kinderen tegen Kinderen trad nog op in die mini-Alpha.
Nope de grote Benelux act zal dit jaar Anouk zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 09:15 schreef lunko1979 het volgende:
Namedropping: Zou Doe Maar iets zijn? (wacht met smart op de reacties Doe Maar/ Doe Maar niet)
Ik zou het een strakke actie vinden!quote:Op maandag 25 maart 2013 09:15 schreef lunko1979 het volgende:
Namedropping: Zou Doe Maar iets zijn? (wacht met smart op de reacties Doe Maar/ Doe Maar niet)
Graag !quote:Op maandag 25 maart 2013 09:15 schreef lunko1979 het volgende:
als ze Gers maar thuis laten.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:15 schreef lunko1979 het volgende:
De laatste keer dat ik ze op LL zag was nog 2 zangeressen geleden, volgens mij.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou trouwens graag weer eens Hooverphonic op Lowlands zien
Birds falling from the Alpha?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nope de grote Benelux act zal dit jaar Anouk zijn.
Voor mij hoeft het niet, maar bij Giel had ze blijkbaar erg vreemd gereageerd op de vraag of ze naar Lowlands komt (heb het zelf niet gehoord).quote:
moeten ze wel naar de goede plek komenquote:Op maandag 25 maart 2013 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Ja Regina Spektor zou ik wel fijn vinden.
Cr Castles ook, als ze op tijd komen
Idd en was vorig jaar een flinke tegenvaller (geluid was ook erg slecht). En ze staan volgens mij al jaren achter elkaar op Lowlands afgewisseld met Pinkpop (waar ze dit jaar weer staan).quote:Op maandag 25 maart 2013 17:11 schreef ohnikua het volgende:
Shout Out Louds en Friska Viljor mag van mij zeker ook, net als dus Regina Spektor.
The Gaslight Anthem is ook een prima band, maar daar heb ik het wel een beetje mee gezien.
Volgens mij hebben WeezerButler en ik dat vorig jaar al geopteerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
Anouk heeft al drie keer op Lowlands gestaan toch? Dan vind ik een keertje Doe Maar toch leuker en origineler. En ik denk dat dat best zou kunnen op Lowlands.
Heb Gaslight anthem 3x live gezien en het geluid was 3x om te janken. Het lijkt me in dit geval geen toeval.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef ohnikua het volgende:
Geluid was om te janken inderdaad (al vraag ik me ook vaak af in hoeverre dat de kwaliteit van de band is...
ja werd ook al eerder genoemd hier vandaar dat ik dat er bij haalquote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben WeezerButler en ik dat vorig jaar al geopteerd.
Bron: http://festileaks.com/201(...)kkelpop-en-lowlands/quote:Het Franse festival La Route Du Rock heeft een aantal interessante namen bekend gemaakt. O.a. Nick Cave And The Bad Seeds en Tame Impala zullen deze zomer te vinden zijn in het Franse stadje St Malo.
Behalve Nick Cave And The Bad Seeds en Tame Impala spelen ook Local Natives, Hot Chip, Godspeed You Black Emperor, Moon Duo, !!! en Woods op La Route Du Rock deze zomer. Eerder werden o.a. Disclosure, Efterklang en Metz al bevestigd. Het vrij onbekende festival vindt plaats in de zelfde week als Pukkelpop en Lowlands, waardoor de zojuist genoemde namen erg interessant zijn voor beide festivals. Tame Impala is al bevestigd voor Lowlands.
*Fingers crossed*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nick Cave zouden alleen nog op de zondag kunnen komen.
quote:207
Aaron Lipsett
Acre
Andreya Triana
Anthony B
Applebottom
Artful Dodger
Artwork
AZ & Tor
Barely Legal
Benton
Blackboard Jungle
Bonobo (DJ set)
Breezak
Charlie P
Charlie Snacks
Chronik
Chungo-Bungo
Citizen
Cracker Jon
Darksky
Darq E Freaker
Defenders of Style
Digital
Digitron
Discarda
Dismantle
DJ Madd
DjRUM
Dr Syntax
Dubble
Dusky
Edo Maajka
Egoless
Eton Messy DJ’s
Evian Christ
Filip Motovunski
Finwa
Firehouse Sound
fLako
Flow Dan
Frankie Stew
Gentleman’s Dub Club
Get Low Cartel
Goth-Trad
Happa
Harvey Gunn
Hatcha
Indigo
Ivy Lab
Jacksun
Jives
Jman
Kandžija
Kenny Knots
Kutmah
L Jay
Livin’ Proof
London Zoo aka LDZ
Lunar C
Madam X
Maison Sky
Mark XTC
MC Fokus
Mos Def
Mr Garrud
Nymfo
Om Unit
Papa J
Pete Cannon
Poetic Death
Problem Child
Quest
Rag’n'Bone Man
Rahmanee
Rattus Rattus
Riddim Tuffa
Romare
Ruckspin
Rude Kid
Rustie
S-X
Sabre
Seb Wildblood
Sheco
Shift K3y
Silkie
Sonny Jim
Sparkz
Split Prophets
Stig of the Dump
Stray
Submotion Orchestra
Swindle
T-Man
The Purist
Too Late
Tudor Lion
Tunnidge
Visionobi
Walter Ego
Wayfarer
XXTRAKT
Young Warrior
Die komt hopelijk wel, lekker de grolsch afsluiten. vanuit het Beacons festival mag er trouwens ook wel wat komen overwaaien!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bron: http://festileaks.com/201(...)kkelpop-en-lowlands/
Nick Cave zouden alleen nog op de zondag kunnen komen. Godspeed You Black Emperor zie ik ook wel komen.
Ik ken er echt maar 10 namen van ofzo, maar die zijn niet mis!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:31 schreef friekin_ het volgende:
Line up van Outlook! Van 29-8 tot 2-9
[..]![]()
Goth Tradquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ken er echt maar 10 namen van ofzo, maar die zijn niet mis!
Inderdaad met die 2011 editie was hij iets teveel op oorlogspad. Maar geloof ook best dat die mensen onder een flinke druk moeten werken. Het ziet er allemaal wat uit makkelijk uit wat we denken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:07 schreef friekin_ het volgende:
Goed interview. Hij komt weer iets aardiger over.
Ik hoop het je over een x aantal jaar te kunnen vertellen. Ik weet dat wel weer dat MOJO geen top werkgever is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad met die 2011 editie was hij iets teveel op oorlogspad. Maar geloof ook best dat die mensen onder een flinke druk moeten werken. Het ziet er allemaal wat uit makkelijk uit wat we denken.
Je slaat weer de spijker op de kop, beste maat.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En 't is allemaal wel leuk dat er hardere muziek op 't festival staat, maar dan moet de hardere muziek van het moment natuurlijk ook wel een beetje de moeite zijn.
Ik denk, afgezien van de metalheads, het toch vooral ook de generatie is die al langer naar LL gaat die hardere muziek gewend was, omdat de alternatieve scene toen gewoon harder was met de post-grunge en skatepunk periode en dat nu missen, dat graag meer willen zien. De hele alternatieve muziekscene is gewoon softer nu, dat heeft niks met het programmeren van LL an sich te maken.
Dus wat zijn ze van plan, meer metal?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef leeell het volgende:
ik ben al 2 weken bezig om mezelf te conditioneren om Editors leuk te gaan vinden.
ik blijf alleen papillon en munich leuk vinden
allemaal even luisternquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En mijn persoonlijke favo:
Dit moet je toch echt goed vinden![]()
Fucked Up is ook weer in de buurt geloof ik. Zou best eens een nieuwe LL-huisband kunnen worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:37 schreef viagraap het volgende:
Op het gebied van hardere bands zou je kunnen denken aan de hardcoremetal/hardcorepunk enzo die de laatste tijd wat groter is geworden, maar ik heb er weinig vertrouwen in als hij over Biffy Clyro en Fall Out Boy praat.
Bad Religion heeft een nieuw album uit en zijn dan in de buurt, Pennywise is dan volgens mij ook nog bezig met een tour (Jim is weer terug). Meer punkrock is dus ook nog een optie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:37 schreef viagraap het volgende:
Op het gebied van hardere bands zou je kunnen denken aan de hardcoremetal/hardcorepunk enzo die de laatste tijd wat groter is geworden, maar ik heb er weinig vertrouwen in als hij over Biffy Clyro en Fall Out Boy praat.
Dan kunnen ze beter FIDLAR nog een keer vragen, die zijn dan ook in de buurt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fucked Up is ook weer in de buurt geloof ik. Zou best eens een nieuwe LL-huisband kunnen worden.
Niks d'rvan, met Fucked Up kom ik tenminste nog eens op national tvquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter FIDLAR nog een keer vragen, die zijn dan ook in de buurt.
Dan gewoon beide halenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niks d'rvan, met Fucked Up kom ik tenminste nog eens op national tv
Dat zijn ook precies bands waar ik voor vrees. En niet waar ik op doel met hardcoremetal/hardcore punk. Ben zelf geen fan of expert erover, maar ik dacht dan eerder aan bands als Asking Alexandria, A Day to Remember en Veil of Maya.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bad Religion heeft een nieuw album uit en zijn dan in de buurt, Pennywise is dan volgens mij ook nog bezig met een tour (Jim is weer terug). Meer punkrock is dus ook nog een optie.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zondagavond van 2005 is echt onovertroffen, nog nooit zoveel toffe dingen op de afsluitende avond.
http://www.lowlove.nl/wp-(...)og_zondag.jpg?316666
Begrijpelijk ja, soulwax, lcd soundsystem, vitalic, 2many djs, miss kitten & the hacker en joost achter elkaar. Betere tijden!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ja, die is 't niet geworden
De Bravo vanaf 18:00 ge-wel-dig.
Suprise DJ was trouwens Miss Kittin.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Veel electro, maar dat was nog niet op zijn hoogtepunt. De helft van MSTRKRFT stond nog gewoon met DFA1979 te spelen dat jaar en van Justice kenden we alleen nog Waters of Nazareth.
Waar is Felix de Huiskat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, Justice kenden we zelfs pas een aantal maanden daarna.
Maar dan heb je dus op 1 avond E- Talking, Monstertruckdriver, Yeah (Crass version), Kernkraft 400, My Friend Dario en Silver Screen Shower Scene.
Tenzij je echt iets tegen niet-gitaarmuziek hebt, kan daar echt geen gitaardisco of Alpha DJ tegenop.
Die werd bij of 2 Many DJs of Miss Kittin gedraaid. Zombie Nation was iig wel 2MDJsquote:
Ahja, ligt voor de hand inderdaad! Heb trouwens meteen My friend Dario opgezet!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die werd bij of 2 Many DJs of Miss Kittin gedraaid. Zombie Nation was iig wel 2MDJs
Inderdaad, dat lekkere behaarde en bezweette lichaam tegen je aan...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Fucked Up altijd leuk als je in bent voor een flinke knuffel!
Ik heb dus echt werkelijk niets gezien die dag. Top-editiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zondagavond van 2005 is echt onovertroffen, nog nooit zoveel toffe dingen op de afsluitende avond.
Mag van mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef iAvani het volgende:
Als "nog één harde band" Lamb of God misschien?
Ze staan bovendien al op Pukkelpop!
Dit !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Doe mij maar My bloody valentine als harde band
Nee, die is vrijgesproken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit !
Zit die zanger van Lamb Of God niet vast?
Dat is helemaal niet hard...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Nee, gewoon nee. Zonde van de plekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Absoluut! En ik zie noudat ik Jamie Lidel toen gemist heb!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bij Miss Kittin met vocals van haarzelf er overheen, heb toevallig van de week die mix in de auto gedraaid!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die werd bij of 2 Many DJs of Miss Kittin
De albums zijn niet hard inderdaad, maar tijdens de concerten krijg je toch een bak herrie over je uitgestort.quote:
Garpje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
http://www.daftpunk.tk/
Snel downloaden! Nieuw DP album!
Episch geil. Scuba was erg lekker vorig jaar. Sowieso Karenn, Pearson Sound, Ben UFO, Jeff Mills, Pangaea, Surgeonquote:Dekmantel organiseert deze zomer voor het eerst een Dekmantel Festival. Op vrijdag 23 en zaterdag 24 augustus spelen o.a. Laurent Garnier, Four Tet, Dixon, de Hessle Audio-crew, John Talabot, Optimo, James Holden, Joy Orbison en Underground Resistance Presents Timeline op evenemententerrein Land van Bosse in het Amsterdamse Bos. Vijfduizend mensen kunnen terecht bij drie podia.
Line-up:
• Âme
• Ben Klock
• Ben UFO
• Cinnaman
• Dekmantel Soundsystem
• Dixon
• Four Tet (live)
• Gerd Janson
• James Holden
• Jeff Mills
• John Talabot
• Joy Orbison
• Karenn (Blawan en Pariah) (live)
• Laurent Garnier
• Legowelt (live)
• Magic Mountain High (Move D en Juju & Jordash) (live)
• Makam
• Marcel Dettmann
• Mathew Jonson (live)
• Midland
• Optimo
• Pangaea
• Pearson Sound
• Planetary Assault Systems (live)
• Robert Hood Presents Floorplan (live)
• ROD
• Ron Morelli
• San Proper
• Scuba
• Surgeon
• Tom Trago
• Truss alias MPIA3
• Underground Resistance Presents Timeline (live)
• Vakula
• Voices From The Lake (live)
• Xosar (live)
Jezus christus wat een line up. Tien keer geiler dan Awakequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Episch geil. Scuba was erg lekker vorig jaar. Sowieso Karenn, Pearson Sound, Ben UFO, Jeff Mills, Pangaea, Surgeon
Ik voorspel een geile hete zomer.
Ik noes. Ik gleed ook van mijn stoel af. Docent keek raar op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:14 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Jezus christus wat een line up. Tien keer geiler dan Awake
Niet normaal inderdaad! Zal wel snel uitverkopen, vrijdag gaan er maar 1000 kaarten in de verkoop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik noes. Ik gleed ook van mijn stoel af. Docent keek raar op.
Overdag is overrated.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima nachtprogramma, wat staat er overdag?
Ik heb zin in de zomer want de zon schijnt buiten en mijn medestudenten praten over bier. Ik wil dit jaar op Lowlands twerken echt een kans geven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer als ik de naam Tom Trago zie, moet ik aan dit clipje denken. En daar krijg ik toch altijd zo'n zin in de zomer van.
I'm right behind youquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer want de zon schijnt buiten en mijn medestudenten praten over bier. Ik wil dit jaar op Lowlands twerken echt een kans geven.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Isda ja?
Dan wast zekers veuls te wErm.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Excuus.
Twerken bij defensie. Je moet het maar kunnen.
en na een paar weken geen namen krijg je "waar blijven de nieuwe namen"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een lame topic is dit eigenlijk, met al die 'stuur maar door' en 'mogen van mij ook komen'- posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |