quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:52 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dus basically moet volgens veel mensen TS afstand nemen van iemand waar ze een hele goede klik mee blijkt te hebben omdat haar vriendin niet volwassen genoeg is om te zeggen hoe de vork in de steel zit? Beetje suf.
Je kan mss een geslachtsoperatie ondergaan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:01 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook super jammer dat ik blijkbaar ook geen vrienden kan zijn met hem.Ik had het er nog over met mijn beste vriendin dat Lars een 'echte' jongensvriend zou zijn.
Ik dacht eerst ook van ik ga met hem om totdat ze heeft toegegeven het niet leuk te vinden maar ik weet dat ze het niet leuk vind en misschien kan ik ook maar beter niet met hem omgaan.. Al is dat best jammer want hij is super aardig en we kunnen goed met elkaar overweg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:52 schreef Grayfoxhound het volgende:
Dus basically moet volgens veel mensen TS afstand nemen van iemand waar ze een hele goede klik mee blijkt te hebben omdat haar vriendin niet volwassen genoeg is om te zeggen hoe de vork in de steel zit? Beetje suf.
Tuurlijk bro's before ho's en hoes before bro's enzo. Maar zij wil geen relatie (neem aan dat je eerlijk bent) met Lars, dan zie ik dat niet zo. Dan zal haar vriendin er zichzelf bij neer moeten leggen dat ze met Lars op een vriendschappelijke manier omgaat als ze niet voor dr wensen en behoefte's opkomt. Ik noem TS dan niet zozeer een slechte vriendin meteen.
Ze is jouw moeder toch niet? Ze laat je in jouw doen en laten. Wees blij dat je zo'n goeie vriendin hebt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Damsel het volgende:
Is het dan niet mijn plicht om als beste vriendin aan te voelen wat ze bedoelt zonder dat ze het zegt, zelfs als ze zichzelf en andere voorliegt? Het enige dat ik wil is geen ruzie krijgen met mij beste vriendin of haat en nijd gevoelens naar elkaar toe en ik mag Lars wel heel erg maar het hoeft voor mij niet als ik haar hiermee kwets. En ja, ze zou het mij gewoon moeten vertellen maar dat doet ze niet. Ik heb vandaag (en gister ook een beetje) gemerkt dat ze een beetje afstandelijk doet en het lijkt alsof ze zich aan mij irriteert. En als ze over Lars en mij praat is het bijna van 'oh slet, dit is je zoveelste jongen'.
Ze zal vast een goede vriendin zijn maar je zal denk ik toch open kaart moeten spelen met elkaar als jullie beiden zulke goede vriendinnen zijn, en haar dus vragen dat ook te zijn, vertel haar dat je hiermee in je maag zit en haar niet kwijt wilt maar ook een goeie band met Lars hebt. Als ze je dan nadat ze eerlijk is geweest, nog wilt dat je met Lars stopt...quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Damsel het volgende:
Is het dan niet mijn plicht om als beste vriendin aan te voelen wat ze bedoelt zonder dat ze het zegt, zelfs als ze zichzelf en andere voorliegt? Het enige dat ik wil is geen ruzie krijgen met mij beste vriendin of haat en nijd gevoelens naar elkaar toe en ik mag Lars wel heel erg maar het hoeft voor mij niet als ik haar hiermee kwets. En ja, ze zou het mij gewoon moeten vertellen maar dat doet ze niet. Ik heb vandaag (en gister ook een beetje) gemerkt dat ze een beetje afstandelijk doet en het lijkt alsof ze zich aan mij irriteert. En als ze over Lars en mij praat is het bijna van 'oh slet, dit is je zoveelste jongen'.
Ze ontkent dat er iets is en dat is wat me het meest dwars zit want dat betekent dat ze het écht niet leuk vindt. Als mij iets echt dwars zit ga ik dat ook niet meteen toegeven ben ik er stiekem wel boos/verdrietig om.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Ze zal vast een goede vriendin zijn maar je zal denk ik toch open kaart moeten spelen met elkaar als jullie beiden zulke goede vriendinnen zijn, en haar dus vragen dat ook te zijn, vertel haar dat je hiermee in je maag zit en haar niet kwijt wilt maar ook een goeie band met Lars hebt. Als ze je dan nadat ze eerlijk is geweest, nog wilt dat je met Lars stopt...
Uhm jij maakt hier zelf de drama door een bord voor je kop te houden, wij (mannen) zijn heel simpel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Damsel het volgende:
Stomme jongens altijd.Alèèèn maar drama.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Argento het volgende:
[..]
nee absoluut niet, maar het is het boeiendste gedeelte van je verhaal.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:12 schreef Damsel het volgende:
Hij probeerde me volgensmij te zoenen gisteravond. En ik heb het aan mijn beste vriendin vertelt en ze zei van "Volgensmij flirt je onbewust met jongens, je bent gewoon heel aardig en leuk." Maar ik denk niet dat ze het erg vond.
Dit is de samenvatting van de OP.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Of jij bent onwijs naief, of je bent een troll. Een ding is zeker: wat een kuttopic.
volgens mij is het niet Lars die dit topic heeft geopendquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:46 schreef Damsel het volgende:
Stomme jongens altijd.Alèèèn maar drama.
Nee echt, ze leek het niet erg te vinden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
Of jij bent onwijs naief, of je bent een troll. Een ding is zeker: wat een kuttopic.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:52 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:16 schreef madeliefff het volgende:
Aandachtstrekker gespot.... Zie posthistorie.
Jezelf quoten... beetje hypocriet dusquote:
haha leek me makkelijker dan t opnieuw te typen. maar nu typ ik alsnogquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jezelf quoten... beetje hypocriet dus
Oh en je hebt je 1000e post behaald.
I made you do thatquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:13 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha leek me makkelijker dan t opnieuw te typen. maar nu typ ik alsnog![]()
Aan haar posthistory te zien is dit een troll.
1000ste? oo dan moet ik nu taart uitdelen zeker
Gelijk een post die heel anders leest dan de rest van je repliesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:41 schreef Damsel het volgende:
troll ja, heel leuk jongens. Misschien kunnen jullie al die wijsheid en het overweldigend sarcasme ergens anders in stoppen, jullie eigen doelloze leventjes misschien?
Opquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:43 schreef madeliefff het volgende:
oke oke hier issie dan:
[ afbeelding ]
ik heb nog gezegd dat ze genoeg over moest latenquote:
Ik wil gewoon serieus genomen worden door jullie.. En daar moet ik me blijkbaar net zo kinderachtig en gemeen voor gedragen als dat jullie doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelijk een post die heel anders leest dan de rest van je repliesdit gaat niet helpen hoor om je niet te bestempelen als troll
Sletjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon serieus genomen worden door jullie.. En daar moet ik me blijkbaar net zo kinderachtig en gemeen voor gedragen als dat jullie doen.
Grappug.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sletje
Maar idd, je moet je wel aanpassen natuurlijk.
Dat gebeurd toch welquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Damsel het volgende:
[..]
Grappug.Ik ben wel bang dat ik op een gegeven moment niet meer kan stoppen en ook zo sarcastisch en narcistisch word.
Don't fight it.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:52 schreef Damsel het volgende:
[..]
Grappug.Ik ben wel bang dat ik op een gegeven moment niet meer kan stoppen en ook zo sarcastisch en narcistisch word.
er zijn best wel serieuze antwoorden geweest hoor, waarin men zegt dat jouw vriendin Lars leuk vind. Geloof het nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:47 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon serieus genomen worden door jullie.. En daar moet ik me blijkbaar net zo kinderachtig en gemeen voor gedragen als dat jullie doen.
Ik geloof het. Maar het gevaar van een ruzie is volgensmij geweken wat betekent dat ik vrienden kan blijven met Lars èn mijn beste vriendin.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
er zijn best wel serieuze antwoorden geweest hoor, waarin men zegt dat jouw vriendin Lars leuk vind. Geloof het nou maar gewoon.
Hou ons toch vooral op de hoogte!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:03 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ik geloof het. Maar het gevaar van een ruzie is volgensmij geweken wat betekent dat ik vrienden kan blijven met Lars èn mijn beste vriendin.
Zal ik doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |