Omdat wij ook gewoon heel goed met elkaar omgaan en ik niet perse elke dag met mijn beste vriendin hoef door te brengen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:13 schreef jnnz het volgende:
Als je echt alleen vrienden met hem ben waarom spreek je dan zo vaak met hem af als zij je beste vriendin is
Eerlijk gezegd hoop ik van wel maar kan ik het niet zeker weten. Je kunt nooit in iemands hoofd kijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:01 schreef Saisai het volgende:
Dit topic duurt te lang om alles te lezen, maar weet je zeker dat Lars jou ook als vriendin ziet?
Ze hebben het er niet over gehad en ik denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren. Hij heeft haar al eerder een soort van gefriendzoned.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:04 schreef Saisai het volgende:
Bovendien kan je gewoon eerlijk zijn toch? Lars moet gewoon tegen dr zeggen dat hij zich onprettig voelt bij haar gehang en getrek. En dat het nooit wat gaat worden tussen hun.
Waarschijnlijk breekt dat haar hart, maar dat is ff niet anders.
Ik ben bang dat hij het nogmaals duidelijk moet maken, want dit schiet niet op. Moet hij wel alleen doen trouwens, dus zonder jou in de buurt. Anders krijg je inderdaad vroeg of laat écht ruzie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:10 schreef Damsel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd hoop ik van wel maar kan ik het niet zeker weten. Je kunt nooit in iemands hoofd kijken
[..]
Ze hebben het er niet over gehad en ik denk ook niet dat dat zal gaan gebeuren. Hij heeft haar al eerder een soort van gefriendzoned.
Op dit moment is het nogal awkward tussen ons vanwege donderdag maar ik zal er wel over beginnen als ik hem weer spreek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:12 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het nogmaals duidelijk moet maken, want dit schiet niet op. Moet hij wel alleen doen trouwens, dus zonder jou in de buurt. Anders krijg je inderdaad vroeg of laat écht ruzie.
Heb het er ff met Lars over.
Psst.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:30 schreef Damsel het volgende:
[..]
Omdat wij ook gewoon heel goed met elkaar omgaan en ik niet perse elke dag met mijn beste vriendin hoef door te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |