Ik koop ook mijn eigen favo merk, als je een heineken en een grolsch naast elkaar zet proef ik het verschil ook wel. Maar ik heb in een blinde proeverij gemerkt dat het zodra je er een paar achter elkaar drinkt verdomd weinig uitmaakt en je het op een gegeven moment echt niet meer weet..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:49 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik durf je nu om een lowlandskaart te wedden dat ik de grolsch er uit pik tussen de grote merken vandaan. Grolsch valt bij mij gewoon absoluut niet goed. Het is bitterder, smaakt apart en na twee biertjes heb ik pijn in mijn harses.
Daarbij was dat de stelling helemaal niet hier. Als alles nou hetzelfde zou smaken zoals hier beweerd wordt, waarom kopen mensen dan nog steeds Grolsch en niet gewoon Oettinger ofzo?
Lijkt mij dat iedereen gewoon recht heeft op een eigen smaak en zoals vrij vaak gezegd, daar valt niet over te twisten.
De bekendere merken pik je er wel uit dan hoor. Ik kan Grolsch gewoon echt niet handelen, geef mij liever Jupiler maar dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yeah right. Koop eens een paar grote Nederlanders merken, zet ze koud en ga blind random proeven en raden wat je drinkt. Je zult versteld staan hoe weinig je er goed hebt.
Dat is 't. Bij de eerste 1 of 2 proef je het echt nog wel hoor, zeker de A-merken. Ik heb echt geen reden om een Amstel minder lekker te vinden dan een Hertog Jan en toch beleef ik dat qua smaak wel zo.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik koop ook mijn eigen favo merk, als je een heineken en een grolsch naast elkaar zet proef ik het verschil ook wel. Maar ik heb in een blinde proeverij gemerkt dat het zodra je er een paar achter elkaar drinkt verdomd weinig uitmaakt en je het op een gegeven moment echt niet meer weet..
Voor twaalf uur. Ik ga altijd al vroeg weg, om de rijen voor te zijn. Maar het kan zomaar anders zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Zocalo het volgende:
Hoe doen jullie dat na Lowlands en teruggaan? Maandagochtend rustig uitslapen en terug naar huis? Moet je voor een bepaalde tijd weg zijn?
wij wachten altijd tot de laatste bussen, lekker bij de uitgang nog relaxen, biertje drinken en de rijen op zien lossen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Zocalo het volgende:
Hoe doen jullie dat na Lowlands en teruggaan? Maandagochtend rustig uitslapen en terug naar huis? Moet je voor een bepaalde tijd weg zijn?
Voor 12 uur, maar om een uurtje of 9/10 loopt de security al aan je tent te rammelen. Ik vertrek vaak rond een uurtje of 10 en met de bus ben je dan zo weg (al staat de bus nog even in de file op de polder).quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:30 schreef Zocalo het volgende:
Laatste 3 jaar heb ik tussen pak hem beet 8 en half 11 nooit langer dan 5 minuten op een bus hoeven te wachtenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij wachten altijd tot de laatste bussen, lekker bij de uitgang nog relaxen, biertje drinken en de rijen op zien lossen.
Ja met de auto is soms een redelijke hel om weg te komen inderdaad. Files vanaf de parkeerplaatsen kunnen uren duren. Maar toch, slepen met je tent en tas en op t harde met honderden opgepropt op de bus wachten (op de heenweg) is OOK geen pretjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Voor 12 uur, maar om een uurtje of 9/10 loopt de security al aan je tent te rammelen. Ik vertrek vaak rond een uurtje of 10 en met de bus ben je dan zo weg (al staat de bus nog even in de file op de polder).
Met de auto duurt het veel langer om er rond die tijd weg te raken. Ik was de laatste jaren al weer bijna in Amsterdam als de mensen met de auto pas net van de parkeerplaats waren..
Melatonine?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor twaalf uur. Ik ga altijd al vroeg weg, om de rijen voor te zijn. Maar het kan zomaar anders zijn dit jaar.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doe gewoon net of 't lekker weer is.
Groovetube muziekjens [ afbeelding ]
Eén van de makers was/is een FOK!ker... Kan het topic echter niet meer vinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef Mark_Sch het volgende:
Hallo, ik heb ooit ergens een plaatje gezien van een mini-alphatent, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
danke
LWL / Het vreemdste dat je ooit op Lowlands hebt meegemaakt @ 2quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:24 schreef Mark_Sch het volgende:
Hallo, ik heb ooit ergens een plaatje gezien van een mini-alphatent, kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
danke
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:52 schreef TWP het volgende:
[ afbeelding ]
(foto van Rubbereend)
Deze dus. Heel vet.
Onze groep heeft in ieder geval besloten om thuis te slapen (kwartiertje rijden met auto). Moet er niet aan denken om met dit weer in een tent te moeten slapen (hier ligt zelfs nog een pak sneeuw).quote:Op zondag 24 maart 2013 13:43 schreef ohnikua het volgende:
Oef, hoe 'spannend' de weerberichten voor Lowlands een week van tevoren soms ook mogen zijn, voor Paaspop begin ik inmiddels haast bang te worden..??
![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |