nee absoluut niet, maar het is het boeiendste gedeelte van je verhaal.quote:
het gaat ook niet om lars, dat zal best een prima jongen zijn, maar om de hoes before bro's code.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef RichardHammond het volgende:
[..]![]()
Lars kan prima zelf kiezen lijkt mij.
Hier gaat iets fout.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het gaat ook niet om lars, dat zal best een prima jongen zijn, maar om de hoes before bro's code.
ik kon ff niks beters verzinnen.quote:
Je doet het verkeerd om gekkie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik kon ff niks beters verzinnen.
chicks before dicks?
nee nee, want ts is een meisjesdingesachtig iets, toch? dus dan klopt het zoquote:
Beetje vreemd om je beste vriendin een 'hoe' te noemen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, want ts is een meisjesdingesachtig iets, toch? dus dan klopt het zo
Dit dus.quote:
da's straattaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Beetje vreemd om je beste vriendin een 'hoe' te noemen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee nee, want ts is een meisjesdingesachtig iets, toch? dus dan klopt het zo
Zie je! Zij doet het wel goedquote:
zij is dan ook een sekseverader die opgeknoopt moet worden aan de hoogste boomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Schalks. het volgende:
[..]
[..]
Zie je! Zij doet het wel goed.
Doe niet zo zielig.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Damsel het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik zou hem gelijk dumpen als mijn vriendin toe gaf dat ze het niet leuk vind dat ik met hem omga. Maar ze ontkent dat er een probleem is en daar kan ik niet tegen. Ik wil dat ze eerlijk is.
Ze schaamt zich waarschijnlijk kapot dat hij haar eerst afwijst om vervolgens voor jou te gaan. Een beetje vriendin zou dat inschatten. Sowieso, altijd poten af van exen of jongens waar je vriendinnen een crush op hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Damsel het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik zou hem gelijk dumpen als mijn vriendin toe gaf dat ze het niet leuk vind dat ik met hem omga. Maar ze ontkent dat er een probleem is en daar kan ik niet tegen. Ik wil dat ze eerlijk is.
Ze zegt dat ze al over hem heen is en hem als een vriend ziet (al voor dit alles had ze dat besloten). Ik snap dus ook echt niet waarom ze zo doet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef CristinaYang het volgende:
Als ik jou was zou ik hier direct mee ophouden. Je weet zelf ook wel dat ze hartstikke verliefd is op die jongen, anders zou ze zich niet zo gedragen. En hoogstwaarschijnlijk voelt ze zich veraden door jou nu. Vriendinnen komen altijd voor gozers, ik neem aan dat je dat zelf ook zo ziet? Laat die jongen dus met rust totdat ze over hem heen is, en ga al helemaal geen polyinterpretabele dingen doen als naar de film gaan, de hele nacht whatsappen, en kusjes geven.
[..]
Dit dus.
wat een volwassen standpunt!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:54 schreef Damsel het volgende:
Ze houdt zich groot, en als ze dronken is komen haar ware emoties naar boven. I'm telling you: back off.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze al over hem heen is en hem als een vriend ziet (al voor dit alles had ze dat besloten). Ik snap dus ook echt niet waarom ze zo doet.
Ze weet dat hij sowieso niet mijn type is en dat we alleen maar vrienden zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ze schaamt zich waarschijnlijk kapot dat hij haar eerst afwijst om vervolgens voor jou te gaan. Een beetje vriendin zou dat inschatten. Sowieso, altijd poten af van exen of jongens waar je vriendinnen een crush op hebben gehad.
ts is niet zo empathisch, geloof ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef Schalks. het volgende:
Ze stuurt je anders best duidelijk signalen dat ze jullie liever niet samen ziet.
Ik denk dat jij de enige bent die dat zo ziet. Sterker nog, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:57 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ze weet dat hij sowieso niet mijn type is en dat we alleen maar vrienden zijn.
Dat dacht ik dus ook maar ze heeft zichzelf ook uitgenodigt op ons afspraakje en ze vraagt altijd zogenaamd subtiel over wat er allemaal tussen ons afspeelt en toen was ze nuchter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begrijp het niet zo. Mensen doen toch wel vaker vaag als ze dronken zijn? Dat hoeft toch niet meteen wat te betekenen?
Helemaal als ze zelf glashard ontkent dat er wat is, wat kun je dan nog doen?
Ze. Vindt. Hem. Nog. Steeds. Leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ze heeft zichzelf ook uitgenodigt op ons afspraakje en ze vraagt altijd zogenaamd subtiel over wat er allemaal tussen ons afspeelt en toen was ze nuchter.
Vrouwen horen hier toch goed in te zijn? Beetje raar als je je eigen beste vriendin niet goed genoeg kent om zoiets aan te voelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ts is niet zo empathisch, geloof ik.
Misschien ziet ze dan toch wel wat in hem.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Damsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook maar ze heeft zichzelf ook uitgenodigt op ons afspraakje en ze vraagt altijd zogenaamd subtiel over wat er allemaal tussen ons afspeelt en toen was ze nuchter.
ik vermoed dan ook dat ze loopt te trollen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Vrouwen horen hier toch goed in te zijn? Beetje raar als je je eigen beste vriendin niet goed genoeg kent om zoiets aan te voelen.
Ik dacht dus ook dat ze hem leuk vind maar ze ontkent het. Ik heb het echt heel vaak gevraagd en ik wil haar graag geloven, ze is wel mijn beste vriendin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Vrouwen horen hier toch goed in te zijn? Beetje raar als je je eigen beste vriendin niet goed genoeg kent om zoiets aan te voelen.
met vrienden zoals jij...enfin.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:04 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook dat ze hem leuk vind maar ze ontkent het. Ik heb het echt heel vaak gevraagd en ik wil haar graag geloven, ze is wel mijn beste vriendin.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef H089 het volgende:
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
met vrienden zoals jij...enfin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |