In je ritme? Dat dacht ik bij mij ook. Na een kuurtje melatonine slaap ik langer. Ik sliep eerst altijd tot vijf uur, zonder reden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben altijd om 6 uur wakker (zelfs als ik om 4 uur naar bed ga), zit gewoon in mijn ritme.
Alleen de maandag na Lowlands slaap ik een halve dag en dan is de batterij weer opgeladen.
Ben je dan niet vreselijk moe aan 't einde van de dag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In je ritme? Dat dacht ik bij mij ook. Na een kuurtje melatonine slaap ik langer. Ik sliep eerst altijd tot vijf uur, zonder reden.
Hoe laat ben jij dan wakker op zo'n Lowlandsdag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je dan niet vreselijk moe aan 't einde van de dag?
Als ik m'n tent wordt uitgebrand. Zo'n uur of 10 ongeveer. Zweetpareltjes op je buik alles.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij dan wakker op zo'n Lowlandsdag?
Je weet dat het terrein op zaterdag en zondag al om een uurtje of 10/11 weer open is?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:10 schreef AMDB het volgende:
Ben zelf meestal rond 9 uur wakker, tot 10 in tent blijven zweten, dan rustig eens eruit, en soms ook weer terug erin na wat gegeten en gedronken te hebben. Ongelooflijk hoe lang ik eigenlijk niks doe tussen 10 en 13 (als het festival weer open gaat).
Nu je het zegt, ja dat wist ik. Maar meestal staat er dan weinig wat ik wil zien. Vorig jaar 1x om 11 uur op het terrein geweest voor wat politiek geneuzel op de zaterdag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:17 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Je weet dat het terrein op zaterdag en zondag al om een uurtje of 10/11 weer open is?
Dat was zondag geloof ik in de India? Toen ben ik ook gaan kijken, maar vond het maar een saai gedoe. Was ook belachelijk warm toen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja dat wist ik. Maar meestal staat er dan weinig wat ik wil zien. Vorig jaar 1x om 11 uur op het terrein geweest voor wat politiek geneuzel op de zaterdag.
Vond 't zelf wel chill om een beetje bij de tent wakker te worden met je vrienden. Wentelteefje en vers sapje erbij, schaduw van de partytent in je stoeltje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:27 schreef ohnikua het volgende:
Ik zie rond die tijd ook zelden geweldige dingen (hoewel, vorig jaar James Vincent McMorrow), maar vind het wel fijn om dan zo'n beetje als enige op het terrein te zijn, het terrein voor jezelf. broodje bij la place, sapje erbij, prima
Ik was bij dat op zaterdag, niet per sé politiek maar wel met Jan-Kees de Jager en Sywert van Lienden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat was zondag geloof ik in de India? Toen ben ik ook gaan kijken, maar vond het maar een saai gedoe. Was ook belachelijk warm toen.
Dat was ik ja, maar nu kan ik weer slapen tot de wekker gaat. Melatonine bevordert je slaapritme.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je dan niet vreselijk moe aan 't einde van de dag?
Die biertent hebben ze in wat van de eerste edities wel gehad, kon je een paar verschillende soorten waaronder wit bier van de tap krijgen. Helaas al jaren niet meer tegen gekomen op LL dus zal het er wel niet meer zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat er op festivals daarin geen keuzes zijn. Mja geld hebben ze nodig van een Sponsor.
Zou ideaal zijn dat ze ergens gewoon een bier tent zouden hebben met allerlei verschillende bieren. Maar gaat niet gebeuren in deze commerciële tijden waar naar ieder dubbeltje wordt gekeken.
Dat is wel heel triest.... Koud bier is koud bier.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Flevoland. Waarom niet gewoon Heineken? Geef ons Westerlingen ook eens lekker bier ipv warm Heineken te moeten drinken omdat ik weiger Grolsch te drinken daar.
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 07:48 schreef friekin_ het volgende:
T in de Park heeft leuke namen
A selection of artists announced for T In The Park so far include:
Adam Beyer
Chase and Status
Dizzee Rascal
Laurent Garnier
Nina Kraviz![]()
The Proclaimers
Snoop Dogg
Seth Troxler
Silicone Soul
Slam
Stereophonics
Tom Odell
Triest? Wij stonden in de makro met in onze linkerhand joud bier en rechts warm heineken. Toch maar de rechter gekozen ondanks dat het dan warm zou zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest.... Koud bier is koud bier.
Ja triest. Zeuren over welk merkje bier je drinkt doe je als je 16 bent. Je gaat toch ook niet alleen uit op plekken waar er heineken geschonken word?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Triest? Wij stonden in de makro met in onze linkerhand joud bier en rechts warm heineken. Toch maar de rechter gekozen ondanks dat het dan warm zou zijn.
Klopt. En toch namen we Heineken mee. Ik vergeet wel even te zeggen dat het ook door luiheid komt om die dingen om te ruilen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef portie het volgende:
[..]
Ja triest. Zeuren over welk merkje bier je drinkt doe je als je 16 bent. Je gaat toch ook niet alleen uit op plekken waar er heineken geschonken word?
Beetje omgekeerde wereld of niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:26 schreef portie het volgende:
[..]
Ja triest. Zeuren over welk merkje bier je drinkt doe je als je 16 bent. Je gaat toch ook niet alleen uit op plekken waar er heineken geschonken word?
yeah right. Koop eens een paar grote Nederlanders merken, zet ze koud en ga blind random proeven en raden wat je drinkt. Je zult versteld staan hoe weinig je er goed hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:29 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld of niet?
Als je ouder wordt kun je juist beter je smaak aangeven en gewoon bedenken dat Grolsch niet lekker is....
Ik durf je nu om een lowlandskaart te wedden dat ik de grolsch er uit pik tussen de grote merken vandaan. Grolsch valt bij mij gewoon absoluut niet goed. Het is bitterder, smaakt apart en na twee biertjes heb ik pijn in mijn harses.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yeah right. Koop eens een paar grote Nederlanders merken, zet ze koud en ga blind random proeven en raden wat je drinkt. Je zult versteld staan hoe weinig je er goed hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |