SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
En wie maakt dat uit hier dan?quote:
Nou ik dacht het niet.quote:
Leuke schoenen btwquote:
Laatste peuk. Die trek ik nog welquote:
Er gaat niets boven sandalen en wollen sokken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Haha! Een pubert met ouwelullenschoenen.
Sjesus, hij was net even into 40 plusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dankje Danku!quote:
Santoni Double Monkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
20<quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
OK hoe oud ben je ongeveer? Om en nabij
Zeg maar je hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dankje Danku!
Menig FOK!ker is minder te spreken over mijn schoeisel maar positiviteit word gewaardeerd.
[..]
Santoni Double Monk
Nou nee ik ga met je meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan ga ik slapen, kan jij hem om je muizevinger winden.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven sandalen en wollen sokken.
Die is wel wat ouderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:27 schreef sig000 het volgende:
Kraaksandaal, kraakschandaal en kraakvandaal moet ik nog ff over mailen.
Want je studeert ? Waar en je laat voor je koken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitgebreid voor mijzelf koken.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Want je studeert ? Waar en je laat voor je koken?
Veel boterhammen met ei,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:30 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet uitgebreid voor mijzelf koken.
Idd, ik ken ook mensen die op enkel tosti's met ham en kaas dan wel niet alleen met kaas doorkomen.quote:
Ging na het ei en spek ook regelmatig een biefstuk bakken en dat ging steeds beter,quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Idd, ik ken ook mensen die op enkel tosti's met ham en kaas dan wel niet alleen met kaas doorkomen.
Denken dat ik mijzelf als student regelmatig paardenbiefstuk kan permitteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging na het ei en spek ook regelmatig een biefstuk bakken en dat ging steeds beter,![]()
Vooral paardenbiefstuk op de BBQ.
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Denken dat ik mijzelf als student regelmatig paardenbiefstuk kan permitteren.
De van Van Dobben qualiteits croquetten zijn pas verrukkelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.
Nee man.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De van Van Dobben qualiteits croquetten zijn pas verrukkelijk.
Maar wel delicieus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man.Dat zijn melige dingen met blokjes erin van vage herkomst.
Wat een den 40+-er zoal?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:50 schreef sig000 het volgende:
Gewoon een kroket met draadjesvlees, van welk beest zal me worst wezen.
Ja en daarnaast worstenbrood.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij draait Sig zn eigen kroketten
Ik heb in de loop der jaren aardig wat ervaring opgedaan om goedkoop , snel en lekker dingen te maken.quote:
Ok, ik heb sinds kort een mini oventje. Tips??!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb in de loop der jaren aardig wat ervaring opgedaan om goedkoop , snel en lekker dingen te maken.
Nee helaasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 03:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb sinds kort een mini oventje. Tips??!
De dingen die ik in de oven maak, zijn over het algemeen niet snel en simpel, omdat je voorbereidingstijd hebt + baktijd.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 03:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb sinds kort een mini oventje. Tips??!
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:46 schreef sig000 het volgende:
Draadjesvlees in een goede kroket kan ook erg lekker zijn.
Dank zij Wenfer2 weet ik wat een strapless dildo is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kereltjes die Wenfer2 heten en schoenen in hun UI hebben
Rauw.
En daar maak je nu regelmatig gebruik vanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Dank zij Wenfer2 weet ik wat een strapless dildo is.
Dat zul je nooit weten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En daar maak je nu regelmatig gebruik van
Wil je dat met deze 40+-er delen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die poes zegt genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten. En ik wilde niet googelen op plaatjes.
Want je weet
[ afbeelding ]
Altijd interressant! Maar dr zal waarschijnlijk weer niks te neuken zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:02 schreef sacha het volgende:
kom d'r maar in mannen, het gaat weer over poezen
Rauw.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kereltjes die Wenfer2 heten en schoenen in hun UI hebben
Rauw.
Kijk, zo zie je maar weer dat ik in mijn FOK!ker bestaan menig educatieve informatie heb bij mogen dragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
van jou? Mooierds!quote:
Ja dat zijn mijn lieverdjesquote:
Zijn de meiden weer naar huis chufi of is je dochter er nog?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:57 schreef chufi het volgende:
Zo nog 1 dag weekend en dan nog 2 dagen werken tot het volgende weekend
Die zijn vanochtend heel vroeg vertrokken (om 4 uur) en de laatste om 11 uurquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn de meiden weer naar huis chufi of is je dochter er nog?
Reisden ze niet samen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn vanochtend heel vroeg vertrokken (om 4 uur) en de laatste om 11 uur
3 samen (heen en terug) en 1 meisje dat studeert in Groningen ging terug naar Valencia (om eind van de maand weer terug te komen), maar later vandaag en vanaf Eindhovenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Reisden ze niet samen?
Het zal wel stil zijn in huis nu, maar wel lekker weer de badkamer voor jezelf
kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zijn mijn lieverdjes![]()
Ja, wat zijn ze groot geworden hè Heks, ik denk dat jij ze voor het laatst gezien hebt toen ze nog maar een paar maanden waren.
Leuk hoor!!! Dit is mijn, inmiddels 16-jarige, muts.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat zijn mijn lieverdjes![]()
Ja, wat zijn ze groot geworden hè Heks, ik denk dat jij ze voor het laatst gezien hebt toen ze nog maar een paar maanden waren.
Wat haat je? Poezen?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik haat dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |