Ja oké. Op dat feestje ging ik ook gewoon weg als ik merkte dat ze heel erg naar zijn aandacht aan het vragen was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon aardig doen, maar niet te aanhankelijk of enthousiast. Beetje kat uit de boom kijken.
Zie je, je snapt het welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja oké. Op dat feestje ging ik ook gewoon weg als ik merkte dat ze heel erg naar zijn aandacht aan het vragen was.
Hij heeft heel veel meisjesvrienden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Equites het volgende:
Lars en jij zijn alleen vrienden? Hahhahaha.
homo.quote:
Hij moet haar niet! Jeetje, TS. Ben jij echt zo'n achterlijk kind met oogkleppen op? Die Lars wil jouw gewoon uitelkaar trekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef Damsel het volgende:
Ik heb besloten mijn vriendin ook uit te nodigen voor dat afspraakje. Zou dingen weleens kunnen versnellen als ze hem leuk vindt.
Ze zijn toch al vrienden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet haar niet! Jeetje, TS. Ben jij echt zo'n achterlijk kind met oogkleppen op? Die Lars wil jouw gewoon uitelkaar trekken.
'Vrienden'quote:
Juist ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
'Vrienden'Als hij haar niet wil neuken is hij of homo of zij is lelijk. Oh, pubertje, pubertje. Jij moet de wereld nog leren kennen.
Zie je wel. Hij wil je gewoon neuken, TS.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:38 schreef Damsel het volgende:
Ik heb dus afgezegd en hij wil vrijdag persé afspreken. Hij vroeg al een paar dagen eerder of ik vrijdag nog plannen had en toen zei ik nee dus ik kon niets verzinnen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie je wel. Hij wil je gewoon neuken, TS.
tot wanneer hij met jou in bed wil, zoals al jouw vriendenquote:
Ja ik vind het ook super jammer dat ik blijkbaar ook geen vrienden kan zijn met hem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef Rawberry het volgende:
[..]
tot wanneer hij met jou in bed wil, zoals al jouw vrienden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |