Lieve mensen van het FOK! forum,
Mijn vriendin is bevriend met een jongen, we noemen hem nu even Lars. Ze vond Lars eerst leuk maar hij bleek haar te hebben gefriendzoned en dus besloten ze gewoon vrienden te blijven. Mijn beste vriendin praatte nogal vaak over hem en ik vroeg hem weleens waar ze was maar verder had ik niet echt een band met hem. Laatst waren we op een feestje en Lars was ook aanwezig. Elke keer als ik met Lars praatte kwam mijn beste vriendin ertussen om zijn aandacht op te eisen. Elke keer als we ergens naartoe liepen ging ze daar opeens ook heen. En op het einde, toen we met zn allen in de tuin zaten deed ze echt heel erg klef bij hem. (haar benen op zijn schoot letten, heeel erg aan hem hangen) en ik zag dat ie er ongemakkelijk van werd. Ze gaf ook aan met hem te willen zoenen en toen zei ik voor de grap dat ik dan maar ff wegging hield Lars me tegen dus ik bleef. Toen Lars naar me aan het kijken was pakte ze zijn hoofd en zei ze "nee niet naar haar kijken ze is leuk". Ze meende het en ze pakte echt zijn hoofd om die weg te draaien. Ook werd ze nogal hysterisch toen ie mij een kusje op mijn wang wou geven (ddw, lol), ze ging echt heel erg aan hem trekken en riep steeds nee. (Mijn vriendin was dronken btw) Dit gaf mij echt de indruk dat zij hem leuk vind en ik vroeh het haar echt heel vaak gevraagd en ze bleef ontkennen. (Sorry vergeten te plaatsen maar Lars had een paar dagen hiervoor mijn nummer gevraagd aan mijn vriendin)
Na het feestje hebben Lars en ik gewhatsappt en de volgende dag weer, maar dan een hele avond. Het was echt super gezellig om de hele avond met hem gepraat te hebben en hij heeft me toen ook uitgenodigt om samen iets leuks te doen. Daar heb ik mee ingestemd en ik heb hem gelijk gevraagd om een keertje te gaan varen, wat ik superrr leuk vind trouwens.

Lars en ik zijn gister ook naar de film geweest, we hadden beide niets te doen en besloten samen te gaan.

Morgen gaan we weer wat doen samen en later in de week waarschijnlijk weer. Ik heb alles aan mijn vriendin vertelt en ze wou letterlijk elk detail weten en reageerde best kalm maar vroeg heel veel over hoe het was gegaan enzo. Ze had zichzelf zelfs uitgenodigt toen ik vertelde dat ie me had gevraagd wat leuks te doen.. Ik ben op dit moment echt bang dat dit alles ruzie gaat veroorzaken tussen mijn beste vriendin en mij. Lars en ik zijn echt alleen maar vrienden en ik wil hier echt geen ruzie om krijgen.