Hoe bedoel je? En hollywoodjablome ofzo, ik ben niet aan het trollen. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ze hem net leuk vind maar haar gedrag is heel erg verwarrend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien ziet ze dan toch wel wat in hem.
Volgens mij kan er weinig goeds komen van zo'n afspraakje. Afzeggen?
je moet gewoon kappen met die jongen, klaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hollywoodjablome ofzo, ik ben niet aan het trollen. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ze hem net leuk vind maar haar gedrag is heel erg verwarrend.
Jeetje, jij lijkt wel een man in je problemen met het interpreteren van signalen. Ben je een man? Dat zou deze affaire ook een stuk boeiender maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En hollywoodjablome ofzo, ik ben niet aan het trollen. Ik geloof mijn vriendin als ze zegt dat ze hem net leuk vind maar haar gedrag is heel erg verwarrend.
Het zou best kunnen dat ze niet alleen tegen jou liegt maar ook tegen zichzelf. Iig bespaart het iedereen een hoop pijn als je deze jongen gewoon helemaal met rust laat.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:07 schreef Damsel het volgende:
[..]
Okee maar hoe zeg ik onze afspraak op een aardige manier af en wat moet ik doen als hij zelf tegen me praat op school of weer probeert af te spreken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:08 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
je moet gewoon kappen met die jongen, klaar
Hou het een beetje vaag, zeg dat je erg druk bent met school, of dat je ouders onverwacht plannen hebben. En probeer hem op school te ontwijken, en verder gewoon met smoesjes komen als hij je mee uitvraagt. Iig niet zeggen dat het door die vriendin komt, dat is alleen maar nog genanter voor haar.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Damsel het volgende:
[..]
Okee maar hoe zeg ik onze afspraak op een aardige manier af en wat moet ik doen als hij zelf tegen me praat op school of weer probeert af te spreken?
1) zeg dat je bij nader inzien niet kunt omdat je je haar moet wassenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:12 schreef Damsel het volgende:
[..]
Okee maar hoe zeg ik onze afspraak op een aardige manier af en wat moet ik doen als hij zelf tegen me praat op school of weer probeert af te spreken?
en dit, want ik heb het idee dat dat voor ts niet zo voor de hand ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef CristinaYang het volgende:
Iig niet zeggen dat het door die vriendin komt, dat is alleen maar nog genanter voor haar.
Wat zitten we lekker op een lijn vandaagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
1) zeg dat je bij nader inzien niet kunt omdat je je haar moet wassen
2) zodra je ziet dat hij oogcontact maakt: multomap voor je gezicht en zo snel mogelijk in tegengestelde richting wegschuifelen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:16 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat zitten we lekker op een lijn vandaag
of je vriendin al of geen kans maakt is niet van belang in dit verhaal, wel even opletten he.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Damsel het volgende:
Eehm iets wat ik erbij had moeten zeggen: hij maakte een grapje dat we niet teveel moeten flirten omdat mijn vriendin dan weer boos wordt. Is het nu al verpest voor haar? Ik heb haar dit trouwens verteld, ik vertel haar alles.
Dat geeft aan dat a. hij jou leuk vindt b. hij denkt te scoren door minachtende grapjes over je vriendin te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Damsel het volgende:
Eehm iets wat ik erbij had moeten zeggen: hij maakte een grapje dat we niet teveel moeten flirten omdat mijn vriendin dan weer boos wordt. Is het nu al verpest voor haar? Ik heb haar dit trouwens verteld, ik vertel haar alles.
Ook al heeft ze geen gevoelens dan nog snel er mee kappen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:21 schreef Kermit. het volgende:
Als je gevoelens voor hem hebt zal ik snel ermee kappen.
Het kan je band met je vriendin kapot maken.
Vrouwen zeggen wel dat het hun niet boeit maar dan boeit het ze juist wel
Vrouwen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:43 schreef Argento het volgende:
[..]
nee absoluut niet, maar het is het boeiendste gedeelte van je verhaal.
waarom dan zijn het toch vrienden vriendenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:23 schreef H089 het volgende:
[..]
Ook al heeft ze geen gevoelens dan nog snel er mee kappen.
Hij heeft nog meer 'grapjes' over haar gemaakt maar dan zonder haar naam te noemen en toen ik vroeg of het over mijn vriendin ging zei hij alleen van hahaha. Door dit topic realiseer ik me dat ik hem wel echt moet dumpen al geeft mijn vriendin niet toe dat ze ermee zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat a. hij jou leuk vindt b. hij denkt te scoren door minachtende grapjes over je vriendin te maken.
Dumpen die kerel.
Dat bedoel ik. Dat geeft wel aan dat hij geen toffe gast is, of het haar nou kwetst of niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef Damsel het volgende:
[..]
Hij heeft nog meer 'grapjes' over haar gemaakt maar dan zonder haar naam te noemen en toen ik vroeg of het over mijn vriendin ging zei hij alleen van hahaha. Door dit topic realiseer ik me dat ik hem wel echt moet dumpen al geeft mijn vriendin niet toe dat ze ermee zit.
Maakt niet uit hij is toch homoquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:38 schreef Damsel het volgende:
(haar benen op zijn schoot letten, heeel erg aan hem hangen) en ik zag dat ie er ongemakkelijk van werd. Ze gaf ook aan met hem te willen zoenen en toen zei ik voor de grap dat ik dan maar ff wegging hield Lars me tegen dus ik bleef.
Maar als ik het contact met hem verbreek en zij vrienden blijven zullen we sowieso weleens met z'n drieen zijn, wat doe ik dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat geeft wel aan dat hij geen toffe gast is, of het haar nou kwetst of niet.
Gewoon aardig doen, maar niet te aanhankelijk of enthousiast. Beetje kat uit de boom kijken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:33 schreef Damsel het volgende:
[..]
Maar als ik het contact met hem verbreek en zij vrienden blijven zullen we sowieso weleens met z'n drieen zijn, wat doe ik dan?
Ja oké. Op dat feestje ging ik ook gewoon weg als ik merkte dat ze heel erg naar zijn aandacht aan het vragen was.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon aardig doen, maar niet te aanhankelijk of enthousiast. Beetje kat uit de boom kijken.
Zie je, je snapt het welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:36 schreef Damsel het volgende:
[..]
Ja oké. Op dat feestje ging ik ook gewoon weg als ik merkte dat ze heel erg naar zijn aandacht aan het vragen was.
Hij heeft heel veel meisjesvrienden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Equites het volgende:
Lars en jij zijn alleen vrienden? Hahhahaha.
homo.quote:
Hij moet haar niet! Jeetje, TS. Ben jij echt zo'n achterlijk kind met oogkleppen op? Die Lars wil jouw gewoon uitelkaar trekken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:11 schreef Damsel het volgende:
Ik heb besloten mijn vriendin ook uit te nodigen voor dat afspraakje. Zou dingen weleens kunnen versnellen als ze hem leuk vindt.
Ze zijn toch al vrienden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij moet haar niet! Jeetje, TS. Ben jij echt zo'n achterlijk kind met oogkleppen op? Die Lars wil jouw gewoon uitelkaar trekken.
'Vrienden'quote:
Juist ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 08:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
'Vrienden'Als hij haar niet wil neuken is hij of homo of zij is lelijk. Oh, pubertje, pubertje. Jij moet de wereld nog leren kennen.
Zie je wel. Hij wil je gewoon neuken, TS.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:38 schreef Damsel het volgende:
Ik heb dus afgezegd en hij wil vrijdag persé afspreken. Hij vroeg al een paar dagen eerder of ik vrijdag nog plannen had en toen zei ik nee dus ik kon niets verzinnen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zie je wel. Hij wil je gewoon neuken, TS.
tot wanneer hij met jou in bed wil, zoals al jouw vriendenquote:
Ja ik vind het ook super jammer dat ik blijkbaar ook geen vrienden kan zijn met hem.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:49 schreef Rawberry het volgende:
[..]
tot wanneer hij met jou in bed wil, zoals al jouw vrienden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |