SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En wie maakt dat uit hier dan?quote:
Nou ik dacht het niet.quote:
Leuke schoenen btwquote:
Laatste peuk. Die trek ik nog welquote:
Er gaat niets boven sandalen en wollen sokken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha! Een pubert met ouwelullenschoenen.
Sjesus, hij was net even into 40 plusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dankje Danku!quote:
Santoni Double Monkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
20<quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK hoe oud ben je ongeveer? Om en nabij
Zeg maar je hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dankje Danku!
Menig FOK!ker is minder te spreken over mijn schoeisel maar positiviteit word gewaardeerd.
[..]
Santoni Double Monk
Nou nee ik ga met je meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, kan jij hem om je muizevinger winden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven sandalen en wollen sokken.
Die is wel wat ouderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:27 schreef sig000 het volgende:
Kraaksandaal, kraakschandaal en kraakvandaal moet ik nog ff over mailen.
Want je studeert ? Waar en je laat voor je koken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitgebreid voor mijzelf koken.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je studeert ? Waar en je laat voor je koken?
Veel boterhammen met ei,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitgebreid voor mijzelf koken.
Idd, ik ken ook mensen die op enkel tosti's met ham en kaas dan wel niet alleen met kaas doorkomen.quote:
Ging na het ei en spek ook regelmatig een biefstuk bakken en dat ging steeds beter,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Idd, ik ken ook mensen die op enkel tosti's met ham en kaas dan wel niet alleen met kaas doorkomen.
Denken dat ik mijzelf als student regelmatig paardenbiefstuk kan permitteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging na het ei en spek ook regelmatig een biefstuk bakken en dat ging steeds beter,![]()
Vooral paardenbiefstuk op de BBQ.
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat ik mijzelf als student regelmatig paardenbiefstuk kan permitteren.
De van Van Dobben qualiteits croquetten zijn pas verrukkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.
Nee man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De van Van Dobben qualiteits croquetten zijn pas verrukkelijk.
Maar wel delicieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man.Dat zijn melige dingen met blokjes erin van vage herkomst.
Wat een den 40+-er zoal?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:50 schreef sig000 het volgende:
Gewoon een kroket met draadjesvlees, van welk beest zal me worst wezen.
Ja en daarnaast worstenbrood.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij draait Sig zn eigen kroketten
Ik heb in de loop der jaren aardig wat ervaring opgedaan om goedkoop , snel en lekker dingen te maken.quote:
Ok, ik heb sinds kort een mini oventje. Tips??!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb in de loop der jaren aardig wat ervaring opgedaan om goedkoop , snel en lekker dingen te maken.
Nee helaasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 03:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb sinds kort een mini oventje. Tips??!
De dingen die ik in de oven maak, zijn over het algemeen niet snel en simpel, omdat je voorbereidingstijd hebt + baktijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 03:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb sinds kort een mini oventje. Tips??!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:46 schreef sig000 het volgende:
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.
Dank zij Wenfer2 weet ik wat een strapless dildo is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kereltjes die Wenfer2 heten en schoenen in hun UI hebben
Rauw.
En daar maak je nu regelmatig gebruik vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Dank zij Wenfer2 weet ik wat een strapless dildo is.
Dat zul je nooit weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En daar maak je nu regelmatig gebruik van
Wil je dat met deze 40+-er delen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die poes zegt genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten. En ik wilde niet googelen op plaatjes.
Want je weet
[ afbeelding ]
Altijd interressant! Maar dr zal waarschijnlijk weer niks te neuken zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef sacha het volgende:
kom d'r maar in mannen, het gaat weer over poezen
Rauw.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kereltjes die Wenfer2 heten en schoenen in hun UI hebben
Rauw.
Kijk, zo zie je maar weer dat ik in mijn FOK!ker bestaan menig educatieve informatie heb bij mogen dragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
van jou? Mooierds!quote:
Ja dat zijn mijn lieverdjesquote:
Zijn de meiden weer naar huis chufi of is je dochter er nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
Zo nog 1 dag weekend en dan nog 2 dagen werken tot het volgende weekend
Die zijn vanochtend heel vroeg vertrokken (om 4 uur) en de laatste om 11 uurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de meiden weer naar huis chufi of is je dochter er nog?
Reisden ze niet samen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn vanochtend heel vroeg vertrokken (om 4 uur) en de laatste om 11 uur
3 samen (heen en terug) en 1 meisje dat studeert in Groningen ging terug naar Valencia (om eind van de maand weer terug te komen), maar later vandaag en vanaf Eindhovenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Reisden ze niet samen?
Het zal wel stil zijn in huis nu, maar wel lekker weer de badkamer voor jezelf
kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zijn mijn lieverdjes![]()
Ja, wat zijn ze groot geworden hč Heks, ik denk dat jij ze voor het laatst gezien hebt toen ze nog maar een paar maanden waren.
Leuk hoor!!! Dit is mijn, inmiddels 16-jarige, muts.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zijn mijn lieverdjes![]()
Ja, wat zijn ze groot geworden hč Heks, ik denk dat jij ze voor het laatst gezien hebt toen ze nog maar een paar maanden waren.
Wat haat je? Poezen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dit.
haat je ook mijn Terror Jaap, ken je die reklame van Simpel, dat er een kat op Balkon zit en mama roept want de deur is dicht, nou mijn Jaap is grijs hadden ze ook voor die reklame kunnen gebruiken, hij bukt zelf als er vogeltjes langs vliegenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dit.
ik mag toch wel mee keuvelen hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat gekeuvel alsof er niks is gebeurd, dat haat ik echt.
Nee Heks, dat die zuurpruim hier binnen komt vallen iedereen verrot scheldt en de volgendequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haat je ook mijn Terror Jaap, ken je die reklame van Simpel, dat er een kat op Balkon zit en mama roept want de deur is dicht, nou mijn Jaap is grijs hadden ze ook voor die reklame kunnen gebruiken, hij bukt zelf als er vogeltjes langs vliegen
daar kan ik me niet mee bemoeien FANN, want ik vind zuurpruim ( als ik weet wie je bedoelt) ook heel lief vind net als dat ik jou heel lief vind.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Heks, dat die zuurpruim hier binnen komt vallen iedereen verrot scheldt en de volgende
dag weer poeslief is, Ik ben uit de RLS weggebleven omdat ik niet meer in één SC wil zijn
met dat nare mens, dat haat ik.
Nee, nu maar voor mij is het al verpest, de volgende mag me uit de OP halen ik hou op met die SCquote:
George Clooney op Veronicaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, nu maar voor mij is het al verpest, de volgende mag me uit de OP halen ik hou op met die SC
shit, ik ga wel zappen.
Neeeeee! Niet doen. Het gaat vanzelf weer beter, echt waar!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, nu maar voor mij is het al verpest, de volgende mag me uit de OP halen ik hou op met die SC
shit, ik ga wel zappen.
Nee ik haat haar echt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeeeee! Niet doen. Het gaat vanzelf weer beter, echt waar!!!
Schijnt erg saai te zijn, ik heb hem nog niet gezien. Ik wil hem ook niet zien denk ik, want ik heb de schurft aan DD Lewisquote:
Da's jammer, ik haat niemand op FOK! echt, het is namelijk maar een internet foumpie. Niemand die hier iets zegt hoef je serieus te nemen, of je iets van aan te trekken. Gooi je laptop dicht, smijt je tablet aan de kant en het echte leven is er weer. Als in je echte leven vrienden naar tegen je doen is het veel en veel erger!!!quote:
Nee, dit was anders en FOK is gelukkig meer dan een SC ik kom jullie wel elders tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's jammer, ik haat niemand op FOK! echt, het is namelijk maar een internet foumpie. Niemand die hier iets zegt hoef je serieus te nemen, of je iets van aan te trekken. Gooi je laptop dicht, smijt je tablet aan de kant en het echte leven is er weer. Als in je echte leven vrienden naar tegen je doen is het veel en veel erger!!!
Altijd welkom. One lovequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dit was anders en FOK is gelukkig meer dan een SC ik kom jullie wel elders tegen.
je laat je toch niet weg jagen door een muis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dit was anders en FOK is gelukkig meer dan een SC ik kom jullie wel elders tegen.
Ja, ik kan natuurlijk niet in jouw hart kijken, en zie je gevoelens erachter niet. Ik heb wel Fokkers gemeet in een grijs verleden, maar dat was maar een selecte groep. Daarvan heb ik twee echte vrienden overgehouden, die ik nu nog steeds zie, zelfs al wonen we ver weg, en waarbij ik getuige was op hun bruiloft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets bij Ikea gekocht en ga dat ook nooit doen, want ik vind het spul allemaal walgelijke eenheidsworst. Dus fijn voor de liefhebbers dat ze nu kunnen ikeeja-un zonder in die winkel rond te hobbelen, maar mij maakt het niets uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef sacha het volgende:
IKEA gaat trouwens ook een echte webwinkel worden 2e helft van dit jaar
Ik heb haar al eens eerder gezien, dat is een mooi oud besjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk hoor!!! Dit is mijn, inmiddels 16-jarige, muts.
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt jammer Fann, heel jammer voor jou en jammer voor deze SC.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die rode is Fox en de zwarte heet Tomquote:
jaaaaaaaa nu weet ik het weerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rode is Fox en de zwarte heet Tom![]()
Waarom kijk je zo boos naar mij?
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
shit, ik ga wel zappen.
quote:Als je in de OP wil, vraag het aan TS (van dat moment), Als je uit de OP wil...
dan is dat helaas niet meer mogelijk !![]()
![]()
O ik had gemist dat je ernaar gevraagd had en ik had nog wel terug gelezen. Maar ik heb vanmorgen mijn quote-alert uitgezet, de alerts vlogen me vanochtend namelijk om de orenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jaaaaaaaa nu weet ik het weerkeek boos, vast kusje erop
omdat ik het al aan je gevraagd had, en jeweetz hoes.elpee,groep,clip,joetoep en nog ben ik er niet achter, ja ja laat het los he
Zoals een "passant" hier laatst mooi zei: Wie een kuil graaft voor een ander .......quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ik had gemist dat je ernaar gevraagd had en ik had nog wel terug gelezen. Maar ik heb vanmorgen mijn quote-alert uitgezet, de alerts vlogen me vanochtend namelijk om de oren![]()
Begin maar niet meer over dat liedje Heks, ik had het los gelaten, hoewel het afgelopen weekend nog even door mijn kop schoot
Ziet er erg goed uit, en leuk verslag, maar zie ik dat nu goed, en hebben jullie rauwe eierdooier geslurpt?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef golfer het volgende:
We hebben vanmiddag lekker gegeten: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #9
Nee, het was gemaakt als een ei, maar een crčme met abrikoos er in.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:30 schreef ElizabethR het volgende:
Ziet er erg goed uit, en leuk verslag, maar zie ik dat nu goed, en hebben jullie rauwe eierdooier geslurpt?
Golfer vraagje, ik zoek de eerste 8 delen maar kan ze niet vinden, heb je misschien een linkje voor mij van die delen, vast bedanktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:54 schreef golfer het volgende:
We hebben vanmiddag lekker gegeten: CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #9
Klik op de titel van deel 9 en je ziet de reeksquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Golfer vraagje, ik zoek de eerste 8 delen maar kan ze niet vinden, heb je misschien een linkje voor mij van die delen, vast bedankt
oke, ff proberen dank je wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Klik op de titel van deel 9 en je ziet de reeks
Hoezo zoekenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, ff proberen dank je wel.
Gelukt![]()
heb zelf Golfer zijn postgeschiedenis gesjelktquote:
Maar dan moet je door duizenden posts heen , want zo snel loopt dat topic nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb zelf Golfer zijn postgeschiedenis gesjelktmaar kon het niet vinden nu wel dankzij jou tip
nee was er ook mee gestopt en dacht gewoon even hier vragenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dan moet je door duizenden posts heen , want zo snel loopt dat topic niet
EN binnen 5 minuten opgelost.. We weten meer dan men denktquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee was er ook mee gestopt en dacht gewoon even hier vragen
ik weet best vel, maar dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
EN binnen 5 minuten opgelost.. We weten meer dan men denkt
Er komen ook steeds meer features bij dus je kunt ook niet altijd alles weten.. Ik liep er tegen aan door er eens op te klikken en het resultaat zagquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik weet best vel, maar dat wist ik dus niet
ben heerlijk aan het lezen daar geweest, dank voor je hulp ik ga nu slapen met borden lekkers op me netvliesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komen ook steeds meer features bij dus je kunt ook niet altijd alles weten.. Ik liep er tegen aan door er eens op te klikken en het resultaat zag
Waarom zou je geīnteresseerd zijn in mijn postgeschiedenis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
heb zelf Golfer zijn postgeschiedenis gesjelktmaar kon het niet vinden nu wel dankzij jou tip
Ze is geinterresseerd in de Culinaire recensiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom zou je geīnteresseerd zijn in mijn postgeschiedenis?
De bedraagt intussen 144.000 posts?
Wil je die allemaal weten?
In dat geval hoeft ze alleen maar onze website, die in mijn sig staat, op te zoeken en kan ze tot 2004 ofzo de recensies terug vinden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
Ze is geiterresseerd in de Culinaire recensies
Denk meer algemeen G,, Niet alleen jullie recensiesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval hoeft ze alleen maar onze website, die in mijn sig staat, op te zoeken en kan ze tot 2004 ofzo de recensies terug vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanx. De helft is van B.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
Bedrieglijk echt lijken die eierdooiers!! Ik geloof zondermeer dat het lekker was. Het ziet er daar in ieder geval fantastisch uit. Ik heb ook weer een aantal recensies terug zitten lezen. Je schrijft ze leuk, G.
Mea culpa. Ik had dan ook "jullie" moeten schrijven.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo nog ff kijken of ik mn dochter zie bij de afsluiting van de feesten in Valencia... La Nit de La Crema...
Ook te zien op TVE trouwensWas weer mooi om te zien ..... Wel weer een hoop geld verbrand met al het vuurwerk en alle verschillende beelden die in vuur zijn op gegaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het betaalbaar en best leuk spulquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb nog nooit iets bij Ikea gekocht en ga dat ook nooit doen, want ik vind het spul allemaal walgelijke eenheidsworst. Dus fijn voor de liefhebbers dat ze nu kunnen ikeeja-un zonder in die winkel rond te hobbelen, maar mij maakt het niets uit
Nee dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:29 schreef Bluezz het volgende:
Heb je zelf niet veel foto's van haar gemaakt de afgelopen dagen Sjoef!
Vroeger vond ik het wel leuk en betaalbaar maar tegenwoordig kom ik er niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het betaalbaar en best leuk spul
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk meer algemeen G,, Niet alleen jullie recensiesMaar deze tip zal ze vast op volgen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval hoeft ze alleen maar onze website, die in mijn sig staat, op te zoeken en kan ze tot 2004 ofzo de recensies terug vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond hem wel leuk
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef JerryLee het volgende:
zo,ik heb mijn maandelijkse ban weer te pakken op de FP .
Zal wel een hormonale kwestie zijn![]()
Het is alleen jammer dat ondanks dat je een abonnement hebt er een vertraging van een week op zit.
Vraag me echt af wat nu weer .![]()
Dit schijnt dus ook niet toegestaan te zijnTerechte ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond hem wel leukIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waar?quote:
Astrologisch gezien wel, maar daar heb je het dan ook wel mee gezegd, want het sneeuwt hier al de hele morgenquote:
Ja, hier ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Astrologisch gezien wel, maar daar heb je het dan ook wel mee gezegd, want het sneeuwt hier al de hele morgen
Dat wel, maar ik heb gevoel dat het allemaal niet klopt, want het is 's ochtends wel al een stuk vroeger lucht en 's avonds langer licht, maar het is nog zo koud en we lopen nog steeds in wnterkleding.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:54 schreef Lienekien het volgende:
Het is langer licht, de vogeltjes zingen er lustig op los. Ik zie ook al vogeltjes met nestmateriaal rondvliegen.
Maar gelukkig bleef het niet liggen, dat is dan wel weer goed nieuws.quote:
Inderdaad, rokjes willen we!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb gevoel dat het allemaal niet klopt, want het is 's ochtends wel al een stuk vroeger lucht en 's avonds langer licht, maar het is nog zo koud en we lopen nog steeds in wnterkleding.
Dat collectieve gezeur over het weer zal ik wel nooit snappen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb gevoel dat het allemaal niet klopt, want het is 's ochtends wel al een stuk vroeger lucht en 's avonds langer licht, maar het is nog zo koud en we lopen nog steeds in wnterkleding.
Zeg dat wel!! Het is echt droevig!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de kalender. Helaas kunnen de weergoden geen kalender kijken.
ik snap die sukkels niet, ik kan verd*mme iemand aan werk helpen en zelfs dat interesseert ze geen reetquote:
Als iedereen gaat werken heeft het UWV geen bestaansrecht meer .quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap die sukkels niet, ik kan verd*mme iemand aan werk helpen en zelfs dat interesseert ze geen reet
Alles gaat daar digitaal heb ik ondervonden, dus mailen en niet bellen zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef sacha het volgende:
ik snap die sukkels niet, ik kan verd*mme iemand aan werk helpen en zelfs dat interesseert ze geen reet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef JerryLee het volgende:
zo,ik heb mijn maandelijkse ban weer te pakken op de FP .
Zal wel een hormonale kwestie zijn![]()
Het is alleen jammer dat ondanks dat je een abonnement hebt er een vertraging van een week op zit.
Vraag me echt af wat nu weer .![]()
Dit schijnt dus ook niet toegestaan te zijnIk niet, en als je dit hier alleen komt posten om medestanders te vinden voor je slechte foute grappen zou ik het ergens anders proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond hem wel leuk
Nou omdat jij het bent heb ik er dan nog 1 waar ik je mening graag over zou horen ;quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik niet, en als je dit hier alleen komt posten om medestanders te vinden voor je slechte foute grappen zou ik het ergens anders proberen.
een doodsverwensing ?quote:
Nou zou ik dus ook een soortgelijk tekst over jou kunnen neerzetten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:26 schreef JerryLee het volgende:
[
Nederlandse jihadstrijder in Syrië omgekomen’
mooi zo! Die heeft in elk geval niet meer de kans zijn zieke ideeën hier te verspreiden.
Ja, ik volg ook het nieuws.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef JerryLee het volgende:
Betreft een Nederlandse jongen die daar is omgekomen in een strijd
dat infantiele tekstje is geplaatst door de mod die mijn tekst niet kon waarderenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou zou ik dus ook een soortgelijk tekst over jou kunnen neerzetten?
Zodat jij je infantiele tekstjes niet meer hier kunt plaatsen?
Ga lekker dan klagen en janken bij die mod of een admin en vervuil hier het topic niet met die teksten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef JerryLee het volgende:
dat infantiele tekstje is geplaatst door de mod die mijn tekst niet kon waarderen
kanker komt ook nog weleens voor in zijn betoog,maar dat is natuurlijk anders als je zelf met het rode potlood streept.
Ik dacht laat ik eerst even in de algemeenheid polsen hoe er over bepaalde zaken gedacht word .quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga lekker dan klagen en janken bij die mod of een admin en vervuil hier het topic niet met die teksten.
als het werkt gaat het digitaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles gaat daar digitaal heb ik ondervonden, dus mailen en niet bellen zou ik zeggen
Hm, ik moet gaan bijbetalen dit jaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:31 schreef chufi het volgende:
Zo ik heb ff de belastingaangifte ingevuld. Komend weekend nog maar een keer checken en dan maar verzenden en maar weer hopen dat ik snel mn geld terug krijg en dat ze verder niet weer een na onderzoek willen.
Ik was er rete snel bij, nou ja 5 maart. Dan was alles al ingevuld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:31 schreef chufi het volgende:
Zo ik heb ff de belastingaangifte ingevuld. Komend weekend nog maar een keer checken en dan maar verzenden en maar weer hopen dat ik snel mn geld terug krijg en dat ze verder niet weer een na onderzoek willen.
Nog anderhalve week. Moet je iemand bellen dan. Zonde van je geld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:48 schreef sacha het volgende:
oh ja, de belasting![]()
*noteert: handige Harry bellen*
gesloten beurzenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog anderhalve week. Moet je iemand bellen dan. Zonde van je geld.
Die snap ik nietquote:
Oh ok. Harry mag wel eens opschieten danquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ik verleen een dienst aan Harry,
Harry verleent een dienst aan mij
komt wel goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok. Harry mag wel eens opschieten dan
Oh eigen bedrijf enzo. Ja das een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef sacha het volgende:
[..]
komt wel goed![]()
*drukt nu op hele klote administratie verzenden knop*
Als je het gaat bakken tief ik opquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:07 schreef sacha het volgende:
ik maak weer nieuwe popcorn hoor!![]()
[ afbeelding ]
Ach die trekt wel weer bij. Zonder of met popcornquote:
ik gooi dr uit de OP als ik de laatste ben in dit topic.. Want dat wou ze tenslotte en mannen gehoorzamenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die trekt wel weer bij. Zonder of met popcorn
Watquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ik gooi dr uit de OP als ik de laatste ben in dit topic.. Want dat wou ze tenslotte en mannen gehoorzamen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach die trekt wel weer bij. Zonder of met popcorn
Ik vind het best allemaal.quote:
WATJEquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
ik gooi dr uit de OP als ik de laatste ben in dit topic.. Want dat wou ze tenslotte en mannen gehoorzamen
Ik ga niet voor de lapoquote:
Omdat ik straks niet meer mee doe als de hel weer losbreekt en het topic weer vol gebaggerd wordt ....quote:
Die OP zal ik zodanig verbouwen dat je eiland zinktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef sacha het volgende:
trouwens, Zurie is nu aan de macht, die kan doen met de OP wat ze wil [ afbeelding ]
die had het koudquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is trouwens je tieten UI gebleven?
deal!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Die OP zal ik zodanig verbouwen dat je eiland zinkt
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Barbra Streisand komt naar Amsterdam en London
Heb je er last vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:47 schreef ElizabethR het volgende:
Barbra Streisand komt naar Amsterdam en London
Ik duik liever 30 april onderquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!quote:
Een beetje Fann houdt volquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!![]()
6 juniquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer ? Dan zorg ik dat ik er niet ben..
Is dat een oude eykenhouten vibrator die dan nu gebruiktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nu niet meer nee, ze is 72, en heeft een ouwe wijven vibrato en haar frisse sopraan is gezakt naar doorleefde alt. Toen ik er nog wel naartoe wilde kwam ze nooit naar Europe, de bitch!!![]()
Een beetje fan wil waar voor zijn geld.quote:
Niet iedereen heeft muziekkennis Chuf, geeft niets hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat een oude eykenhouten vibrator die dan nu gebruikt
Waar, waarom moet ze nog optreden eigenlijk, foute boekhouder ofzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Een beetje fan wil waar voor zijn geld.
Jij post toch ook nog met jouw oude eikenhouten vingers?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar, waarom moet ze nog optreden eigenlijk, foute boekhouder ofzo
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef ElizabethR het volgende:
Dat idee heb ik wel, aangezien ze altijd een bloedhekel heeft gehad aan optreden, en ze al zo oud is, moet ze wel haast geldgebrek hebben om er weer aan te beginnen.
Soms moeten ze gewoon ophouden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...
Die ook nogquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk naar Leonard Cohen... Volgens mij heeft ie de afgelopen jaren nog nooit zo succesvol getoerd...
Nope, artiesten die het nog gewoon van hun eigen stem moeten hebben. Daar mogen van mij meer van blijven.quote:
Kan van pas komenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Jij post toch ook nog met jouw oude eikenhouten vingers?
Van Leonard Cohen kan ik jullie verzekeren dat het de moeite waard isquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Nope, artiesten die het nog gewoon van hun eigen stem moeten hebben. Daar mogen van mij meer van blijven.
Sst, ik zit even te genieten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Van Leonard Cohen kan ik jullie verzekeren dat het de moeite waard is
Die stem is echt allang niet meer de betoverende klank van vroeger hoor. Ik vind het altijd genant worden als oude mensen vergane glorie proberen te herleven en het niet lukt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Barbra heeft absoluut geen geld gebrek, en als ze dat wel had verkocht ze wel een schilderij ze verzameld kunst, maar geloof me Barbra treed gewoon op, ze heeft jaren en jaren plankenkoorts gehad, zo stem, zo een strot zo een vrouw. Maar ze is nog niet in Amsterdam, ze kan zich best bedenken
Kippenvel, ach en wat heet de mist in, ze heeft nog steeds een prachtige stem en al zingt ze af en toe beetje minder, de klank en de hoge noten haalt ze nog met gemak.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die stem is echt allang niet meer de betoverende klank van vroeger hoor. Ik vind het altijd genant worden als oude mensen vergane glorie proberen te herleven en het niet lukt.
Luister maar. Vanaf 1:48 gaat ze behoorlijk de mist in een aantal seconden, bij 3 minuten weer, een en al bibberatie. En het is niet voluit, het is allemaal zo ingetogen mogelijk om maar geen fouten duidelijk te laten horen.
En luister dan maar naar deze, zo hoort ie wel!
wist je dat nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Senzune het volgende:
Deze ook nog.
Maar nu lees ik net in een kommentaar dat met Vincent, Vincent Van Gogh wordt bedoelt.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:49 schreef Senzune het volgende:
Zelfs Lee Marvin vond ik wel goed zingen.
Voor mij gaat ze de mist in, maar ik denk wel dat ik bovenmatig kritisch ben, en dat komt dan weer door mijn afkomst, achtergrond, muzikale kennis en studies.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kippenvel, ach en wat heet de mist in, ze heeft nog steeds een prachtige stem en al zingt ze af en toe beetje minder, de klank en de hoge noten haalt ze nog met gemak.
Maar die heeft nog nooit echt fatsoenlijk kunnen zingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef Soury het volgende:
Oh ik weet het weer. Bob DylanWat een aanfluiting was dat
Wist ik veel. Die lag meer onderuit. Het was beschamendquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar die heeft nog nooit echt fatsoenlijk kunnen zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh nee, ik genoot gewoon van het nummer maar nu ik ook eens naar de tekst heb geluisterd.quote:
Dat het niet veel met zingen heeft te maken daar ben ik het mee eens maar dat die film een musical wordt genoemd.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
Dat heeft toch niets met zingen te maken. Dat is gewoon zo laag mogelijk brommen.
Clint Eastwood bakt er ook niets van in die film. Belachelijk dat ze dat een musicalfilm durven noemen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef chufi het volgende:
Net zoiets als Ron Brandsteder ...Ron Brandsteder vond ik eigenlijk best wel een goede stem hebben om te zingen maar het is meer een gemis aan goede tekst/muziek schrijvers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lennaert Nijgh.![]()
Ron was leuk omdat hij zichzelf en de kandidaten vet voor lul zettequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:26 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ron Brandsteder vond ik eigenlijk best wel een goede stem hebben om te zingen maar het is meer een gemis aan goede tekst/muziek schrijvers.
Lennaert Nijgh.
Zeker een goede zanger, in zijn tijd. Ik heb eigenlijk wel meer 'beste zangers van de wereld'. Allemaal in hun eigen stijl en tijd. En dat gaat van Mark Reizen (nog nooit een mooiere Konchak in de Furst Igor gehoord) tot Julie Andrews, de drie J's (Joan Sutherland, Joan Baez, Joan Aramtrading) en Liza Minnelli, tot Adam Lambert, die knul van 'Once' , Michael Jackson, Freddy Mercury, David Bowiequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
gewoon omdat het kan, echte muziek met passie, weergaloze stem,goeie tekst en het was de beste zanger van de wereld en daar ver buiten
Vooral zichzelf, geef mij maar Willem Ruis, hij was vele malen beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ron was leuk omdat hij zichzelf en de kandidaten vet voor lul zette
Jup, ik vind Ron Brandsteder het weggooien nog niet waard.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:39 schreef Senzune het volgende:
[..]
Vooral zichzelf, geef mij maar Willem Ruis, hij was vele malen beter.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeker een goede zanger, in zijn tijd. Ik heb eigenlijk wel meer 'beste zangers van de wereld'. Allemaal in hun eigen stijl en tijd. En dat gaat van Mark Reizen (nog nooit een mooiere Konchak in de Furst Igor gehoord) tot Julie Andrews, de drie J's (Joan Sutherland, Joan Baez, Joan Aramtrading) en Liza Minnelli, tot Adam Lambert, die knul van 'Once' , Michael Jackson, Freddy Mercury, David Bowie, Wim Sonneveld, Willem Nijholt (al mijn hele leven verliefd op) tot aan, Wouter Hamel, Joe Cocker, Michael Bubbels, Al Jarreau, Nina Simone, ja, zoveel, ik kan wel bezig blijven.
Hou je van klassieke muziek en opera?quote:
Het bijbehorende schilderij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:02 schreef Senzune het volgende:
Deze ook nog.
Maar nu lees ik net in een kommentaar dat met Vincent, Vincent Van Gogh wordt bedoelt.
quote:
Dat was nou net ze leuk. Ron die zich de baas voeldequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jup, ik vind Ron Brandsteder het weggooien nog niet waard.
Van de week die serie over Vincent op NL 1 gezien? Best leuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het bijbehorende schilderij.
[ afbeelding ]
Wat zeg jequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Van de week die serie over Vincent op NL 1 gezien? Best leuk.
Vincent oor af gesneden enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen wat er staat, niet dat ik er iets van gezien heb
O ja, die moet ik nog terugkijken op uitzending gemist. Thanks for the reminder!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah nu hoor je me welquote:
Vond er geen zak aan, die EO-serie en ga het niet verder volgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef cafca het volgende:
Later is beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
Shit vanaf morgen nog 2 dagen werken .... Helemaal geen ZON
Dat is een ander verhaalquote:
Het is toch echt voor mijn tijdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommogen waren al begonnen voordat we geboren waren..
Had er niks mee.... Begin 70 ... BB en CCquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:27 schreef golfer het volgende:
Ik was vroeger stiekem verliefd op Babra.... ergens begin jaren 70.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |