nee absoluut niet, maar het is het boeiendste gedeelte van je verhaal.quote:
het gaat ook niet om lars, dat zal best een prima jongen zijn, maar om de hoes before bro's code.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef RichardHammond het volgende:
[..]![]()
Lars kan prima zelf kiezen lijkt mij.
Hier gaat iets fout.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het gaat ook niet om lars, dat zal best een prima jongen zijn, maar om de hoes before bro's code.
ik kon ff niks beters verzinnen.quote:
Je doet het verkeerd om gekkie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik kon ff niks beters verzinnen.
chicks before dicks?
nee nee, want ts is een meisjesdingesachtig iets, toch? dus dan klopt het zoquote:
Beetje vreemd om je beste vriendin een 'hoe' te noemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, want ts is een meisjesdingesachtig iets, toch? dus dan klopt het zo
Dit dus.quote:
da's straattaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Beetje vreemd om je beste vriendin een 'hoe' te noemen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, want ts is een meisjesdingesachtig iets, toch? dus dan klopt het zo
Zie je! Zij doet het wel goedquote:
zij is dan ook een sekseverader die opgeknoopt moet worden aan de hoogste boomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Schalks. het volgende:
[..]
[..]
Zie je! Zij doet het wel goed.
Doe niet zo zielig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Damsel het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik zou hem gelijk dumpen als mijn vriendin toe gaf dat ze het niet leuk vind dat ik met hem omga. Maar ze ontkent dat er een probleem is en daar kan ik niet tegen. Ik wil dat ze eerlijk is.
Ze schaamt zich waarschijnlijk kapot dat hij haar eerst afwijst om vervolgens voor jou te gaan. Een beetje vriendin zou dat inschatten. Sowieso, altijd poten af van exen of jongens waar je vriendinnen een crush op hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Damsel het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik zou hem gelijk dumpen als mijn vriendin toe gaf dat ze het niet leuk vind dat ik met hem omga. Maar ze ontkent dat er een probleem is en daar kan ik niet tegen. Ik wil dat ze eerlijk is.
Ze zegt dat ze al over hem heen is en hem als een vriend ziet (al voor dit alles had ze dat besloten). Ik snap dus ook echt niet waarom ze zo doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef CristinaYang het volgende:
Als ik jou was zou ik hier direct mee ophouden. Je weet zelf ook wel dat ze hartstikke verliefd is op die jongen, anders zou ze zich niet zo gedragen. En hoogstwaarschijnlijk voelt ze zich veraden door jou nu. Vriendinnen komen altijd voor gozers, ik neem aan dat je dat zelf ook zo ziet? Laat die jongen dus met rust totdat ze over hem heen is, en ga al helemaal geen polyinterpretabele dingen doen als naar de film gaan, de hele nacht whatsappen, en kusjes geven.
[..]
Dit dus.
wat een volwassen standpunt!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Damsel het volgende:
Ze houdt zich groot, en als ze dronken is komen haar ware emoties naar boven. I'm telling you: back off.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze al over hem heen is en hem als een vriend ziet (al voor dit alles had ze dat besloten). Ik snap dus ook echt niet waarom ze zo doet.
Ze weet dat hij sowieso niet mijn type is en dat we alleen maar vrienden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ze schaamt zich waarschijnlijk kapot dat hij haar eerst afwijst om vervolgens voor jou te gaan. Een beetje vriendin zou dat inschatten. Sowieso, altijd poten af van exen of jongens waar je vriendinnen een crush op hebben gehad.
ts is niet zo empathisch, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Schalks. het volgende:
Ze stuurt je anders best duidelijk signalen dat ze jullie liever niet samen ziet.
Ik denk dat jij de enige bent die dat zo ziet. Sterker nog, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ze weet dat hij sowieso niet mijn type is en dat we alleen maar vrienden zijn.
Dat dacht ik dus ook maar ze heeft zichzelf ook uitgenodigt op ons afspraakje en ze vraagt altijd zogenaamd subtiel over wat er allemaal tussen ons afspeelt en toen was ze nuchter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begrijp het niet zo. Mensen doen toch wel vaker vaag als ze dronken zijn? Dat hoeft toch niet meteen wat te betekenen?
Helemaal als ze zelf glashard ontkent dat er wat is, wat kun je dan nog doen?
Ze. Vindt. Hem. Nog. Steeds. Leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ze heeft zichzelf ook uitgenodigt op ons afspraakje en ze vraagt altijd zogenaamd subtiel over wat er allemaal tussen ons afspeelt en toen was ze nuchter.
Vrouwen horen hier toch goed in te zijn? Beetje raar als je je eigen beste vriendin niet goed genoeg kent om zoiets aan te voelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ts is niet zo empathisch, geloof ik.
Misschien ziet ze dan toch wel wat in hem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ze heeft zichzelf ook uitgenodigt op ons afspraakje en ze vraagt altijd zogenaamd subtiel over wat er allemaal tussen ons afspeelt en toen was ze nuchter.
ik vermoed dan ook dat ze loopt te trollen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Vrouwen horen hier toch goed in te zijn? Beetje raar als je je eigen beste vriendin niet goed genoeg kent om zoiets aan te voelen.
Ik dacht dus ook dat ze hem leuk vind maar ze ontkent het. Ik heb het echt heel vaak gevraagd en ik wil haar graag geloven, ze is wel mijn beste vriendin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Vrouwen horen hier toch goed in te zijn? Beetje raar als je je eigen beste vriendin niet goed genoeg kent om zoiets aan te voelen.
met vrienden zoals jij...enfin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat ze hem leuk vind maar ze ontkent het. Ik heb het echt heel vaak gevraagd en ik wil haar graag geloven, ze is wel mijn beste vriendin.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef H089 het volgende:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
met vrienden zoals jij...enfin.
Hoe bedoel je? En hollywoodjablome ofzo, ik ben niet aan het trollen. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ze hem net leuk vind maar haar gedrag is heel erg verwarrend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien ziet ze dan toch wel wat in hem.
Volgens mij kan er weinig goeds komen van zo'n afspraakje. Afzeggen?
je moet gewoon kappen met die jongen, klaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hollywoodjablome ofzo, ik ben niet aan het trollen. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ze hem net leuk vind maar haar gedrag is heel erg verwarrend.
Jeetje, jij lijkt wel een man in je problemen met het interpreteren van signalen. Ben je een man? Dat zou deze affaire ook een stuk boeiender maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hollywoodjablome ofzo, ik ben niet aan het trollen. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ze hem net leuk vind maar haar gedrag is heel erg verwarrend.
Het zou best kunnen dat ze niet alleen tegen jou liegt maar ook tegen zichzelf. Iig bespaart het iedereen een hoop pijn als je deze jongen gewoon helemaal met rust laat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Damsel het volgende:
[..]
Okee maar hoe zeg ik onze afspraak op een aardige manier af en wat moet ik doen als hij zelf tegen me praat op school of weer probeert af te spreken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je moet gewoon kappen met die jongen, klaar
Hou het een beetje vaag, zeg dat je erg druk bent met school, of dat je ouders onverwacht plannen hebben. En probeer hem op school te ontwijken, en verder gewoon met smoesjes komen als hij je mee uitvraagt. Iig niet zeggen dat het door die vriendin komt, dat is alleen maar nog genanter voor haar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Damsel het volgende:
[..]
Okee maar hoe zeg ik onze afspraak op een aardige manier af en wat moet ik doen als hij zelf tegen me praat op school of weer probeert af te spreken?
1) zeg dat je bij nader inzien niet kunt omdat je je haar moet wassenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Damsel het volgende:
[..]
Okee maar hoe zeg ik onze afspraak op een aardige manier af en wat moet ik doen als hij zelf tegen me praat op school of weer probeert af te spreken?
en dit, want ik heb het idee dat dat voor ts niet zo voor de hand ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
Iig niet zeggen dat het door die vriendin komt, dat is alleen maar nog genanter voor haar.
Wat zitten we lekker op een lijn vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
1) zeg dat je bij nader inzien niet kunt omdat je je haar moet wassen
2) zodra je ziet dat hij oogcontact maakt: multomap voor je gezicht en zo snel mogelijk in tegengestelde richting wegschuifelen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat zitten we lekker op een lijn vandaag
of je vriendin al of geen kans maakt is niet van belang in dit verhaal, wel even opletten he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Damsel het volgende:
Eehm iets wat ik erbij had moeten zeggen: hij maakte een grapje dat we niet teveel moeten flirten omdat mijn vriendin dan weer boos wordt. Is het nu al verpest voor haar? Ik heb haar dit trouwens verteld, ik vertel haar alles.
Dat geeft aan dat a. hij jou leuk vindt b. hij denkt te scoren door minachtende grapjes over je vriendin te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Damsel het volgende:
Eehm iets wat ik erbij had moeten zeggen: hij maakte een grapje dat we niet teveel moeten flirten omdat mijn vriendin dan weer boos wordt. Is het nu al verpest voor haar? Ik heb haar dit trouwens verteld, ik vertel haar alles.
Ook al heeft ze geen gevoelens dan nog snel er mee kappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef Kermit. het volgende:
Als je gevoelens voor hem hebt zal ik snel ermee kappen.
Het kan je band met je vriendin kapot maken.
Vrouwen zeggen wel dat het hun niet boeit maar dan boeit het ze juist wel
Vrouwen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Argento het volgende:
[..]
nee absoluut niet, maar het is het boeiendste gedeelte van je verhaal.
waarom dan zijn het toch vrienden vriendenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef H089 het volgende:
[..]
Ook al heeft ze geen gevoelens dan nog snel er mee kappen.
Hij heeft nog meer 'grapjes' over haar gemaakt maar dan zonder haar naam te noemen en toen ik vroeg of het over mijn vriendin ging zei hij alleen van hahaha. Door dit topic realiseer ik me dat ik hem wel echt moet dumpen al geeft mijn vriendin niet toe dat ze ermee zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat a. hij jou leuk vindt b. hij denkt te scoren door minachtende grapjes over je vriendin te maken.
Dumpen die kerel.
Dat bedoel ik. Dat geeft wel aan dat hij geen toffe gast is, of het haar nou kwetst of niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hij heeft nog meer 'grapjes' over haar gemaakt maar dan zonder haar naam te noemen en toen ik vroeg of het over mijn vriendin ging zei hij alleen van hahaha. Door dit topic realiseer ik me dat ik hem wel echt moet dumpen al geeft mijn vriendin niet toe dat ze ermee zit.
Maakt niet uit hij is toch homoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:38 schreef Damsel het volgende:
(haar benen op zijn schoot letten, heeel erg aan hem hangen) en ik zag dat ie er ongemakkelijk van werd. Ze gaf ook aan met hem te willen zoenen en toen zei ik voor de grap dat ik dan maar ff wegging hield Lars me tegen dus ik bleef.
Maar als ik het contact met hem verbreek en zij vrienden blijven zullen we sowieso weleens met z'n drieen zijn, wat doe ik dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat geeft wel aan dat hij geen toffe gast is, of het haar nou kwetst of niet.
Gewoon aardig doen, maar niet te aanhankelijk of enthousiast. Beetje kat uit de boom kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef Damsel het volgende:
[..]
Maar als ik het contact met hem verbreek en zij vrienden blijven zullen we sowieso weleens met z'n drieen zijn, wat doe ik dan?
Ja oké. Op dat feestje ging ik ook gewoon weg als ik merkte dat ze heel erg naar zijn aandacht aan het vragen was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon aardig doen, maar niet te aanhankelijk of enthousiast. Beetje kat uit de boom kijken.
Zie je, je snapt het welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja oké. Op dat feestje ging ik ook gewoon weg als ik merkte dat ze heel erg naar zijn aandacht aan het vragen was.
Hij heeft heel veel meisjesvrienden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Equites het volgende:
Lars en jij zijn alleen vrienden? Hahhahaha.
homo.quote:
Hij moet haar niet! Jeetje, TS. Ben jij echt zo'n achterlijk kind met oogkleppen op? Die Lars wil jouw gewoon uitelkaar trekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef Damsel het volgende:
Ik heb besloten mijn vriendin ook uit te nodigen voor dat afspraakje. Zou dingen weleens kunnen versnellen als ze hem leuk vindt.
Ze zijn toch al vrienden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet haar niet! Jeetje, TS. Ben jij echt zo'n achterlijk kind met oogkleppen op? Die Lars wil jouw gewoon uitelkaar trekken.
'Vrienden'quote:
Juist ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
'Vrienden'Als hij haar niet wil neuken is hij of homo of zij is lelijk. Oh, pubertje, pubertje. Jij moet de wereld nog leren kennen.
Zie je wel. Hij wil je gewoon neuken, TS.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:38 schreef Damsel het volgende:
Ik heb dus afgezegd en hij wil vrijdag persé afspreken. Hij vroeg al een paar dagen eerder of ik vrijdag nog plannen had en toen zei ik nee dus ik kon niets verzinnen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie je wel. Hij wil je gewoon neuken, TS.
tot wanneer hij met jou in bed wil, zoals al jouw vriendenquote:
Ja ik vind het ook super jammer dat ik blijkbaar ook geen vrienden kan zijn met hem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef Rawberry het volgende:
[..]
tot wanneer hij met jou in bed wil, zoals al jouw vrienden
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:52 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dus basically moet volgens veel mensen TS afstand nemen van iemand waar ze een hele goede klik mee blijkt te hebben omdat haar vriendin niet volwassen genoeg is om te zeggen hoe de vork in de steel zit? Beetje suf.
Je kan mss een geslachtsoperatie ondergaan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook super jammer dat ik blijkbaar ook geen vrienden kan zijn met hem.Ik had het er nog over met mijn beste vriendin dat Lars een 'echte' jongensvriend zou zijn.
Ik dacht eerst ook van ik ga met hem om totdat ze heeft toegegeven het niet leuk te vinden maar ik weet dat ze het niet leuk vind en misschien kan ik ook maar beter niet met hem omgaan.. Al is dat best jammer want hij is super aardig en we kunnen goed met elkaar overweg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:52 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dus basically moet volgens veel mensen TS afstand nemen van iemand waar ze een hele goede klik mee blijkt te hebben omdat haar vriendin niet volwassen genoeg is om te zeggen hoe de vork in de steel zit? Beetje suf.
Tuurlijk bro's before ho's en hoes before bro's enzo. Maar zij wil geen relatie (neem aan dat je eerlijk bent) met Lars, dan zie ik dat niet zo. Dan zal haar vriendin er zichzelf bij neer moeten leggen dat ze met Lars op een vriendschappelijke manier omgaat als ze niet voor dr wensen en behoefte's opkomt. Ik noem TS dan niet zozeer een slechte vriendin meteen.
Ze is jouw moeder toch niet? Ze laat je in jouw doen en laten. Wees blij dat je zo'n goeie vriendin hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Damsel het volgende:
Is het dan niet mijn plicht om als beste vriendin aan te voelen wat ze bedoelt zonder dat ze het zegt, zelfs als ze zichzelf en andere voorliegt? Het enige dat ik wil is geen ruzie krijgen met mij beste vriendin of haat en nijd gevoelens naar elkaar toe en ik mag Lars wel heel erg maar het hoeft voor mij niet als ik haar hiermee kwets. En ja, ze zou het mij gewoon moeten vertellen maar dat doet ze niet. Ik heb vandaag (en gister ook een beetje) gemerkt dat ze een beetje afstandelijk doet en het lijkt alsof ze zich aan mij irriteert. En als ze over Lars en mij praat is het bijna van 'oh slet, dit is je zoveelste jongen'.
Ze zal vast een goede vriendin zijn maar je zal denk ik toch open kaart moeten spelen met elkaar als jullie beiden zulke goede vriendinnen zijn, en haar dus vragen dat ook te zijn, vertel haar dat je hiermee in je maag zit en haar niet kwijt wilt maar ook een goeie band met Lars hebt. Als ze je dan nadat ze eerlijk is geweest, nog wilt dat je met Lars stopt...quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Damsel het volgende:
Is het dan niet mijn plicht om als beste vriendin aan te voelen wat ze bedoelt zonder dat ze het zegt, zelfs als ze zichzelf en andere voorliegt? Het enige dat ik wil is geen ruzie krijgen met mij beste vriendin of haat en nijd gevoelens naar elkaar toe en ik mag Lars wel heel erg maar het hoeft voor mij niet als ik haar hiermee kwets. En ja, ze zou het mij gewoon moeten vertellen maar dat doet ze niet. Ik heb vandaag (en gister ook een beetje) gemerkt dat ze een beetje afstandelijk doet en het lijkt alsof ze zich aan mij irriteert. En als ze over Lars en mij praat is het bijna van 'oh slet, dit is je zoveelste jongen'.
Ze ontkent dat er iets is en dat is wat me het meest dwars zit want dat betekent dat ze het écht niet leuk vindt. Als mij iets echt dwars zit ga ik dat ook niet meteen toegeven ben ik er stiekem wel boos/verdrietig om.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Ze zal vast een goede vriendin zijn maar je zal denk ik toch open kaart moeten spelen met elkaar als jullie beiden zulke goede vriendinnen zijn, en haar dus vragen dat ook te zijn, vertel haar dat je hiermee in je maag zit en haar niet kwijt wilt maar ook een goeie band met Lars hebt. Als ze je dan nadat ze eerlijk is geweest, nog wilt dat je met Lars stopt...
Uhm jij maakt hier zelf de drama door een bord voor je kop te houden, wij (mannen) zijn heel simpel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Damsel het volgende:
Stomme jongens altijd.Alčččn maar drama.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Argento het volgende:
[..]
nee absoluut niet, maar het is het boeiendste gedeelte van je verhaal.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef Damsel het volgende:
Hij probeerde me volgensmij te zoenen gisteravond. En ik heb het aan mijn beste vriendin vertelt en ze zei van "Volgensmij flirt je onbewust met jongens, je bent gewoon heel aardig en leuk." Maar ik denk niet dat ze het erg vond.
Dit is de samenvatting van de OP.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Of jij bent onwijs naief, of je bent een troll. Een ding is zeker: wat een kuttopic.
volgens mij is het niet Lars die dit topic heeft geopendquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Damsel het volgende:
Stomme jongens altijd.Alčččn maar drama.
Nee echt, ze leek het niet erg te vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Of jij bent onwijs naief, of je bent een troll. Een ding is zeker: wat een kuttopic.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Aandachtstrekker gespot.... Zie posthistorie.
Jezelf quoten... beetje hypocriet dusquote:
haha leek me makkelijker dan t opnieuw te typen. maar nu typ ik alsnogquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezelf quoten... beetje hypocriet dus
Oh en je hebt je 1000e post behaald.
I made you do thatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha leek me makkelijker dan t opnieuw te typen. maar nu typ ik alsnog![]()
Aan haar posthistory te zien is dit een troll.
1000ste? oo dan moet ik nu taart uitdelen zeker
Gelijk een post die heel anders leest dan de rest van je repliesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:41 schreef Damsel het volgende:
troll ja, heel leuk jongens. Misschien kunnen jullie al die wijsheid en het overweldigend sarcasme ergens anders in stoppen, jullie eigen doelloze leventjes misschien?
Opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef madeliefff het volgende:
oke oke hier issie dan:
[ afbeelding ]
ik heb nog gezegd dat ze genoeg over moest latenquote:
Ik wil gewoon serieus genomen worden door jullie.. En daar moet ik me blijkbaar net zo kinderachtig en gemeen voor gedragen als dat jullie doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk een post die heel anders leest dan de rest van je repliesdit gaat niet helpen hoor om je niet te bestempelen als troll
Sletjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon serieus genomen worden door jullie.. En daar moet ik me blijkbaar net zo kinderachtig en gemeen voor gedragen als dat jullie doen.
Grappug.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sletje
Maar idd, je moet je wel aanpassen natuurlijk.
Dat gebeurd toch welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Damsel het volgende:
[..]
Grappug.Ik ben wel bang dat ik op een gegeven moment niet meer kan stoppen en ook zo sarcastisch en narcistisch word.
Don't fight it.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Damsel het volgende:
[..]
Grappug.Ik ben wel bang dat ik op een gegeven moment niet meer kan stoppen en ook zo sarcastisch en narcistisch word.
er zijn best wel serieuze antwoorden geweest hoor, waarin men zegt dat jouw vriendin Lars leuk vind. Geloof het nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon serieus genomen worden door jullie.. En daar moet ik me blijkbaar net zo kinderachtig en gemeen voor gedragen als dat jullie doen.
Ik geloof het. Maar het gevaar van een ruzie is volgensmij geweken wat betekent dat ik vrienden kan blijven met Lars čn mijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zijn best wel serieuze antwoorden geweest hoor, waarin men zegt dat jouw vriendin Lars leuk vind. Geloof het nou maar gewoon.
Hou ons toch vooral op de hoogte!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik geloof het. Maar het gevaar van een ruzie is volgensmij geweken wat betekent dat ik vrienden kan blijven met Lars čn mijn beste vriendin.
Zal ik doen.quote:
Omdat wij ook gewoon heel goed met elkaar omgaan en ik niet perse elke dag met mijn beste vriendin hoef door te brengen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:13 schreef jnnz het volgende:
Als je echt alleen vrienden met hem ben waarom spreek je dan zo vaak met hem af als zij je beste vriendin is
Eerlijk gezegd hoop ik van wel maar kan ik het niet zeker weten. Je kunt nooit in iemands hoofd kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:01 schreef Saisai het volgende:
Dit topic duurt te lang om alles te lezen, maar weet je zeker dat Lars jou ook als vriendin ziet?
Ze hebben het er niet over gehad en ik denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren. Hij heeft haar al eerder een soort van gefriendzoned.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:04 schreef Saisai het volgende:
Bovendien kan je gewoon eerlijk zijn toch? Lars moet gewoon tegen dr zeggen dat hij zich onprettig voelt bij haar gehang en getrek. En dat het nooit wat gaat worden tussen hun.
Waarschijnlijk breekt dat haar hart, maar dat is ff niet anders.
Ik ben bang dat hij het nogmaals duidelijk moet maken, want dit schiet niet op. Moet hij wel alleen doen trouwens, dus zonder jou in de buurt. Anders krijg je inderdaad vroeg of laat écht ruzie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef Damsel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik van wel maar kan ik het niet zeker weten. Je kunt nooit in iemands hoofd kijken
[..]
Ze hebben het er niet over gehad en ik denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren. Hij heeft haar al eerder een soort van gefriendzoned.
Op dit moment is het nogal awkward tussen ons vanwege donderdag maar ik zal er wel over beginnen als ik hem weer spreek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het nogmaals duidelijk moet maken, want dit schiet niet op. Moet hij wel alleen doen trouwens, dus zonder jou in de buurt. Anders krijg je inderdaad vroeg of laat écht ruzie.
Heb het er ff met Lars over.
Psst.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Omdat wij ook gewoon heel goed met elkaar omgaan en ik niet perse elke dag met mijn beste vriendin hoef door te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |