haat je ook mijn Terror Jaap, ken je die reklame van Simpel, dat er een kat op Balkon zit en mama roept want de deur is dicht, nou mijn Jaap is grijs hadden ze ook voor die reklame kunnen gebruiken, hij bukt zelf als er vogeltjes langs vliegenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dit.
ik mag toch wel mee keuvelen hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat gekeuvel alsof er niks is gebeurd, dat haat ik echt.
Nee Heks, dat die zuurpruim hier binnen komt vallen iedereen verrot scheldt en de volgendequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haat je ook mijn Terror Jaap, ken je die reklame van Simpel, dat er een kat op Balkon zit en mama roept want de deur is dicht, nou mijn Jaap is grijs hadden ze ook voor die reklame kunnen gebruiken, hij bukt zelf als er vogeltjes langs vliegen
daar kan ik me niet mee bemoeien FANN, want ik vind zuurpruim ( als ik weet wie je bedoelt) ook heel lief vind net als dat ik jou heel lief vind.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Heks, dat die zuurpruim hier binnen komt vallen iedereen verrot scheldt en de volgende
dag weer poeslief is, Ik ben uit de RLS weggebleven omdat ik niet meer in één SC wil zijn
met dat nare mens, dat haat ik.
Nee, nu maar voor mij is het al verpest, de volgende mag me uit de OP halen ik hou op met die SCquote:
George Clooney op Veronicaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, nu maar voor mij is het al verpest, de volgende mag me uit de OP halen ik hou op met die SC
shit, ik ga wel zappen.
Neeeeee! Niet doen. Het gaat vanzelf weer beter, echt waar!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, nu maar voor mij is het al verpest, de volgende mag me uit de OP halen ik hou op met die SC
shit, ik ga wel zappen.
Nee ik haat haar echt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Neeeeee! Niet doen. Het gaat vanzelf weer beter, echt waar!!!
Schijnt erg saai te zijn, ik heb hem nog niet gezien. Ik wil hem ook niet zien denk ik, want ik heb de schurft aan DD Lewisquote:
Da's jammer, ik haat niemand op FOK! echt, het is namelijk maar een internet foumpie. Niemand die hier iets zegt hoef je serieus te nemen, of je iets van aan te trekken. Gooi je laptop dicht, smijt je tablet aan de kant en het echte leven is er weer. Als in je echte leven vrienden naar tegen je doen is het veel en veel erger!!!quote:
Nee, dit was anders en FOK is gelukkig meer dan een SC ik kom jullie wel elders tegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's jammer, ik haat niemand op FOK! echt, het is namelijk maar een internet foumpie. Niemand die hier iets zegt hoef je serieus te nemen, of je iets van aan te trekken. Gooi je laptop dicht, smijt je tablet aan de kant en het echte leven is er weer. Als in je echte leven vrienden naar tegen je doen is het veel en veel erger!!!
Altijd welkom. One lovequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dit was anders en FOK is gelukkig meer dan een SC ik kom jullie wel elders tegen.
je laat je toch niet weg jagen door een muis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dit was anders en FOK is gelukkig meer dan een SC ik kom jullie wel elders tegen.
Ja, ik kan natuurlijk niet in jouw hart kijken, en zie je gevoelens erachter niet. Ik heb wel Fokkers gemeet in een grijs verleden, maar dat was maar een selecte groep. Daarvan heb ik twee echte vrienden overgehouden, die ik nu nog steeds zie, zelfs al wonen we ver weg, en waarbij ik getuige was op hun bruiloft.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets bij Ikea gekocht en ga dat ook nooit doen, want ik vind het spul allemaal walgelijke eenheidsworst. Dus fijn voor de liefhebbers dat ze nu kunnen ikeeja-un zonder in die winkel rond te hobbelen, maar mij maakt het niets uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:21 schreef sacha het volgende:
IKEA gaat trouwens ook een echte webwinkel worden 2e helft van dit jaar
Ik heb haar al eens eerder gezien, dat is een mooi oud besjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk hoor!!! Dit is mijn, inmiddels 16-jarige, muts.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |