Maar gelukkig bleef het niet liggen, dat is dan wel weer goed nieuws.quote:
Inderdaad, rokjes willen we!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb gevoel dat het allemaal niet klopt, want het is 's ochtends wel al een stuk vroeger lucht en 's avonds langer licht, maar het is nog zo koud en we lopen nog steeds in wnterkleding.
Dat collectieve gezeur over het weer zal ik wel nooit snappen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb gevoel dat het allemaal niet klopt, want het is 's ochtends wel al een stuk vroeger lucht en 's avonds langer licht, maar het is nog zo koud en we lopen nog steeds in wnterkleding.
Zeg dat wel!! Het is echt droevig!!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Op de kalender. Helaas kunnen de weergoden geen kalender kijken.
ik snap die sukkels niet, ik kan verd*mme iemand aan werk helpen en zelfs dat interesseert ze geen reetquote:
Als iedereen gaat werken heeft het UWV geen bestaansrecht meer .quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik snap die sukkels niet, ik kan verd*mme iemand aan werk helpen en zelfs dat interesseert ze geen reet
Alles gaat daar digitaal heb ik ondervonden, dus mailen en niet bellen zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef sacha het volgende:
ik snap die sukkels niet, ik kan verd*mme iemand aan werk helpen en zelfs dat interesseert ze geen reet
quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:25 schreef JerryLee het volgende:
zo,ik heb mijn maandelijkse ban weer te pakken op de FP .
Zal wel een hormonale kwestie zijn![]()
Het is alleen jammer dat ondanks dat je een abonnement hebt er een vertraging van een week op zit.
Vraag me echt af wat nu weer .![]()
Dit schijnt dus ook niet toegestaan te zijnIk niet, en als je dit hier alleen komt posten om medestanders te vinden voor je slechte foute grappen zou ik het ergens anders proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond hem wel leuk
Nou omdat jij het bent heb ik er dan nog 1 waar ik je mening graag over zou horen ;quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik niet, en als je dit hier alleen komt posten om medestanders te vinden voor je slechte foute grappen zou ik het ergens anders proberen.
een doodsverwensing ?quote:
Nou zou ik dus ook een soortgelijk tekst over jou kunnen neerzetten?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:26 schreef JerryLee het volgende:
[
Nederlandse jihadstrijder in Syrië omgekomen’
mooi zo! Die heeft in elk geval niet meer de kans zijn zieke ideeën hier te verspreiden.
Ja, ik volg ook het nieuws.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef JerryLee het volgende:
Betreft een Nederlandse jongen die daar is omgekomen in een strijd
dat infantiele tekstje is geplaatst door de mod die mijn tekst niet kon waarderenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou zou ik dus ook een soortgelijk tekst over jou kunnen neerzetten?
Zodat jij je infantiele tekstjes niet meer hier kunt plaatsen?
Ga lekker dan klagen en janken bij die mod of een admin en vervuil hier het topic niet met die teksten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef JerryLee het volgende:
dat infantiele tekstje is geplaatst door de mod die mijn tekst niet kon waarderen
kanker komt ook nog weleens voor in zijn betoog,maar dat is natuurlijk anders als je zelf met het rode potlood streept.
Ik dacht laat ik eerst even in de algemeenheid polsen hoe er over bepaalde zaken gedacht word .quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga lekker dan klagen en janken bij die mod of een admin en vervuil hier het topic niet met die teksten.
als het werkt gaat het digitaalquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alles gaat daar digitaal heb ik ondervonden, dus mailen en niet bellen zou ik zeggen
Hm, ik moet gaan bijbetalen dit jaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:31 schreef chufi het volgende:
Zo ik heb ff de belastingaangifte ingevuld. Komend weekend nog maar een keer checken en dan maar verzenden en maar weer hopen dat ik snel mn geld terug krijg en dat ze verder niet weer een na onderzoek willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |