Daarom wil ik als festivalganger liever muntjes dan cashlessquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En je denkt niet dat ze erop vooruit gaan als je dat overzicht kwijt bent en dus meer uitgeeft?
Niets is erop gebaseerd om het de festivalbezoeker makkelijker te maken heur.
Die dag was het net zo warm als vorig jaar.quote:
quote:
Ik verwacht ze ook alledrie. Als alt-j komt lijkt het me een prima alpha opener op vrijdag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock En Seine heeft:
Nine Inch Nails, Franz Ferdinand, Kendrick Lamar, Alt-J, ASAP Rocky, Tame Impala, Vitalic VTLZR en The Bloody Beetroots. Vandaag bekend gemaakt.
Dit festival is een week na Lowlands.
Vitalic zou zeker welkom zijn (op de zelfde avond als Boys Noize). Bloody Beetroots natuurlijk.
Alt-J zie ik dit jaar ook nog wel terug komen, maar dan in Grolsch/Alpha?
Liever in de avond in de Grolsch, stuk sfeervoller.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik verwacht ze ook alledrie. Als alt-j komt lijkt het me een prima alpha opener op vrijdag.
VITALICquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock En Seine heeft:
Nine Inch Nails, Franz Ferdinand, Kendrick Lamar, Alt-J, ASAP Rocky, Tame Impala, Vitalic VTLZR en The Bloody Beetroots. Vandaag bekend gemaakt.
Vitalic zou zeker welkom zijn (op de zelfde avond als Boys Noize). Bloody Beetroots natuurlijk.
Precies, vroeg in de Alpha is kans het grootste dat ik ze mis.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind Alt-J al helemaal geen "sfeer" muziek. Als ze komen dan maar vroeg in de Alpha inderdaad.
Maar voor mij mogen ze LL overslaan. Vond het vorig jaar niet veel bijzonders. Ook snapte ik die hype om het album niet.
Vitalic was de vorige keren erg tof op Lowlandsquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock En Seine heeft:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wat gebeurt er bij dat cashless systeem als het systeem crasht oid? Lijkt me toch niet onbelangrijk om over na te denken.
Wereldplaat en juist wel sfeervol wat mij betreft. Die moeten mooi in de schermer van de avond.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind Alt-J al helemaal geen "sfeer" muziek. Als ze komen dan maar vroeg in de Alpha inderdaad.
Maar voor mij mogen ze LL overslaan. Vond het vorig jaar niet veel bijzonders. Ook snapte ik die hype om het album niet.
Vind ik ook. Geweldig album en eens wat anders dan die standaard indie bandjes. Die hebben we nu wel gezien lijkt me.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wereldplaat en juist wel sfeervol wat mij betreft. Die moeten mooi in de schermer van de avond.
Ben een groot fan van Alt+J maar ik zie ze niet zo snel weer naar Lowlands komen. Als ze dan toch komen laat ze lekker 's middags in de Lima staan, helaas is die tent denk ik te klein voor ze.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Alt-J als openingsact zetten.Lekker in de Grolsch na etenstijd ofzo.
quote:Op woensdag 12 december 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind vooral de hype nonsens. Het is nergens briljant, het is niet catchy, het mist elke vorm van ballen en het heeft de uitstraling van een niet opgeruimde hondedrol na stevige nachtvorst.
Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat ze niet hot genoeg zijn om met een dampende drol vergeleken te wordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef AMDB het volgende:
Ik vind dus dat je niet opgeruimde hondedrollen na stevige nachtvorst hier ernstig tekort doet. Kwalijke zaak.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vitalic was de vorige keren erg tof op Lowlands
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:31 schreef JackHerrer het volgende:
Ze zouden Dj Stamppod weer moeten laten komen, gratis eten in de x-ray.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bonobo lijkt me echt een Pitch/LL doubleur.
Wakker worden en een biertje opentrekkenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Iedere ochtend wakker worden met een broodje van de Hemaen dan nog een pakje melk erbij om de kater van de dag ervoor een beetje weg te spoelen.
Prachtig dat je dan nog mensen terug ziet komen van het festival terrein
Daarvoor hoef je niet naar LL hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wakker worden en een biertje opentrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |