SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En wie maakt dat uit hier dan?quote:
Nou ik dacht het niet.quote:
Leuke schoenen btwquote:
Laatste peuk. Die trek ik nog welquote:
Er gaat niets boven sandalen en wollen sokken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha! Een pubert met ouwelullenschoenen.
Sjesus, hij was net even into 40 plusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dankje Danku!quote:
Santoni Double Monkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
20<quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK hoe oud ben je ongeveer? Om en nabij
Zeg maar je hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dankje Danku!
Menig FOK!ker is minder te spreken over mijn schoeisel maar positiviteit word gewaardeerd.
[..]
Santoni Double Monk
Nou nee ik ga met je meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, kan jij hem om je muizevinger winden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven sandalen en wollen sokken.
Die is wel wat ouderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:27 schreef sig000 het volgende:
Kraaksandaal, kraakschandaal en kraakvandaal moet ik nog ff over mailen.
Want je studeert ? Waar en je laat voor je koken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitgebreid voor mijzelf koken.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je studeert ? Waar en je laat voor je koken?
Veel boterhammen met ei,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitgebreid voor mijzelf koken.
Idd, ik ken ook mensen die op enkel tosti's met ham en kaas dan wel niet alleen met kaas doorkomen.quote:
Ging na het ei en spek ook regelmatig een biefstuk bakken en dat ging steeds beter,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Idd, ik ken ook mensen die op enkel tosti's met ham en kaas dan wel niet alleen met kaas doorkomen.
Denken dat ik mijzelf als student regelmatig paardenbiefstuk kan permitteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging na het ei en spek ook regelmatig een biefstuk bakken en dat ging steeds beter,![]()
Vooral paardenbiefstuk op de BBQ.
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat ik mijzelf als student regelmatig paardenbiefstuk kan permitteren.
De van Van Dobben qualiteits croquetten zijn pas verrukkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.
Nee man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De van Van Dobben qualiteits croquetten zijn pas verrukkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |