Nee, jammer. Zag er niet verkeerd uit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Die bril heeft geen woord gezegd volgens mij.
Ik heb ook nog nooit een bril zien praten..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef Pedroso het volgende:
Die bril heeft geen woord gezegd volgens mij.
Zet ze d'r stoel andersom en gaat zeiken over recht op overpad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef OProg het volgende:
Nu gaan ze iets anders zoeken om over te zeiken.
Wel een rood hek hè?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef Pedroso het volgende:
Wie gaat er mee morgen een 10 meter hoog hek om haar huis plaatsen ?
Dan mag ze niet buiten in de zonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat ze die oude seniele mummie ook in dat bejaardentehuis stoppen over een paar jaar, en haar dan het leven zuur maken
Ik hoop dat dat soort mensen binnen het jaar overlijden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat ze die oude seniele mummie ook in dat bejaardentehuis stoppen over een paar jaar, en haar dan het leven zuur maken
Roze met groene stippenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef super_tekkel het volgende:
Schermpjes weg en een gigantische partytent plaatsen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef tralalala het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)&cbp=12,89.8,,1,9.01
Ik ging op het raam inzoomen om te kijken of ze er zatquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:56 schreef tralalala het volgende:
https://maps.google.nl/ma(...)&cbp=12,89.8,,1,9.01
Nee, wij ook niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Anno2012 het volgende:
Dus als verweerder moet je meehelpen met je eigen veroordeling. Oftewel,je moet contact opnemen met de vorige directeur?
Zolang niks op papier staat,of er geen getuigen zijn zou dat toch niet moeten meetellen![]()
echt niet verwacht deze uitspraak
Dit is toch ongelofelijk man!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Anno2012 het volgende:
Dus als verweerder moet je meehelpen met je eigen veroordeling. Oftewel,je moet contact opnemen met de vorige directeur?
Zolang niks op papier staat,of er geen getuigen zijn zou dat toch niet moeten meetellen![]()
wie eist bewijst toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Anno2012 het volgende:
Inderdaad, dan kan je gewoon van alles bewerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Anno2012 het volgende:
Precies wat ik dacht. Juist als het een andere kleur was geweest had het misschien irritant kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat ik ook vreemd vond was dat gezever over de kleur terwijl duidelijk alle kozijnen die kleur hadden. Het paste daarom prima in het plaatje.
Ik had eerlijk gezegd het idee, omdat mevrouw d'r kozijnen in exact dezelfde kleur waren geverfd als het windscherm, (en van het hele appartementenblok) dat ze zelf ook inwoner was van het betreffende bejaardenhuis.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:53 schreef Szura het volgende:
zal wel aanleun zijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:21 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd het idee, omdat mevrouw d'r kozijnen in exact dezelfde kleur waren geverfd als het windscherm, (en van het hele appartementenblok) dat ze zelf ook inwoner was van het betreffende bejaardenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dingen zijn trouwens ook gewoon lelijk. Dat je er dan niet vervolgens de hele dag naar moet gaan zitten kijken, zoals brutale zeurmevrouw, is evident, maar doet niet echt ter zake. Terechte uitspraak.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Mee eens. Hoewel ik wel iets had van "waar kun je je al niet druk om maken", was de directrice wel stiekem bezig, en dat wist ze donders goed. Niet voor niets heeft ze de schermen teruggeplaatst precies toen eiser met vakantie was, dat dit geheel toeval was en alleen kwam omdat de huur van de opslagplaats afliep lijkt me uitermate onwaarschijnlijk.
Ook leek de directrice zichzelf een paar x tegen te spreken. Eerst zei ze dat ze de vorige directeur nooit sprak, toen zei ze dat ze hem wel eens sprak maar nooit over het windscherm, en later beweerde ze dat ze wel over het windscherm had gesproken met hem, maar niet over de termijn.
Dat termijnverhaal was ook onzin, trouwens. Als iemand klaagt over windschermen en je belooft ze weg te halen dan impliceert dat toch dat dat voor onbepaalde tijd is, of tenminste zolang klaagster daar woont? De schermen eerst weghalen en dan na een jaar of zo heimelijk weer terugzetten is te flauw voor woorden.
Op zich is de regel zo dat wie eist, moet bewijzen, maar het punt was dat de directrice ook niet het bestaan van de afspraak ontkende. Nu deed ze er met opzet schimmig over, zodat meteen wel duidelijk werd dat ze zelf ook wist dat ze fout zat.
Als de verweerder de afspraak had ontkend was het ook een ander verhaal geweest. In dit geval zei ze dat ze niets over die afspraak wist. De afspraak kon door de verweerder heel gemakkelijk gecheckt worden door even de oude directeur op te bellen, dus ik vind het niet zo vreemd dat als zij dit nalaat de rechter de bewijslast omdraait. Dat kan de rechter doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef Anno2012 het volgende:
als ze haar stoel draait, dan ziet ze het niet eensquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:59 schreef penny-wise het volgende:
Net terug gezien. Wat een zuurpruim zeg, die ouwe. Hele dag tegen dat scherm kijken...
Ga eens naar buiten mens...
quote:Elektrische fiets gekocht van de buren
Peter Keijnemans wil graag een elektrische fiets. Laat die nou net bij de buren te koop staan. Na wat afdingen wordt de deal gesloten voor 425 euro. Meneer Keijnemans toert er half Nederland mee door, maar dán gaat de accu stuk.
Nu eist meneer Keijnemans de helft van het aankoopbedrag terug. Maar de buren zeggen: 'Garantie tot aan de voordeur'.
Waarom zou je dat aan moeten tonen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:14 schreef alpeko het volgende:
Kansloze zaak lijkt me. Dan zal de huidige eigenaar toch moeten aantonen dat de accu al niet in orde was op het moment van de koop. Nog los van het feit dat accu's nu eenmaal slijten bij gebruik.
Ik krijg er een 'vistuig' gevoel bijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef tralalala het volgende:
Promo Stukje uit de hoorzitting
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/dinsdag-rijdende-rechter
Dit wordt een pareltje
Hier kijk ik voorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt een pareltje
Helemaal niet vreemd, bovendien moet je ook voorzichtig met de accu omgaan in de winter, ze kunnen niet zo goed tegen koude dus altijd eruithalen en in huis opbergen als je een onverwarmde opbergruimte voor de fiets hebt dan leeft het ding een stuk langer....nu kan hij er een accu bijkopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:11 schreef Karina het volgende:
Accu stuk als je er ik weet niet hoeveel mee hebt gereden... niet raar toch?
Het voetbal is dan net klaar. Dit wordt mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt een pareltje
Het filmpje doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:38 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt een pareltje
Bij mij ook niet! Wellicht is deze hetzelfde:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het filmpje doet het niet bij mij
Datquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Nederland heeft de pot binnen, zo dus overschakelen
Je moet wat.quote:
Na heel Nederland er mee doorgereden te hebben kan dat ook wel een keer.quote:
welke is dit?quote:
het begint een beetje zielig te wordenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef Palomar het volgende:
weer zo'n verzuurde bejaarde op een elektrische fiets
Emosies...quote:
Twee van de vijf cellen zijn kapot, die ga je nooit meer opladen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
Je kan ook je accu opladen, paardenlul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |