Of Dommelsch terugquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop trouwens ook dat ze de Beugelbar weer terug plaatsen in plaats van de Beugelbad.
Dan verkoop ik m'n kaartje. Er zijn grenzen. Liever Justin Bieber als headliner dan Dommelsch.quote:
Ja maar hier is niemand om te aanschouwen hoe cool ik wel niet ben door het drinken van bier als ontbijt.quote:
ja zoals ranzig bijvoorbeeldquote:
Got itquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar hier is niemand om te aanschouwen hoe cool ik wel niet ben door het drinken van bier als ontbijt.
Flevoland. Waarom niet gewoon Heineken? Geef ons Westerlingen ook eens lekker bier ipv warm Heineken te moeten drinken omdat ik weiger Grolsch te drinken daar.quote:
Dat doen ze toch? Westerlingen kunnen zo ook eens de godendrank ook wel Grolsch genoemd drinkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Flevoland. Waarom niet gewoon Heineken? Geef ons Westerlingen ook eens lekker bier ipv warm Heineken te moeten drinken omdat ik weiger Grolsch te drinken daar.
Dat zou top zijn, en ergquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Jammer dat er op festivals daarin geen keuzes zijn. Mja geld hebben ze nodig van een Sponsor.
Zou ideaal zijn dat ze ergens gewoon een bier tent zouden hebben met allerlei verschillende bieren. Maar gaat niet gebeuren in deze commerciėle tijden waar naar ieder dubbeltje wordt gekeken.
Huh, van cafe Lowlands bedoel je dan neem ik aan? Of ben jij voor 5 uur 's ochtend al weer wakker?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedere ochtend wakker worden met een broodje van de Hemaen dan nog een pakje melk erbij om de kater van de dag ervoor een beetje weg te spoelen.
Prachtig dat je dan nog mensen terug ziet komen van het festival terrein
Ik vroeg 't me ook al af.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Huh, van cafe Lowlands bedoel je dan neem ik aan? Of ben jij voor 5 uur 's ochtend al weer wakker?
Ben altijd om 6 uur wakker (zelfs als ik om 4 uur naar bed gaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Huh, van cafe Lowlands bedoel je dan neem ik aan? Of ben jij voor 5 uur 's ochtend al weer wakker?
Wat een eng burgermanstrekje.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ben altijd om 6 uur wakker (zelfs als ik om 4 uur naar bed ga).
Alleen de maandag na Lowlands slaap ik een halve dag en dan is de batterij weer opgeladen.
Snap niet dat mensen dat fysiek trekken. Ik kan ook best wel een nachtje wakker blijven hoor. Maar je krijgt dan toch ontzettend last van je benen/voeten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:36 schreef ohnikua het volgende:
24 uurs tent (of Lowlands Cafe) stroomt over het algemeen volledig vol om 5 uur, als het festivalterrein dicht gaat, en daar blijft volgens mij tot zeker een uurtje of 7 wel aardig druk. Later heb ik het nooit gemaakt.
Drugs.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat fysiek trekken. Ik kan ook best wel een nachtje wakker blijven hoor. Maar je krijgt dan toch ontzettend last van je benen/voeten?
Maar dat soort lui zal al niet vanaf de eerste act op het terrein zijn denk ik.
Daar zijn middeltjes voor, en die worden veelvuldig gebruiktquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat fysiek trekken. Ik kan ook best wel een nachtje wakker blijven hoor. Maar je krijgt dan toch ontzettend last van je benen/voeten?
Maar dat soort lui zal al niet vanaf de eerste act op het terrein zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |